ve škole okolo mě prošel jaden ale na můj pozdrav ani nezareagoval. Spíše se na mě jenom podíval a pak dělal že mě nevidí a ani neslyší, chápu ho. Je to pro něj asi těžký když někdo kdo vás miluje vidí jak vy milujete někoho jiného. Šla jsem rovnou do třídy za avani, charli a maddy. Když jsem tam přišla holky seděli u avani stolu a bavily se s nějakým novým klukem. ,, ahoj holky" ,, ahooj, jsi nějaká skleslá" zeptala se mě avani a charli. maddy se jenom pousmála a mávla rukou. ,, jo protože přez pátek na sobotu u nás spal Jaden a on mi řekl co cejtí jenomže já to tak stejně neměla no a ráno v sobotu výjmečně přijel vinnie" ,, ajajjjj" Odfrkla avani. Ten kluk se na mě otočil a uř jsem věděla že se bude chtít seznámit, nemám ráda seznamování. ,, já jsem Jey ty?" ,, t/J" ,, a kdo je ten Jaden a vinnie?" otravně se ten novej kluk zeptal, jakoby neměl nic jinýho na práci. ,, Jaden má crush na t/j a vinnie je její bývalej a vážně hodně hot" spustila charli ,, už není asi bývalej" nervozně jsem se usmála. ,, cožeee" vykulily všechny tři holky oči. ,, noo na tý párty jsme si uvědomily že asi nejsme jeno kámoši a dneska ráno jsme spolu začali chodit" Holky ihned vyjekli a začali pištět.
O hodině jsem si psala s vinniem, prý by mě tam chtěl, já jeho tady taky. Psaly jsme si až do velký přestávky, v tu jdeme s holkama pro kafe. Vyšly jsme ze školy a šly kousek rychle pro kafe. Koupily jsme si ho a cestou popíjeli. Máme 30 minut tak jsme si sedly na lavičku před školou a já vytáhla mobil. Vinnie mi zrovna poslal video ze zákulisí toho seriálu co se natáčí. Bylo to vtipný a musela jsem se do telefonu usmát. ,, heej my to chcem vidět taky!" hOlky se nahly do telefonu a já jim to přehrála ještě jednou. ,, ani se nedivím že spolu jste, proč jste se vlastně minule rozešly, nechtěli jsme to moc řešit" ,, no kcůli tomu že já jsem se tak trochu předváděla v Hype House a vinniemu se to nelíbilo, pohádaly jsme se a on se s někým vyspal. Semnou to šlehlo když jsem se o tom dozvěděla a pak jsem už byla v nemocnici a my jsme se s vinniem rozešli.",, aha, to mě mrzí" ,, teď už je to v pohodě" usmála jsem se na holky a šly jsme zpátky do školy.
Po škole jsem venku viděla Jadena a šla jsem za ním. ,, ahoj" ,, co je?" ,, proč jsi naštavnej" ,, nejsem" ,, jsi, tak proč" ,, ty mi řekneš že mě prostě nechceš a nakonec já musím koukat na to jak ty si rozumíš s nějakým klukem co si tam za tebou přijede?" ,, Jadene já se omlouvám ale já jsem zapoměla že má přijet" ,, jo ahaa" protočil očima a odešel. Zůstala jsem tam stát a nevěděla co říct. ,, chceš jít s náma?" zavolal na mě Jey s dálky s avani a charli a ještě jedním klukem od nás ze třídy. ,, ne dobrý jedu domu autem" pousmála jsem se na ně i když mi bylo do breku. Otočila jsem se a šla směrem ke hřišti kde měl zrovna tréning reggie. Koukla jsem se jestli už nejdou ale ještě ne. Sedla jsem si na lavičku a čekala než jim zápas skončí. Po půl hodině už odcházeli tak jsem šla taky, viděla jsem jak za mnou běží blake. ,, t/j stůj" zastavila jsem se a koukala co se bude dít dál. , to jsi vážně nemusela udělat jadenovi, je z tebe dost zklamanej" ,, já vím ale nemůžu za to" ,, že ne? Si pozveš nějakýho vinniehona na Jadena sereš?" blake do mě strčil a tím upoutal pozornost. V hloučku kluků jsem si všimla reggieho kterej k nám šel. ,, nech mě bejt" ,, ty se na Jadena už nepodíváš!" blake na mě vystartoval ale reggieho odemě odstrčil. ,, nech ji bejt co děláš!" já jsem odešla k reggiho autu. Blake se sklidnil a reggie mi hodil klíčky abych do auta mohla nasednout. Sedla jsem si do auta a čekala než reggie přijde z šaten. Po čtvrt hodině tu byl a my jsme konečně jeli domu. V autě jsem si ale všimla že reggie má napuchlej ret. ,, co se ti stalo?" ,, nic, jenom blake měl ještě nějakej problém v šatnách ale neřeš to nic to neni" zakývala jsem hlavou a šla to napsat vinniemu.
,, ahoj" chvíli jsem čekala ale odpověd se mi zachvíli dostala. ,, ahoj" ,, ti zachvíli zavolám jetsli máš čas" ,, jo mám" vzala jsem si tašku a šla jsem do svýho pokoje po tom co reggie zaparoval vedle baráku. Vyběhla jsem schody a šla k sobě do pokoje. Ihned jsem začala volat vinniemu.,,ahojj" usmála jsem se do telefonu. ,, ahoj, rád tě vidím" ,, to já tebe taky" ,, co jsi potřebovala?" ,, neni to nutný, chtěla jsem s tebou jen tak mluvit" ,, aha ale něco sji chtěla",, jenom říct že máš statečnýho bráchu" ,, proč" ,,dneska mě sám od sebe začal bránin" ,, cože, stalo se něco?" ,, ne nic jenom jeden kluk do mě trochu strčil kvůli Jadenovi jak jsem ho v sobotu odkopla" ,, kdo do tebe strčil?" ,, ne to je jedno fakt to bylo jenom lehce, kdybych věděla že tě to tak bude zajímat ani bych ti to neříkala" ,, tak promiň" naštvaně vinnie odfrknul. ,, promiň vinnie já se nechci hádat" vinnie si promnul oči. ,, ne to já se omlouvám, jenom mi na tobě prostě záleží" bylo vidět že si vinnie dělá starosti. ,, v pohodě, kdy přijedeš?" ,, o víkendu" ,, to já tady nebudu" zesmutněla jsem protože musím odjet. ,,, cože? proč by jsi odjížděla" ,, musím, budud mít narozky a táta už mi poslal letenky na pátek večer, v sobotu slavim" ,, ale já na tvých narozkách taky chtěl bejt" ,, já bych tě tam taky ráda měla no" udělala jsem smutnej obličej ale vinnieho asi něco napadlo. ,, co ses tak teď usmál" zeptala jsem se vinnieho. ,, nic, jenom se těšim na to co ti dám" ,, ahaa tak ty se těšíš" zasmála jsem se a vinnie taky. ,, já už budud muset jít, mám dost úkolů, večer napíšu" ,, jo jasně" vinnie se usmál a rozloučily jsme se spolu. J8 jsem si šla sednou ke stolu a čačala pracovat na notebooku.
ČTEŠ
Second family // vinnie hacker// dokončeno
FanfictionPříběh který se vám klidně může stát. Co by se podle vás stalo kdyby jste chtěla studovat v Americe a agentura vám našla náhradní bydlení u Hackerů?