KAPITOLA 5.

8.9K 201 5
                                    

Poté, co Rohypnol (silný lék na spaní) zabral a Devon upadla do hlubokého spánku, vzal ji Alessandro do náručí, odnesl do ložnice a tam ji oblékl do čistého oblečení. Jemně ji políbil na rty.
Jakmile ji oblékl, oblékl i sebe, uchopil Devon za ruku a táhl ji po schodech až ven k bazénu, kam ji poté strčil.

Ledová voda bazénu probudila Devonino rozehřáté tělo. Začala se bránit.
Alessandro klečel na břehu bazénu a jednou rukou tlačil její hlavu pod vodu, zatímco druhou se opíral o břeh.

**

Steve

Pokusím se domluvit s šéfem, aby mě pustil dřív ze služebky. Těším se na Devon a děti.
Uvědomil jsem si, jak moc jsem Devon zanedbával, až když po mně vyjela Andrea. Né, že by nebyla pěkná a sexy, přece jenom jí je 26, ale jsem ženatý. Svou ženu miluju. Musím se jí omluvit za to, že jsem jí zanedbával.

.......
,,Dobře, díky šéfe, a nebojte se, práce bude hotová do termínu. Nashledanou''

Ještě, že mám tak pohodového šéfa. Když jsem mu všechno vysvětlil (ale vynechal Andreu) , pustil mě domů od 3 dny dříve.

Cesta autem se mi zdá nekonečná. Už, abych byl doma!

**
Konečně! Jsem doma. Je noc. Typl bych si něco po půl 4., ale fakt nevím.
Zaparkoval jsem auto a chci jít domů, když v tom jsem koutkem oka zahlédl světlo na zahradě u bazénu.
Divím se, proč se tam tak pozdě svítí a a tak se tam vydávám.

Pomalu přicházím k bazénu a co nevidím! Nějaký cizí muž se snaží utopit mou ženu! Jsme v naprostém šoku. ,,Hej!! Nech ji být ty hajzle! Vypadni!''
Muž se na mě podívá a snaží se ji utopit dál. Nevím, co v šoku dělat a tak vytahuji zbraň a střílím..!

---

Policie

Nalezen vrah 3 žen. Ženy nejdříve svedl a pak je zabil. Psycholog tvrdí, že je velmi pravděpodobné, že vrah byl týrán svou matkou nebo jinou, jemu blízkou, ženou. To by mohl být důvod jeho činů.

A Devon se Stevem?
Devon docházela nějakou dobu na terapii. Steve dostal dva roky vězení za vraždu. Jejich manželství to avšak vydrželo.

Děsivá rozkošKde žijí příběhy. Začni objevovat