Chtěla jsem jít po schodech dolu jenomže jsem uslyšela jak vinnie a reggie se o něčem baví, nevyšimla a nezstavila bych se kdybych v konverzaci neslyšela moje jméno. ,, všiml jsem si že se na t/j divně koukáš " ,, hm, změnila styl" ,, ale tak ty se divíš? samotnýho tě naštavlo kdo ji to udělal, já se nedivím že nechce nosit šaty a sukně" ,, mášpravdu ale ten účes, make-up, oblečení" ,, jaký oblečení?" ,, no víš že jsem ti říkal že nenoší skukně a šaty ale ona se změnila celkově jenom do černý barvy a mě je jí líto" ,, třeba ji to časem přejde" musela jsem jít a tak jsem pokoj přešla a šla po schpdech dolu. Bylo slyšet jak kluci sklapli, viděli v čem jdu. ,, aha tak o tomhle jsi mluvil" ,, jo" dál jsem je neslyšela protože jsem byla říct marii a nateovi že jdu s holkama ven.
,, j- t/j ty jsi změnila celkově styl?" ,, jo, tak já jdu ahoj" vyšla jsem ven a šla do parku. V něm už čekala charli s avani. ,, holka, my tě ani nepoznali"
,, nazdáár, no trochu jsem zemnila styl",, a řekneš nám kvůli čemu?",, včera jsem po škole šla k jacksonovi a on mě u něj- za-čal" nadechla jsem se a dopověděla větu. ,, osahávat, pak jsem utekla" tohle jsem řekla potichu a sklopila hlavu" ,, t/jj to nic, ale máš hezkej make-up" ,, avani ty umíš vážně vždycky pobavit" ,, prooč" ,, já se vám svěřím s něčím takovým a ty hned na to začneš povídat o make-upu" zasmáli jsme se a šly se projít na vyhlídku.
,, dneska jsou i vidět hvězdy a na vyhlídce bude za dvě hodiny tma",, máš pravdu ale aby jsme viděli krásně osvětlený město musíme počkat alespoň do 11. ,, joo máte pravdu" ,, a nebudem mít průšvih?" ,, je nám 16 nejsme malí" ,, vždyť jo" zasmáli jsme se a šly na vyhlídku kam cesta trvá půl hodiny a něco. Když jdete s nějlepšíma kamrádkama, cesta trvá Třičtvrte hodiny. Když jsme se tam dohrabali ještě nebyla tma tak jsme si lehli na zem a koukali na oblouhu a mluvily o životě.Natáčeli jsme na tt a dělali blbosti, fotily jmse společný fotky a když byla tam tak jsme se dívali na krásně osvětlený město. Mě někdo začal volat a byla to marie. Nechtěla jsem to zvedat a vypnula jsem si vyzvánění. Za půl hodiny jsem se koukla na mobil a měla jsem tam 5 zmeškaných hovorů a jeden od vinnieho. Když jsem se koukala na historii volání začal mi volat vinnie a já mu to zvedla. Ani nevím proč. ,, co je?" ,, kde jsi t/j" ,, venku s holkama proč"
,, řekni kde jedu pro tebe" ,, ne já se mám fajn" típla jsem mu to a šla za holkama. Když už nám začala být zima šly jsme zpátky domu. Holky mě doporovdily k nám a když jsme přišly byla 1 ráno. ,, tyjoo děkuju za ten užitej čas holkyy" ,, my takyy tak ahoj" ,, ahooj" šla jsem k baráku a odemkla jsem si. Chtěla jsem jít hned do pokoje ale někdo v obýváku mě zastavil. ,, t/j je to nebezpečný chodit takhle večer venku" ,, ty máš snad o mě strach?" zasmála jsem se a šla do pokoje. Převlíkla jsem se do pohodlnýho oblečení a odlíčila jsem se. Pak už jsem jenom lehla do postele a usnula.Ráno jsem šla dolu a viděla všechny sedět u jídelního stolu. ,, dobrý" ,, dobré ráno" pozdravily mě všichni až na vinnieho. Ten dělal že mě ignoruje a já vím proč. Včera jsem mu nehezky odpověděla a vysmála se mu do ksichtu. Nandala jsem si snídani a snědla si ji v kuchyni. Nechtěla jsem chodit za nima když je na mě vinnie naštvanej. Po snídani jsem šla do svýho pokoje a když jsem byla na schodech kdosi mě chytil za ruku. ,, kurva já se lekla" ,, t/j já vim že ti ublížil ale ty taková nejsi" pronesl vinnie a já přemýšlela co mu na to říct. ,, nebyla jsem ale zemenila jsem se" vinnie mě pustil a já jsem zalezla do svýho pokoje. Nechala jsem pootevřené dveře abych slyšela. Jo někdy si připadám jako kráva co musí vědět všechno ale někdy je lepší to vědět. ,, tak já jedu" ,, vinnie proč? vždyť je teprve sobota ráno" ,, čau" vinnie se rozloučil ani nečekal na odpověd ostatních a zabouchnul dveře. Slyšela jsem odjíždějící auto a mě došlo že je to kvůli mě. Zahrabala jsem se do deky a slzy mi začali skapávat ,, jsem taková kráva!" nemohla jsem sama ze sebe a jenom doufala že se vinnie vrátí..
ČTEŠ
Second family // vinnie hacker// dokončeno
Fiksi PenggemarPříběh který se vám klidně může stát. Co by se podle vás stalo kdyby jste chtěla studovat v Americe a agentura vám našla náhradní bydlení u Hackerů?