4. Časť - Vojna

149 15 0
                                    

1. Čašníkovi som naznačila, že by mal prísť vyzdvihnúť moju objednávku. „Nepočkáš na Nat?" pýtal sa Rob. „Staraj sa o seba," odvrkla som a pozrela som sa na čašníka. „Cannelloni s rajčinovým pyré, ďakujem," povedala som mu s úsmevom. „Hneď to bude slečna," tiež sa usmial a odišiel niekam dozadu. „Neobsahuje to náhodou veľa tuku?" Rob zdvihol ľavé obočie. „A čo ak áno?" nerozumela som na čo naráža. „Ja len že.. máš rozopnutý gombík na rifliach. Ak sa nezmestíš do nich, tak neviem čo bude po tomto obede," uškrnul sa. Gombík?! Rýchlo som sa pozrela na svoje rifle a Rob mal pravdu. Mala som ho rozopnutý. To kvôli tomu rannému náhleniu sa. Do paže! „Na tvojom mieste by som bola radšej ticho. Sú dve možnosti. Buď si tričká neperieš, alebo si jedol niečo poriadne mastné," povedala som a ukázala som na jeho ufúľané tričko. Úsmev mu z tváre zmizol a pohotovo si zapol károvanú košeľu, ktorú na sebe ešte mal. Ja som sa na tom len bavila. „Buďme už v pohode.." povedal so skloneným pohľadom. „V pohode? Urazil si moje telo, meno a zhodil si ma pred štábom. Robert, miláčik.. vojna sa ešte len začína," vyzývavo som sa na neho pozrela a pochopil že to myslím vážne. Ja a on, budeme priatelia len pred kamerami. Ak sa dožije, samozrejme ;)


taaak ďalšia časť. Ospravedlňujem sa že tak neskoro ale mala som toho trošku veľa. Ako vždy, dúfam že sa vám bude páčiť :) ďakujem za každý vote a koment! :)

Heart On FireWhere stories live. Discover now