Domov som z obedu šla úplne rozladená. Ten bezočivý chalan je ešte horší než som si myslela. Mala som chuť rozbiť všetky veci, ktoré boli v mojej blízkosti. „Argh!" kopla som do stoličky pri kuchynskom pulte. Oľutovala som to. Noha ma celé popoludnie bolela jak sviňa.
***
Sedela som na vysokej stoličke pri barovom pulte a pila som tretí pohárik vodky. „Ešte jednu," povedala som mladej čašníčke. Dnes večer som mala hroznú chuť opiť sa. Bola som taká šťastná! Konečne. Prestala som sa trápiť nad vymýšľaním pomsty pre Roba. Bola som rozhodnutá ignorovať ho. Hádzala som do seba jeden pohárik za druhým a dostala som strašnú chuť tancovať. Vyšla som z baru a prešla som vedľa niekoľkých ostatných, až som sa dostala na nejakú veľkú párty. Začala som horlivo tancovať a muži sa doslova bili o to, aby sa mohli ku mne pridať. Postavila som sa na stôl a začala som si vyzliekať tričko... bolo mi teplo. Už — už som ho mala spolky dolu, dav okolo mňa začal vzrušene kričať, nech neprestávam. Zrazu ma niekto schytil a bral preč. Kopala som ho a kusla som ho do ruky, kričala som nech ma nechá, no nevzdával sa. Vyniesol ma pred budovu a položil ma na zem. „Čo chceš ty.. tyy..," nevedela som nájsť to správne slovíčko. „Kris upokoj sa prosím," povedal pokojne muž so známym hlasom. „Čo ty tu chceš?!" začala som ziapať, keď som si uvedomila, že je to Robert.
Ďakujem za všetky a vote a čítania! :) veľmi ma to teší :)
BINABASA MO ANG
Heart On Fire
FanfictionFanfiction o Kristen Stewart a Robert Pattinson :) Dúfam že sa vám príbeh bude páči :)