Na párty bylo dost lidí a avani s charli se nám někam stratily. Nejdřív jsem je chtěla jít najít ale vinnie mě přitáhnul k baru kde jsme si oba daly nějaký pití a potom jsme šly tancovat. Hrála naše oblíbená písnička a zachvíli jsem viděla i avani s charli ale obě někoho sebou táhly. Charli táhla za ruku nějakýho černovlasýho kluka co měl dost svéráznej styl a avani tam byla s nějakým chlapem kterej byl výrazně straší a měl modrý vlasy. Mohlo mu bejt tak 30 a avavni je podle mě na něj mladá ale pokud se jí líbí. S vinniem jsme na sebe koukaly a oba měli chu znovu ochutnat rty toho druhého, oba jsme ale věděli že to nesmíme. Oba víme jak to pokaždé dopadlo a jak dopadne. Po 20 minutách na parketu už bylo v mísntosti na mě moc vydýcháno a táhla jsem vinnieho ke vnitřímu bazénu kde byly jenom 3 lidi. Sedli jsme si na kraj bazénu a já si vyzula podpatky a vinnie boty. Koukala jsem na leskou vodu ve který se odráželo světlo který slabě bílím světlem svítilo z rohů místnosti na prostředek bazénu. Podívala jsem se na vinnieho a viděla že ho něco trápí. ,, co ti je?" zeptala jsem se potichu. ,, nic" ,, tak to na tobě vidím že se něco děje" ,, přemýšlím co mám dělat" ,, jak to myslíš?" ,, tak že nevím jestli mám už teď se sebrat vzdát to a nebo tu být a snažit se" ,,a o co" zasmála jsem se protože jsem opravdu netušila o čem vinnie mluví. ,, t/j já tě pořád miluju a ty to víš" ,, to já tebe taky" ,, no právě jenomže víš jak to pokaždý dopadlo" ,, vím ale je mi s tebou dobře a včerejšek byl strašně super j-" nedořekla jsem ani větu protože se mi vinnie přilepil na rty a já byla chvíli zaskočená a vinnieho jsem odtáhla. Pak jsem si uvědomila že to cítím stejně a přilepila se na vinnieho.
Po chvíli jsme se odtáhly protože nám došel vzduch a my jsme se vyslékly do spodního prádla a skočily do bazénu. Bylo nám jedno že na nás koukají lidi, byly jsme teď štastný a to nám stačilo. S vinniem jsme ve vodě blbly a pak jsme si uvědomily že jsme oba mokrý a nemáme tu věci na převlečení. Vzali jsme si naše věci a proběhli do jednoho z pokojů kde jsme se převlékly do oblečení. Snažila jsem se najít charli a avani ale nemohla jsem je najít tak jsem jim zavolala a aoni mi řekly že už jsou u charli doma protože se avani udělalo špatně. S vinniem jsme jeli domu a v půl jedný ráno opatrně šly do vinnieho pokoje. Já jsem si ještě byla pro svoje prádlo, na to jsem si stejně hodila vinnieho dlouhé tričko. Umyla jsem si obličej a vyčistila zuby. Pak jsme s vinniem šly vedle sebe spát. Netuším jak to mezi námi je, vinnie zítra vztává v 6 a v 7 odjíždí aby odpoledne byl už zase v hype house.
Ráno jsem vtala v půl šestý abych vinniemu mohla udělat snídani do postele. Udělala jsem mu lívance a posypala je borůvkami a polila sirupem. Když mu zazvonil budík a vinnie se posadil já jsem mu podala snídani a nachvíli si lehla do postele. ,, děkujuuu, za coo?" vinnie se usmál a dal mi pusu do vlasů. ,, jen tak" usmála jsem se na vinnieho a potom otočila hlavu směrem dopředu. ,, jdeš do školy?" ,, jo" zívla jsem a protáhla se. ,, tak tě tam hodím" ,, ne v pohodě vždyť přijedeš pozdě." ,, oni se o půl hodiny neposerou" naklonila jsem se k němu a položila si hlavu na jelo rameno. Vinnie mi jeden kousek stršil do pusy a já zjistila že umím moc dobrý lívance. ,, a jak to vlastně mezi námi je?" nedalo mi to a musela jsem se zeptat. ,, já nevím, ale byl bych rád kdyby jsme byly spolu" ,, tak jo" usmála jsem se a vinnie se ke mě naklonil a dal mi krasnej polibek. Po nějaký době ležení jsme se zvedli a já jsem se došla vysprchovat a pak převléct. Ráno tu byla ještě trochu zima tak jsem zašla do vinnieho pokoje a vzala si jeho jednu mikinu co se zrovna hodila.
Vinnie už seděl dole v obýváku a já si šla ještě rychle udělat slabý make-up a učesat vlasy. Když jsem přišla dolu a vzala jsem si svačinu, vinnie za mnou přišel a dal mi pusu. ,, sluší ti ta mikina, čípak je" vinnie ze usmál a já se šla obout. S vinniem jsme vyrazily a on mě vysadil před školou v autě mi dal krásnou dlouhou pusu a počkal než dojdu ke dveřím školy.
ČTEŠ
Second family // vinnie hacker// dokončeno
FanfictionPříběh který se vám klidně může stát. Co by se podle vás stalo kdyby jste chtěla studovat v Americe a agentura vám našla náhradní bydlení u Hackerů?