Je neděle 11:59. U Nicoliných dveří zvoní zvonek. Otevře dveře a vidí tam stát Alessandra v bavlněné košili se sakem hozeným přes rameno. ,,Ach, jak ten bozsky voní.'' pomyslila si.
Pustila ho dál. Než se ho stačila zeptat, co tam dělá, už ji líbal a hladil ve vlasech. Na všechny otázky v tu chvíli zapomněla.
Nicol měla velikou, rohovou vanu. Napustili ji.
Vzájemně se vysvlékli a vlezli si tam.
Alessandro si po chvilce lehl na Nicol a dál ji líbal. Začal jí hladit prsa a pokrývat je polibky. Nicol se to líbilo. Najednou přestal a začal si hrát s Nicolinym uchem, přičemž do ní opatrně vnikl. Nicol jen sténala slastí. Trvalo to užasných 7 minut. Po té se zase líbali a jeden druhého umyli.Když vylezli z vany, objednali si čínu.
Po té, co se najedli, si vlezli do postele a dívali se na film.
Asi po hodině filmu Nicol ucítila, jak se Alessandro dotýká jejího klínu. Chvěla se. Hrál si s jejím klitorisem. Jemné, něžné doteky přestaly. Místo toho ucítila, jak se jí tam pomaloučku dostávají jeho dlouhé prsty. Líbilo se ji to. Velmi.
Přemýšlela, jak je to možné, že 8 let nic a teď tolik slasti najednou. Byla ale ráda. Po chvilce byla Nicol velmi vzrušená a když cítila, že Alessandro vytahuje ty úžasně šikovné prsty, špitla tiše ,,Né, ještě né. Prosím.''
To ale ještě netušila, že se Alessandro chystá udělat to nejlepší, co kdy Nicol zažila.
Netušila, že někdo může mít tak šikovný i jazyk. Byla v sedmém nebi. Přála si, aby to nikdy neskončilo. Když už byla na vrcholu slasti, oplatila Alessandrovi jeho práci s jazykem. Zdálo se, že si to Alessandro užívá, ale ne tak, jako ona.
Strachovala se, že něco dělá špatně, ale pokračovala dál.
Po chvilce Alessandro dosáhl orgasmu. Opět se líbali. Po pár minutách si Nicol sedla na Alessandra a milovali se spolu. Během toho, Alessandro hladil ta její dokonale pevná prsa.
Když oba dosáhli orgasmu, ještě leželi a povídali si. Asi do 3 hodin ráno. Poté spolu usli.Doufám, že se líbilo. Nenech si ujít pokračování, kde to nabere obrátky.
ČTEŠ
Děsivá rozkoš
RomanceAlessandro je obyčejný muž, který má slabost pro ženy. Ale nejen to. Jeho spalující touha není jen po ženách, ale i po smrti. Jeho problémy začaly již v dětství. Jeho potřeba této děsivé rozkoše je následkem raného dětství. Jak bude jeho příběh pok...