já jsem kráva

206 6 0
                                    

V nemocnici mi řekly že ho mám vymknutý a neměla bych chodit týden, zafixovali mi ho a já dostala berle. ,, tak to bude zajímavý chození do školy"
,, tak nebudeš chodit do školy" ,, já musím, marie mi to nebude chtít omluvit, ještě když s berlema normálně chodit můžu" ,, já ji přemluvím" ,, dobře a asi děkuju" ,, za co proboha?" ,, za to že se o mě straáš přece" usmála jsem a vinnie mi pomohl si sednout do auta. ,, za to se neděkuje" ,, ale joo" vinnie obešel auto a nastartoval. U nás doma mi pomohl do schodů protože jsem se už na prvním málem zabila. ,, too musím ještě vychytat" ,, to teda jo" odešly jsme ke mě a vinnie mi pomohl do postele. ,, máš odpočívat" ,, to neříkal doktor" ,, ale já jo" usmály jsme se na sebe a vzápětí naši chvilku vyrušila marie. ,, jak ti je, co s tím máš" ,, vymknutý, zafixovali mi ho a já mám berle" ,, aha a jak to bude se školou?" ,, prej na berlích můžu" ,, ale npůjde protože ji to bolí" osočil mě vinnie a já se tomu musela zasmát, tak i marie. ,, dobře já ti napíšu omluvenku ale budeš mít co dohánět",, s tím já počítám" marie odešla a vinnie si lehnul ke mě na posel. ,, co teda budu celej týden dělat tady sama?" ,, no tak na víkend budu tady ale jinak mám bejt v hype h." ,, hmm už teď se nudim, debilní noha" ,, a bolí to?" ,, už tolik ne" ,, nejdem se na něco dívat?" ,, jo , tak něco zapneš?" ,, jasně" vinnie se zvednul z postele a došel pro ovladač. Cestou k posteli ji zapnul a pak mi pomohl se opřít o desku postele která je za námi. Vinnie na televizi zapnul netflix. ,, tak na co by ses chtěla dívat?" ,, já nevím vyber něco ty" ,,hmm co euphoria?" ,, tak jo" vinnnie tam zapnul druhou serii protože první jsme oba viděli ale druhou ne. Když jsme koukali a bylo tam něco vidět vždycky jsem se cejtila trapně. Když vinnie přepnul na další díl, opřela jsem se o něj a koukala na seriál. Opravdu jsem přemýšlela co tu budud dělat až zase odjede. Sice je to jenom pět dní ale i tak. Během seriálu jsem nějak usnula. Když jsem cítila jak mě vinnie pokládá do postele tak mi bylo jasný že chce jít pryč. ,, kamdeš" zahuhňala jsem. ,,Jdu si lehnout k sobě" ,, spi tady" ,, tak jo" vinnie si ke mě lehnul a přikryl nás. Já skoro psala a hledala jsem si pohodlný místo a neuvědomila si že jsem si lehla vinniemu na hruď. Vůbec mě to netrápilo protože za pár minut jsem už zase psala tvrdým spánkem.

Ráno jsem se probudila na vinnieho hrudi a on už byl vzhůru a díval se na mě. ,, jak dlouho mě pozoruješ?" ,, nevím tak pár minut" ,,ahaa" chtěla jsem vylézt ale vinnie si mě u sebe přidržel a já si udělala pohodlí u něj. ,, co tu budud sama dělat?" ,, já nevím, ale napadlo mě jestly bys teda nechtěla jéct taky do hype house" ,, já nevím, nikoho tam neznám, co když jim tam budud překážet nebo tobě" ,, to neříkej, kdybys mi tam vadila asi bych ti to nenabídnul, a hype house je velkej" ,, tak jo" vinnie mi dal pusu na čelo a já se na něj podívala. ,, promiň jest-" nedořekl to protože jsem vinnieho políbila a on začal spolupracovat. Ležela jsem na něm a užívala si pocitu že vinniemu na mě záleží a cítí to stejně jako já. Když jsme se od sebe odpojily a usmála jsem se ale vinnie se nečekaně zvedl a já pochopila že to byla jenom chyba. ,, t/j já se omlouvá, musím si to srovnat v hlavě" ,, omlouvám se, moc se omlouvám" vinnie už zmizel na chodbě a jeho tce co právě procházel ani nepozdravil. Slyšela jsem jenom zavření dveří a odjíždění jeho auta. ,, sakra, kdybych mu jenom řekla že mi to nevadí, teď by tu ležel a celej zbytek dne by byl normální. Mrzelo mě to a začala jsem si to vyčítat. Zamkla jsem se v pokoji a přemýšlal o tom co budud nosit za oblečení. Zatím jsem zůstala v posteli a slzy mi telky po tváři. Vyčerpáním z bouchání do polštářů a nadávání si jsem usnula..

Second family // vinnie hacker// dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat