Jemne som pootvorila oči a zívla som si. Niekto ma hladil po pleci. „Vstávaj," šepol. Zhíkla som a prudko som sa posadila na posteľ, až som mu čelom buchla do hlavy. „Au," chytila som sa zaň a jemne som ho šúchala. „Si príliš akčná, Kris," zamračí sa Rob a tiež si šúcha svoje čelo, do ktorého som narazila. „Robíš hrozný budíček," zamrmlala som na svoju obranu. „Prepáč. Ale musíme ísť. Ku tebe," odvetí. „To si sa akože teraz sám ku mne pozval?" nadvihnem ľavé obočie. „O dve hodiny nám letí lietadlo do Írska, na natáčanie. Ja mám veci zbalené, už sú v mojom aute. Neviem, ako si na tom ty. Môžem ťa aspoň hodiť domov, keď nechceš, aby som na teba počkal aby sme šli na letisko spolu," vysvetlil. „Aha," uhla som pohľadom. Je milý a ochotný. To nie je dobré. „Dám si sprchu. Máš.. aspoň nejaké tričko, ktoré by som si mohla požičať?" rozhliadnem sa okolo seba. „Jasné," postaví sa a z jednej zo skríň vytiahne biele tričko s nejakým nápisom. „Môže byť?" podá mi ho. Prikývnem a idem do kúpeľne, kde si vychutnávam prúd teplej vody. Oblečiem sa a vlasy si nechám rozpustené, padajú mi na obe plecia. Posteľ po sebe upravím a vankúše dám späť na svoje miesto. Teda, aspoň dúfam, že boli usporiadané práve tak. Prekvapivo, na včerajší večer si pamätám veľmi dobre. Čo sa mi po niekoľkých pohárikoch tvrdého alkoholu nestáva. Vyšla som z izby a riadila som sa svojim čuchom. Cítila som vajíčka. Omelety, typujem. „Vonia to skvele," poviem keď konečne trafím do kuchyne. „Vážne?" s úsmevom sa otočí a položí na stôl dva taniere. Mala som pravdu, je to omeleta. Prikývnem a pustím sa do raňajok, ktoré pripravil. O chvíľku sa ku mne pridá a zaželáme si dobrú chuť. Keď dojeme, napijem sa pomarančového džúsu, zvedavosť ma premôže. „Prečo si ku mne taký milý, Rob? Si iný, ako vtedy na obede," vravím. Najskôr váha, potom si poriadne premyslí, čo mi povie. „Včera v bare, keď som ťa tam uvidel... Aj ty si bola iná. Ty si, iná. Nie si ten typ človeka, ktorého pred ostatnými hráš. Nie si taká zarytá, drsná a silná. Niečo.. niečo ma ku tebe priťahuje. Ak sa chceš ďalej naťahovať a hádať, do toho. Ja ti v tom nebránim. Ale nechcem ti ubližovať. Chcem ťa spoznať, pretože to, čo sa stalo včera sa mi páčilo."
YOU ARE READING
Heart On Fire
FanfictionFanfiction o Kristen Stewart a Robert Pattinson :) Dúfam že sa vám príbeh bude páči :)