Ráno jsem se neprobudila jako každý normální ráno, probudilo mě objímání. Lekla jsem se a vyskočila do sedu. ,, vinnieee" obejmula jsem ho a zahrnula spoustou pusinek. ,, jakto že jsi přijel?" ,, potřeboval jsem stejně pořádnej odpočinek tak jsem tu" usmál se a já jsem vylezla z moji vyhřátý postele. Šla jsem rovnou do koupeny kde jsem si udělala svoji ranni rutinu a potom se vrátila za vinniem do mýho pokoje. ,, co si mám dneska oblíct?" ,, já nevím tobě sluší všechno" otočila jsem se na něj a usmála se, skřížila jsem si ruce a opět se otočila ke skříni abych si něco vybrala. Dneska má být dcela teplo, vezmu si asi nějaký šaty. Vinnie tam celou dobu seděl a koukal na mě. ,, co máš dneska v plánu" ,, ještě nevím proč?" ,, nechceš pro mě po škole dojet?" ,, to jsem měl v plánu už když jsem semka jel" ,, škoda že nebudeš na mojich narozeninách, jsem je nechtěla vůbec slavit a když už tak tady a jenom s tebou a avani,charli a maddy. Taky s marii a natem a reggiem když tu bydlíme všichni žejo" s vinniem jsme se zasmáli a on si mě přitáhnul k sobě na postel. ,, tím se netrap, radši teď pojď dolu na snídani" vinnie se zvedl a podal mi ruku, já jsem se o ní chytila a vytáhla z postele.
Sedly jsme si s vinniem vedle sebe na barový židle a jedli si snídani. Zabzučel mi mobil v zední kape, vytáhla jsem ho a málem jsem se udusila nad tím co jsem viděla. Napsal mi Jaden, co ten asi chce. Otevřela jsem zprávy a začala číst ,, t/j omlouvám se za blake, a uvědomil jsem si že tě do vztahu nutit nemůžu, nechceš jít po škole ven?" Podívala jsem se na vinnieho a zprávu muukázala, zatvářil že zamračeně aasi se mu to nelíbilo. ,, nechoď půjdem někam spolu ne?" ,, jo, taky se mi moc nechce" Jadenovi jsem slušně odpověděla že si toho vážím ale přijel vinnie. Položila jsem telefon vedle sebe a zachvíli mi zabzučel zase. ,, tak víš co? nemusíme se ani bavit když o to nemáš zájem" nad touhle zprávou jsem dost přemýšlela a vinnie ji viděl taky. ,, mě přijde že hodně mění nálady" zakýval hlavou vinnie když odcházel od barových židlí a nesl misku do myčky. ,, nevim no co mu hrabe" s vinniem jsme to dál neřešily a já jsem jela do školy. Vinnie mě tam odvezl a v autě jsme serozloučily a já mu dala dlouhou pusu. Vyšla jsem z auta ven a šla do školy. V ní na mě zase jako obavykle čekala charli, avani a maddy. Celej den proběhnul tak nějak normálně.
Odpoledne jsem šla před školu kde už na mě čekal vinnie a já jsem za ním došla a dlouze ho políbila. Měla jsem najednou strašnou chuť poznat jakoý je to se s ním vyspat. Přijeli jsme domu a já jsem si šla udělat práci co jsem do školy měla. Potom jsem měla volnej celej večer. Vinnie zrovna ležel u mě v pokoji a mě došlo co budem dělat až budou prázdniny. ,, vinnie, jak to udělaáme o prázdninách?" ,, tak to netuším ale já bez tebe tady nechci bejt dva měsíce" ,, to já taky ne" skočila jsem za nim a začala si hrát s jeho vlasy. ,, to je strašný" ,, no to mi povídej já tě ale u sebe potřebuju" ,, já taky, jenom v neděli večer se mi už stýskalo" ,, vážněě?" zasmál se mi vinnie. ,, no ani nevíš jak jsem ráda že jsi tu" ,, tohle bude ještě náročný skombinovat se školou" ,, to teda"
Večer jsem šla spát do vinnieho pokoje protože on chtěl večer hrát videohry a musel streamovat. Ležela jsem na posteli a dívala jsem se na něj. Když se občas na mě otočil měla jsem chuť jít a ten stream mu vypnout ale musela jsem si počkat. KOukala jsem do telefonu a nedávala pozor protože jsem zrovna koukala na to jak jedna holka dělá úplně úžasný linky. Vinnie vypnul stream a přišel za mnou, já jsem telefon dala na noční stolek a podívala se hluboko do jeho očí. Zamilovala jsem se do těch jeho hnědých očí a kudrnatých vlasů. Vinnie se mi vrhnul na rty a já jemu. Bylo to oboustraný a chtěný. Vinniemu jsem stáhla tričko a on tak udělal i mě. ,, vážně můžu?" zeptal se vinnie aby se ujistil že se vším souhlasím. ,, jasně že jo"...
S vinniem jsme si to užily a já netušila jak to umí dobře. Po deseti minutách ležení jsem šla do vinnieho koupelny. Po pár minutách vinnie přišel za mnou, dneska jsem si to užily" ,, budem muste častěji" vinnie se usmál a já pozorovala kapky vody co mu skapávaly z vlasů pod sprchou. Potom jsem si jenom půjčila vinnieho tričko a vzala si na sebe tanga. Jsou strašně pohodlný a dobře se v nich i spí. Lehla jsem si vedle vinnieho a ten mě svýma velkýma rukama obejmul.
ČTEŠ
Second family // vinnie hacker// dokončeno
FanfictionPříběh který se vám klidně může stát. Co by se podle vás stalo kdyby jste chtěla studovat v Americe a agentura vám našla náhradní bydlení u Hackerů?