nová škola

253 9 0
                                    

Ráno jsem vztala a musela jsem jít do školy, v kuchyni jsem měla připravené tousty a u toho byl lístek že oni jeli do práce a reggie má auto tak mě odveze do školy protože chodí do stejná jako já jenom je o rok výš. Já jsem v prváku a on ve druháku. Snědla jsem si snídani a zachvíli tam byl reggie a udělal si rychle snídani. ,, ahoj" ,, ahoj" pozdravily jsme se a já si šla připravit věci do školy. Když jsem je měla zaklepala jsem na reggiho dveře ze ketrých se ozvalo ,, dále" vešla jsem dovnitř a viděla ajk si reggie oblíká mikinu. ,, v kolik vyjíždíme?" koukl na hodiny a pak se o točil na mě. ,, za deset minut" ,, ok" zavřela jsem jeho dveře a šla si vybrat kabát nebo mikinu. ,, dneska je hezky tak si veznu jenom lehkou mikinu" mluvila jsem si pro sebe když jsem si vybírala. Když jsem viděla že už budud muset, vzaa jsem tašku a šla dolu. bula jsem si boty a vyšla ven. V autě už čekal reggie a já si nasedla na místo spolujezdce. Když jsme vyrazily všímala jsem si jak je amerka odlišná od česka.

,, tak ředitelka je tudy, já musím do trídy ahoj" ,, čau" rozloučila jsem se a vydala se směrem ketrým mi řekl reggie. Zaklepala jsem na dveře a když se ozvalo dále tak jsem vešla a viděla mého ředitele. Bylo mu asi padesát a já šla blíž. ,, jsem t/j Hossler a jsem tu nová." ,, ano já vím, učebnice vám dají samotní učitelé a tady je číslo vaší skříňky, váš otec vše už zařídil. Ještě je tady orientační plánek naší školy abyjste se tu vyznala. Vaše třída má číslo 49" ,, dobrá, už to bude asi vše naschledanou" ,, naschle" odešla jsem a čekala že mě alespoň provede ale když jsem vyšla viděla jsem další lidi a tím mi došlo že jsou to noví lidé co sem přišly stejně jako já. Jinak zapoměla jsem říct že angličtinu mám dobrou a mluvíme tu všichni normálně anglicky.

Vešla jsem do mojí třídy a všichni se na mě podívali a já se cítila trapně i když všichni jsou tu noví ale každý tu má už alespoň nějaké práteé zatímco já jsem z česka a neznám tu jediného člověka. Viděla jsem ůplně prásznou lavici tak jsem si šla do ni sednout. Prostřední řada a předposlední lavice. Lavice jsou to po jednom, vytáhla jsem si mobil a šla si psát s miou jaký to je u ní ve škole. 5íkala že už tu má asi tři kamarády a pak se ptala mě jaký to tu je. napsala jsem jí že odbrý i když zatím to tak skvělí nebylo, nemám žádný kamrády a je to divný protože v česku jsme vždycky se měla s kým bavit.

Druho přestávku přišla jedna holka. ,, ahoj já jsem charli, nechceš se bavit, všimla jsem si že sedíš furt smaa a s nikým se nebavíš" je hodně ukecaná, to vím už teď. ,, jo klidně, jsem t/J" , těší mě, ale teď poj za mojí kámoškou musím tě seznámit" dotáhla mě k nějaký lavici u který bylo víc lidí. ,, ahoj já jsem
t/j" ,, těší mě já jsem addison" ,, já avani" ,, a já maddy" ,, moc mě těší" usmála jsem se na ně a začali jsme si povídat protože slyšeli že nejsem z ameriky. Když zazvonilo šla jsem si sednou na svoje místo.

Po škole jsem jela domu s reggiem který na mě čekla před školou. ,, ahoj" ,, čus" kývl abych si nastoupila a pak si sedl i on. ,, tak co jaký to je v nový škole" ,, jo docela fajn" ,, hele zítra musím bejt o hodinu dýl, mám fotbal tak tam přijď" ,, tak jo" kývla jsem a už jsme jeli domu, cetsou už jsme nic nikdo neřekl. oma ještě nikdo nebyl a já si šla dát sprchu.

Second family // vinnie hacker// dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat