3. KAPITOLA

8.3K 180 3
                                    

Uplynul týden od jejich večeře.

Alessandro stále nevolá..asi to s ní nemyslel vážně. Chtěla bych, aby mi zavolal. Byl tak hrozně sexy! Bože, co to má být!?


Jsem přeci vdaná a mám úžasné děti. To ne! Kdyby si mi jen Steve někdy všiml, políbil mě vášnivě a přitulil se v posteli ke mně.
Devon si přemýšlela o tom všem.

Z jejich myšlenek ji vyrušila sekretářka s tím, že je porada s ředitelem agentury.


Porada trvala necelou hodinu. Když se Devon vrátila a podívala se na svůj mobilní telefon, uviděla 2 nepřijaté hovory z neznámého čísla. Nevolala zpět. Zhruba za ¾ hodiny jí ten neznámý volal znovu. Zvedla to.


Představila se do telefonu a uslyšela známý hlas říkat: ,,Haló, Devon? Ahoj, to jsem já Alessandro.''


Mírně se rozechvěla. On mi zavolal. Zavolal mi.


A chce, abych s ním šla na benefiční koncert, který pořádá modelingová agentura, ve které pracuje. Je to tenhle pátek.

Děti budou u babičky. Manžel odjel v neděli (je pondělí) pryč na služební cestu a vrací se až teď v neděli.


Alespoň nebude Steve žárlit. On je totiž hrozně žárlivý. Dokáže být i nebezpečný, tak alespoň bude mít klid. Nic se přeci mezi mnou a Alessadrem nestane, tak proč ho obtěžovat s tím, že jdu na tuto akci.

Nastal ten den. Kvůli tomu večeru jsem odešla z práce dřív, abych se stihla upravit. Když jsem se oblékla, uvařila jsem si kávu.


Dopito. A zrovna, když se chystala jít umýt hrnek, zazvonil jí zvonek. Byl to Alessandro.


Vyběhla ven. Alessandro ji pozdravil objetím a otevřel jí dveře od svého auta.

Je po večírku. Alessandro odváží Devon domů. Jsou před domem. Devon se k němu vášnivě přitiskne a smysluplně ho začne líbat. Alessandro jí ovšem polibek opětuje. Devon ho zve dál.


Ani nevejdou do domu a Devon vede Alessandra na jejich zahradu. Je velká a krásná. Uprostřed stojí velký bazén. Devon jemně políbí Alessandra a začne se svlékat. Alessandro se ake zarazil s tím, že nemá plavky. Devon řekla, že to nevadí, že ona je na sobě taky nemá.


Když byla nahá, pošeptala mu do ucha, že to vždycky chtěla zkusit v bazénu, ale Steve nechce. Po tom, co to dořekla, skočila šipku do vody. Alessandro neváhal, vysvlékl se a skočil ihned za ní.


Devon plavala prsa. Alessandro se rázem vzrušil, když viděl její úchvatné tělo, její dlouhé a štíhlé nohy, jak se pomalu roztahují.


Musel se trochu zchladit. Ponořil se a podplaval Devon, přičemž se jí tělem otřel o prsa.


Má je krásné a pevné. Což je obdivuhodné po dětech.


Zastavili se u stěny bazénu. Alessandro přitiskl Devon k okraji a začal ji vášnivě líbat.

Děsivá rozkošKde žijí příběhy. Začni objevovat