Terkediş

47 8 3
                                    

FATİH'İN AĞZINDAN;

Sevdam ile eve geldikten sonra olanları anlatmak zorunda kalmıştım ama bir şey demeyip uyumuștu. Bundan sonra ne yapacağım hakkında en ufak bir fikre sahip değildim onunda ne yapacağını bildiğini pek sanmıyordum. Biraz düşünmek ikimiz için de iyi gelecektir umarım.

Sıcak bir duş aldıktan sonra yemek için bir şeyler hazırlamıştım. Üst kata çıkıp uyandırmak istediğimde terasta manzarayı izlediğini gördüm. Yavaşça yaklaşıp arkasından beline sarıldım.

"Benim korkma" dedim irkilince.

"Ne düşünüyorsun" diye sordum, derin bir nefes aldıktan sonra.

"Her şeyi özelikle bundan sonra ne olacağını"

Onu kendime çevirip;

"Aklından ne geçiyor senin"

"Bilmiyorum Fatih. Adamlar yakalandı artık korkmamı gerektirecek bir şey kalmadı. Burada da kalmamı gerektirecek bir şey kalmadı"

"Sen ne dediğinin farkında mısın" dedim kızmış bir şekilde.

"Demek burada kalmanı gerektirecek bir şey kalmadı. Peki ya ben biz ne olacağız bunu da düşündün mü? Beni bırakıp gidecek misin bu evden?"

"Bilmiyorum Fatih inan bilmiyorum ama zaten bir gün bitmeyecek miydi belki de böylesi daha iyidir"

"Sen ne dediğini gerçekten bilmiyorsun ne demek bir gün bitecekti. Sen beni sevmiyor musun? Ben seni bırakmak için mi sevdim? Nasıl böyle düşünürsün?"

"Bilmiyorum artık hiçbir şey bilmiyorum üstüme gelme. Düşünmem lazım anlıyo musun beni her şey üst üste geldi."

"Peki sen bilirsin. En iyisi ben gideyim sen rahat rahat düşün. Yemek yaptım aşağıda masada ye ve ilaçlarını iç görüşürüz" deyip bir şey demesine fırsat vermeden önce odadan sonra da evden çıktım.

Birkaç saat boyunca arabayla amaçsızca dolanıp bir tekel bayiye uğradım üç beş bira alıp tepeye gittim. Efkarlı bir müzik çalıyordu radyoda. Soğuk biradan bir tane açıp müziğin sesini yükselttim ve şarkıcıyla beraber söylemeye başladım.

İster misin ulaşalım o yıldızlara?

Geleceği koy aklına kal benimle

Bırak yalnızlığını yalnızlıklara

Yüreğini al yanına kal benimle

Bırak yalnızlığını yalnızlıklara

Yüreğini al yanına kal benimle

Boş ver yıllarca gördüğün hülyalara

Heves edip düşmedin mi nice yollara?

Bırak yaşanmış ne varsa geçen yıllara

Aradığın deli aşkı bul benimle

Göremezsin, duyamazsın ben gibi çılgın

En deli sevdalım gözün kör benimle

Karanlığın kuytu köşelerinde

Yüreğini al yanına kal benimle

Karanlığın kuytu köşelerinde

Yüreğini al yanına kal benimle

Boş ver yıllarca gördüğün hülyalara

Heves edip düşmedin mi nice yollara?

Bırak yaşanmış ne varsa geçen yıllara

Aradığın deli aşkı bul benimle...

Gözümden akan yaşlarla söylediğim bu şarkı pek bir manidardı doğrusu arasam böylesini bulamazdım. Gecenin geç saatlerine kadar oturup İstanbul'u izledim. Burada aşkımı ilan etmiştim ve burada kabul etmişti. Şimdi kayıp mı edecektim bu aşkı? Kim bilir belki de çoktan gitmiştir. Eve dönse miydim bilmiyordum ki. Ya gittiğimde evde bulamazsam?

FATİH'İN SEVDASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin