Yine bir kovalamacanın içinde buldum kendimi. Bu adamlar benden ne istiyorlar anlamış değilim. Bir haftadır her okul çıkışında atlatmak için sokak sokak koşmak zorunda kalıyorum. Ben lise son sınıfa giden kimsesiz bir kızdım kim ne isterdi ki benden.
Okul çıkışında yine takım elbise giymiş adamlar beni takip etmeye başlayınca anlamıştım başıma gelecekleri sanırım. Ya Allah deyip başlamıştım koşmaya, bir mahalle bakkalının önünde durmak zorunda kalmışdım çünkü artık nefesim bana yetmiyor ciğerlerime batıyordu. Kocaman bir jeepin arkasına saklanıp nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum. Hemen arkamdan bir ses duyunca donup kalmıştım.
"Aha şimdi sıçtım işte" deyip yavaş yavaş arkamı dönmeye başladım.
"Valla ben birşey yapmadım verme beni onlara."
-"Kime vermim sen ne yapıyorsun orda birinden mi kaçıyorsun" diye sordu yabancı.
"Ordaki takım elbiseli adamlar beni kovalıyor ben birşey yapmadım korkup saklandım sadece."
-"Peki bakalım anlarız, arabaya bin buraya geliyorlar onlardan kurtulalım gerisine bakarız."
Arabaya binip iki koltuğun arasına saklandım. Bu sırada yabancı adamın yanına beni takip edenlerden biri geldi.
"Burdan şu boylarda kıvırcık saçlı okul kiyafetli bir kız geçti mi bilader" diye sordusordu beni kovalayan adam.
-"Geçti geçmesine de niye arıyorsunuz kızı" diye sordu bu sefer arabasına bindiğim adam.
"Sanane bilader ne tarafa gitti onu de hele gerisi seni bağlamaz" dedi kovalayan.
-"Doğru banane şu ara sokağa girdi koşarak" deyip başka bir sokak gösterdi. Adamlar o sokağa girip gözden kaybolunca arabaya bindi. Arabayı çalıştırıp;
-"Çıkabilirsin gittiler. Evini söyle bırakayım seni yolda denk gelmeyin bidaha."dedi yabancı.
"Evim yok benim, ben ineyim teşekkür ederim yardımlarınız için". Elimi kapı koluna getirip açacağım sırada.
-"Dur bakalım orda. Ne demek evim yok sokakta mı kalıyorsun. Ayrıca bu adamlar hiç tekin adamlar değil bir daha peşine düşerlerse kaçman bu kadar kolay olmaz. Nerde kalıyorsan eğer söyle ben bırakıcam seni." dedi ve yola koyuldu.
Bana yardım etmesine rağmen güvenemezdim bu adama yerimi de söyleyemezdim susmaktan başka çarem yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATİH'İN SEVDASI
RomanceHayata yenik başlayan genç bir kız peşindeki adamlardan kurtulmak için bir ara sokağa sapmıştı. Hayatını değiştirecek olan adamla o sokakta tanışacağını nerden bilebilirdi ki... Ailesi olsada yalnız kalan bir adamdı o... Kendisini yetiştirmiş, geliş...