Je ráno. Aspoň se to Caise zdá, když se probouzí. Strašně jí bolí hlava, bolí žaludek a má mžiky před očima. Chtěla by se posadit, ale z nějakého důvodu jí to nejde. Když konečně zaostří, spatří Alessandra vedle sebe na posteli. Podívá se vzhůru, proč se nemůže pohnout. Caise má připoutané ruce k posteli jejími vlastními pouty. Podívá se na Alessandra a chce se ho zeptat, co se děje, ale než stihne vydat byť i jen jedinou hlásku, Alessandro ji začíná líbat. Caise nevzdoruje. Se zavřenýma očima líbá Alessandra a netuší, co se chystá udělat.
Alessandro vytahuje nůž a dlouhým, pomalým, ale silným tahem řeže Caise po břiše. Caise cítí ostrou, šťiplavou bolest. Alessandro se na ni usměje a provede další řez. Tentokrát tah provádí od Caisiných prsou po její klín. Caise začne sténat bolestí. Alessandro to nechápe. Myslel si, že ta holka vydrží víc, když se řezala. Však má po těle tolik jizev, u kterých je vidno, že si je musela způsobit sama.
Nějak se nad tím nevzrušuje a provede další řez v již otevřené ráně. Tím se dostává přes Caiseiny svaly. Ještě párkrát tento čin zopakuje. Konečně! Caise pořádně krvácí. Ale ještě jednou pro jistotu ji bodne pod trojúhelník. Položí nůž a lehne si vedle ní. Vypráví jí o sobě, mezitím sleduje, jak pomalu krvácí. Když se zdá, že Caise za chvilku usne navěky, políbí ji na čelo a zavře oční víčka.
Po té tělo důkladně omyje, aby na těle mrtvé Caise nezůstalo jeho DNA, a odchází. S klidem a uspokojením v duši odchází.19.listopad
Caise Steelers byla nalezena mrtvá ve svém bytě. Na jejím těle bylo mnoho řezných ran a jedna zřetelná bodná rána. Smrt byla zapříčiněna četnými ranami, které vedly k vykrvácení. Tělo bylo důkladně očištěno. Oběť ležela na posteli bez prostěradla.
ČTEŠ
Děsivá rozkoš
RomanceAlessandro je obyčejný muž, který má slabost pro ženy. Ale nejen to. Jeho spalující touha není jen po ženách, ale i po smrti. Jeho problémy začaly již v dětství. Jeho potřeba této děsivé rozkoše je následkem raného dětství. Jak bude jeho příběh pok...