Musel se trochu zchladit. Ponořil se a podplaval Devon, přičemž se jí tělem otřel o prsa.
Má je krásné a pevné. Což je obdivuhodné po dětech.
Zastavili se u stěny bazénu. Alessandro přitiskl Devon k okraji a začal ji vášnivě líbat.**
Po chvilce vášnivého a smysluplného líbání, vysadil Alessandro Devon na břeh bazénu a roztáhl ty pevný, štíhlý a dlouhý nohy. Nyní se mu naskytl pohled do Devonina klína. Nebyla úplně vyholená, což Alessandra vzrušilo ještě víc.
Chtěl jí. Chtěl v ní nechat svůj jazyk volně se pohybovat.
Když jí jemně políbil klitoris, zaslechl, jak ho Devon prosí, ať to nedělá. Z jejího hlasu byl cítit strach. A tak Alessandro pověděl:
,, Neboj se, zlatíčko. Bude se ti to moc líbit a bolet to nebude, přísahám.''
Devon ho tedy nechala. Cítila, jak jeho teplý jazyk ohledává její pysky. Najednou přestal.
Jeho jazyk se přesunul hlouběji. Cítila jeho špičku jazyku, jak krouží po jejím klitorisu. To už jí nedalo a slastně vzdychla.
Alessandro zaregistroval její sten a svým jazykem se protančil až do Devoniny pochvy. Po tomto začala Devon sténat víc. Nejednou se začala prohýbat v zádech jako nějaká kočka, přičemž cítila Alessandrovu ruku na jejím pravém prsu.Devon se začínala jemně chvět. Alessandro zrychlil.
Už... Devon dosáhla zdánlivého vrcholu. To ale ještě netušila, že se chystá něco víc.Alessandro stáhl Devon zpět do bazénu a začal ji líbat. Po chvilce zamířil svými prsty zpět do ní, kde před chvilkou byl jeho jazyk. Přestala ho líbat. Opravdu si to užívala. Když se blížila k orgasmu, Alessandro z ní vytáhl své prsty, přičemž se na něj Devon trošku naštvaně podívala a chytla pod vodou Alessandrův penis.
Bylo až k údivu, jak rychle se vzpřímil.
Zase se začali líbat. Pak se Alessandro mírně ponořil a dlouhým, plynulým pohybem do ní vnikl.
,,Ahh!" vyšlo z jejích úst. Okamžitě ho objala nohama kolem pasu, když byla přitisknuta na stěnu bazénu. Jeho penis do ní opakovaně pronikal. V celém bazénu byly vlnky zapříčiněné jejich pohyby.Po několika stenech Alessandro zrychlil.
Společně dosáhli orgasmu, ale Alessandro v Devon ještě chvíli zůstal a líbal ji po celém jejím krku.
Když už v ní nebyl, začal líbat její prsa a následně si začal hrát s jejími bradavkami. Devon hlasitě vzdychala a svou rukou se prohrabávala v hustých vlasech Alessandra.
Pak v bazénu byli ještě asi ½ hodiny. Poté si jen sesbírali své oblečení ze země a šli si lehnout společně do obýváku na pohovku. Nejdřív si jen povídali, ale pak si Devon skousla spodní ret, a proto, že byli oba dva ještě nazí, se Alessandrovi rychle zvedl, když se po něm Devon posouvala celým svým tělem. Když dorazila k jeho penisu, chytla ho do ruky a pomalu vsouvala do úst. Alessandro sebou cukl slastí.
Udělal se jí do pusy.Po tomto měl Alessandro ohromnou žízeň a tak šel do kuchyně pro vodu a donesl ji rovnou i Devon. Předtím ale, než ji sklenici podal, rozpustil v ní prášky na spaní, což ovšem Devon nevěděla.
Když se vracel do obývacího pokoje, nevěřil vlastním očím. Devon to stále nestačilo. Prohrávala si svými prsty ve svém klíně.
Jakmile spatřila Alessandra, opět si skousla ret a svou ruku si strčila pod záda. Alessandro se usmál, napil ze své sklenice a šel rovnou k Devon na pohovku.
Lehl si na ní a pošeptal jí do ucha: ,,Chceš ještě?"
Devon je vzdychla a jemně odpověděla: ,,Jo.. potřebuju tě tam mít. Tvůj jazyk. Prosím..." .
Sama nevěřila, že to vypustila z úst. Alessandrovi to nedělalo problém. Ještě jednou se napil vody a pak začal cucat její klitoris svými rty. Do toho přidával jazyk, ale jen tak mírně. Mírně olizoval její krásku. Devon hlasitě sténala. Tak moc se jí to líbilo.
Proč to Steve nezvládal? Jemu se dělalo špatně, když měl Devon uspokojovat ústy. Proto se Devon zdráhala, když se u bazénu o to Alessandro snažil.Když se blížila opět k orgasmu, roztáhla víc nohy a rukou přitáhla jeho hlavu blíž ke své pochvě.
Už už cítila, jak se jí stahují svaly, už se udělala. Bylo to tak úžasné. Alessandro jen slízl všechno, co z Devon vyšlo a svým jazykem táhl od klína přes bříško až k prsoum. Líbali se.Alessandro podal Devon sklenici s vodou a léky na spaní.
ČTEŠ
Děsivá rozkoš
RomanceAlessandro je obyčejný muž, který má slabost pro ženy. Ale nejen to. Jeho spalující touha není jen po ženách, ale i po smrti. Jeho problémy začaly již v dětství. Jeho potřeba této děsivé rozkoše je následkem raného dětství. Jak bude jeho příběh pok...