4.KAPITOLA

15.4K 274 10
                                    

Když se Nicol probudila, začala lapat po dechu. Uvědomila si, že nemůže moc dýchat. Rozlepila oči a nemohla si vybavit, kde je. Nemohla se ani hýbat. Byla v nějakém velikém sále a byla přilepená průsvitnou fólií ke zdi. Bylo tam šero. ,,Co se stalo? Kde to jsem? Kde je Alessandro? '' pomyslila si.

Po chvilce přišel Alessandro, měl v ruce několik jakoby seker. Teda tak to aspoň Nicol přišlo. Ve skutečnosti držel několik tomahawků. Nicol se začala velmi bát. Nechápala, co se to stalo s tím úžasným milencem ze včerejší noci.
Alessandro pronesl: ,,Vítej ve fotografickém ateliéru.''.
Po té napřáhl ruku a střelil ho Nicol do levé nohy.
Ahh! Jaká bolest!
Nicol vyjekla bolestí, slzy se jí hrnuly do očí, ale ještě je dokázala udržet.
Alessandro vzal další tomahwk, napřáhl se a hodil ho Nicol do pravé nohy. Nicol to už nevydržela a začala brečet bolestí. Tentokrát zasáhl tepnu v jejím stehně. Moc to bolelo. Teklo hodně krve. Po chvilce už měla Nicol kotníky v krvi.
Alessandro vzal další dva a střelil je Nicol do obou rukou. Dalším se strefil Nicol do břicha.
Usmíval se. Pohled na trpící ženu ho uklidňoval. Vzal si svůj fotoaparát a začal si Nicol fotografovat. Nicol křičela bolestí. Plakala. Byla strašně zoufalá.
Alessandro is vzal zpět své zbraně a jen tak po pár snímcích odešel.
Nicol zemřela. Vykrvácela.

24. Říjen
Nicol Wallis byla dne 24.9. 2015 nalezena mrtvá ve fotografickém ateliéru v Browseru. Smrt nastala okolo 5. hodiny ranní. Příčina smrti byla vykrvácení po několika zásazích ostrými předměty, zatím neznámými.

Tak co? Líbíl se konec?
Už mám pokračování vymyšlené. Koho a jak Alessandro svede a poté přivede na ONEN svět?
Čti dál...

Děsivá rozkošKde žijí příběhy. Začni objevovat