3. Bölüm

30 7 2
                                    

( Görselde ki Yusuf )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Görselde ki Yusuf )

BARAN'DAN:

Kafamda çalan yüksek sesin ne olduğunu bilmiyordum sadece rahatsız ediyordu . Düşüncelerimi susturmak için kulaklık taktığını hatırlamam la. Çalan'ın şarkı olduğunu idrak edebildim .

Boynuma biraz dolanmış olan kulaklığı kablolarını tutup çektim . Kulaklıktan kurtulduğum an kulaklarımda beynimde rahatlamış gibiydi . Yok baya rahatlamıştı . Rahat bir nefes alıp başımı yastıktan kaldırıp doğruldum.

Gözlerimi biraz ovuşturup kalktım . Ardından odamdaki banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım . Kuruladıktan sonra odama gelip başımın önünde duran saate baktım . Saat on dokuz buçuktu . Yemeğe yarım saat vardı .
Dolabıma yöneldim nadiren giyindiğim tişört, kot pantolon ikilisini aldım . Genelde işte olduğumdan takım elbiselerleydim .

Hızlıca üstümü değiştirip çıktım . Gözüm yine çarprazımdaki oda kapısına kayınca sinirle söylendim . " Siktir hep böyle odayamı bakıcam . Kız evde lan ne diye kapıya bakıyorsun her seferinde ." Dedim kendime olan öfkem artarken .

Sigaramı içerde unuttuğumu hatirlarken tekrar odaya girip başımın önündeki sehpanın üstünde duran sigara, çakmak ve yatağın üstündeki telefonumu alıp cebime koydum . Odamdan çıkıp koridorun sonundaki barkona yöneldim .
Paketten bir sigara çıkarıp dudaklarının arasına yerleştirdim .

Barkonun içine adımlarken sigaramı yaktım ardından çakmağı ve paketi cebime yerleştirip kollarımı demirliklere
Yasladım önce yıldızların kapladığı güzel gökyüzüne bakıp çektiğim dumanı yukarı doğru üfürfdüm .

Sigaradan bir nefes daha çekerken başımı aşağıya yani avluya çevirdim .
Amcam oturmuş Yeşimle konuşuyordu . Muhtemelen affetmesini istiyordu . Amcam onu hep bir ayrı sevmişti aslında inandığını sanmıyorum . İlk duyduğunda heryeri yerlebir etmiş söyleyen ağayıda bir güzel dövmüş tü.

Şimdide kızının tribine dayanamamış özür diliyordu . Sigaradan bir nefes daha alıp gökyüzüne doğru üfledim. Baktığımda amcam kızını kolları arasına alıp sarmıştı. Muhtemelen Yeşim dayanamamış hemen indirmişti yelkenleri . Acaba bana karşıda indirimiydi yelkenlerini konuşsam her şeyi söylesem . Beni affedip severmiydi veya bir şans verir miydi ?

Sigaradan son bir nefes alıp bıraktım . Bende geldiğim koridoru geçip merdivenlere yöneldim . Amcam içeriye giriyordu muhtemelen yemek hazırlanmıştı . Avluya yöneldim avluya vardığımda karşılıklı durmuş olan Yeşim ve Rümeysayı gördüm . Ne ara gelmişti bu . Ne işi vardı . Onlara doğru ilerledim ama onlar beni fark etmediler . Duyduklarımla olduğum yerde kaldım .

" Hiç boşa sevime Yeşim hanım çünkü beni seviyor ve seni hiçbir zaman sevmeyecek . Biliyorsun zaten seni hiç bir zaman sevmemişti. Geldiğin zaman görmüştün zaten sen onun için öldürüleceğini bilerek buraya gelmişken o benim koynumda yatıyordu . " Dedi alayla .

Urfa'nın KraliçesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin