Ráno znáte, raní hygiena a pak snídaně, cesta do školy a pak ve škole zase spousta nudného učení a přestaávky s mýma novíma kamrádama. zrovna mi skončila škola a já jdu pomalu na hřistě si sednout na poschodvé lavičky ( doufám že vítě co myslím, prostě takový ty vyvýšený lavičky na amerických hřištích) sedla jsem si tam a bylo tam málo lidí, většina si jenom povídala a nekoukala vůbec na jejich trénink, pak tam bylo pár holek co koukalo na kluky, nejspíš jejich přítelkyně. Vytáhla jsem si mobil a psala si s jadenem jaký to tu je a co právě dělam. Po chvíly ke mě přišla nějaká holka a ptala se mě co tu dělám. ,, čekám na reggiho, to te můj nevlastní brácha, jsem u nich na pobyt a on mě vezen domu" ,, aha já myslela že jsi jeho přítelkyně" ,, nee" zasmáli jsme se a pak si ještě chvíli povídali, ona se jmenuje Niall. Rozumíme si a je fajn, pak jsem viděla jak na mě reggie volá a jdu za ním ,, no?" ,, běž už k autu, zachvíli jsem tam. ,, ok" ,, tak já už musím, ahoj" ,, jojo haoj t/J" odešla jsem a šla čekat ke reggiho autu. Ze školy vycházelo hodně kluku a jeden mířil ke mě. ,, dáš mi tvůj ig?" ,, jo klidně, jak se jmenuješ?" ,, já jsem jackson" napsala jsem mu svůj ig do telefonu a on potom odešel. ,, co tu chtěl?" zeptal se reggie když viděl odcházejícího jacksona. ,, ig" ,, a dala jsi mu ho?" ,, jo, proč by ne" ,, nwm jedem?" ,, jo"
Posuneme se na víkend.
Právě jsem vztala je devět ráno a slyším ze zdola nějaký hlas který tu není obvykle. Ano už všechny poznám podle hlasu ale tenhle jsem nepoznávala. 3la jsem do svojí koupelny a učesla si vlasy ty jsem si sepla do skřipce a vyčistila pleť a zuby. Dala jsem si trochu řasenky a gel na obočí. Dneska byloopravdu teplo tak jsem si vzala crop top a kraťasy. Sešla jsem dolu a viděla novou tvář. Ihned mi došlo že to nejspíš bude ten druhej bratr. ,, dobré ráno" ,, ahoj t/j" pozdravilamě většina jenom ten kluk seděl a prohlížel si mě. ,, já jsem t/j, těší mě" ,, já jsem vinnie" pousmál se a já jsem si šla pro snídani. je sobota a já nevím co tu budud dělat. Vím jenom že nedalkoje park tak bych se tam mohla jít kouknout. Sedla jsem si k jídelnímu stolu a koukala do telefonu. Zítra si asi zavolám s tátou.řemýšlela jsem ned tím co asi dělají ale nemohla jsem se soustředit na psaní textovky mojí kamrádce protože jsem na sobě stále cítila pohled. když jsem se nenápadně koukla viděla jsemjak na mě furt kouká vinnie. Trochu mě to rozrušilo protože jsem si mylslea že je na mě neco špatně. Rychle jsem dojedla snídai a odnesla talíř po sobě do myčky. ,, co dneska budeš dělat t/j?" zeptala se mě marie. ,, přemýšlela jsem že se půjdu projít nebo zaběhat do parku" ,, aha" ,, proč?" ,, mysleli jsme že když konečně přijel vinnie že by jsme si udělali výlet" když tohle dořekly já jsem ztuhla a vybavily se mi všechny vzpomínky na mámu, jak yjsme jezdily jako rodina na výlety. Oči se mi zaplnily slzama a hned ke mě přišla marie jestli jsem v pořádku. ,, jo" odpověděla jsem i když to nebyla pravda. Odvedla mě na gauč na kterám seděl i vinnie. koukal na mě, já to věděla i když jsem se na něj nedívala.
,, co se děje?" zeptala se mě. ,, Dřív jsme s tátou, mámou a bráchou jezdily na výlety ale když mi bylo 13 tak máma umřela na rakovinu a od tý doby jsme nikam nehcodily, táta se soustředí jenom na práci a já ho vidím jednou za týden. Můj brácha je taky pořád pryč protože je se svojí přítelkyní a tak jsem kolkrát celej měsíc jenom s mojí kamrádkou a prostě když jste řekli že pojedme všichni na výlet tak jsem vzpoměla na všechny vzpomínyk na mámu" skápla mi jedna slza ale nikdo to neviděl protože jsem měl sklopenou hlavu. Marie mě hned obejmula a já ji to opětovala. Koukal jsem se na vinnieho a bylo vidět že mu je to líto. ,, tak dnešek si užijem" usmála se na mě a já se na ni taky usmála. Ještě jsem nějakou chvíli seděla na gauči pak jsem už vyrazily na výlet.Sedli jsme si do auta, marie a Nate seděli vepředu a já seděla u okna, vedle mě vinnie a na druhým kraji byl reggie. Byla jsem nervǒzní protože vinnie se mi líbí, má krásný kudrnatý vlasy a je celkově strašně hezkej. Dívala jsem se z okna a po půl hodině nám řekli že tam zachvíli budem. Jedeme do restaurace na oběd, pak jdeme na pouť a na konec do kina.
V restauraci jsem si dala kuřecí plátek a k tomu rýži a salát. Ostatní si dali něco podobného a a po jídle jsme jeli na pouť šla jsem s reggiem a vinniem na horskou dráhu, vinnie si sedl vedle mě a já v jediný co doufala bylo abych se nepoblila. Dali jsme si pás a začalo se to rozjíždět, když to jelo nahoru, to bylo v pohodě, pak to jelo hodně rychle dolů a to jsem už zapištěla a další lidid co tam byly taky. Smála jsem se a viděla jak mě vinnie pozoruje. ,, coje?" zasmála jsem se. ,, ale nic" vinnie se otočil a když jsme dojeli já jsem si šla koupit tříšť. ,,chce ještě někdo?" zeptala jsem se jich. ,,jo já si dám, já taky" přemýšelal jsem jak vezmu tříšť pro tři lidid když přišel vinnie s tím že mi pomůže porotže jsi jde takypro jednu. Vzala jsem pro sebe a marii a vinnie vzal sobě a rieggiemu. Po zaplacení jsme všichni šly na nějakou atrkci co tam byla. Když jsme z ní slezly viděla jsem stánek s vatou a všichni jsme si pro jednu šly. K večeru jsem už byla přeplácaná všeho a za půl hodiny nám začíná film..
ČTEŠ
Second family // vinnie hacker// dokončeno
Fiksi PenggemarPříběh který se vám klidně může stát. Co by se podle vás stalo kdyby jste chtěla studovat v Americe a agentura vám našla náhradní bydlení u Hackerů?