Aradan bir hafta geçmişti. Bugün okulun son günüydü ve mezuniyetimiz vardı. Akşam parti olduğu için işten izin almıştım. Bu bir haftalık süre boyunca Fatih ile mesajlaşmak ve telefonda konuşmak dışında yan yana gelmemiştik. Hazırlanıp evden çıkacağım sırada telefonuma mesaj gelmişti. Açıp baktığımda Fatih den geldiğini görmüştüm.
Fatih: Okulun son günü geldi.
Ben: Evet.
Fatih: Akşam ne yapıyorsun?
Ben: Okulun organize ettiği parti var oraya gideceğim.
Fatih: Anladım..
Fatih: Kavalyen var mı peki?
Ben: Olması mı gerekir?
Fatih: Bilmem...
Ben: Tek gidiyorum.
Fatih: Dilersen ben sana eşlik edebilirim?
Ben: Gerek yok işlerinden alıkoymayayım seni..
Fatih: O ne demek öyle?
Fatih: Saçmalıyorsun..
Ben: Dedi bir haftadır eve gelmeyen adam..
Fatih: Küs müyüz?
Ben: Neden küsecek mișim ki?
Ben: Daha önemli işlerin var sonuçta..
Fatih: İşte şimdi saçmaladın...
Fatih: Sen rahat et bunalma diye gelmiyorum..
Fatih: Sanki çağırdın da gelmedim..
Ben: Anladım sorun değil..
Fatih: Ee beraber gidiyor muyuz?
Ben: Hayır gerek yok bende fazla kalmayacağım zaten..
Fatih: Peki sen bilirsin..
Fatih: Bir şeye ihtiyacın olursa ara beni..
Ben: Okey
Aptal adam benim çağırmama gerek var mı? gelip kalsa bir şey diyeceğim sanki ev onun. Şimdi de tutmuş benimle gelmek istiyor. Aptal ne olacak...
Evden tam çıkarken araba kornası çalmıştı. Samet abi gelmişti her sabahki gibi. Bugün okula gitmeyeceğim için karșıya geçip kendime akşam için elbise bakacaktım. Samet abi beni kapalı çarşıya bırakıp bekleyeceğini söylemişti. Birkaç mağaza gezip kendim için güzel bir elbise bulmak için dolandım. Biraz ileride bir mağazanın vitrininde zümrüt renginde askılı upuzun bir elbise görmüştüm. İlk aşk böyle bir şey olsa gerek çünkü görür görmez bayılmıştım. Hemen mağazaya gidip kendi bedenimde olanı istemiş ve kabinde deneyip dışarı çıkmıştım. Aynanın karşısına geçtiğimde elbise üstüme tam oturmuş beni büyülemişti. Askılı kalp yaka olan elbise bel hizasına kadar dar olarak geliyor belden aşağısı ise genişleyerek yere kadar iniyordu. Elbisenin sağ tarafında diz üstünden iki karış yukarısına kadar uzanan gizli derin bir yırtmacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FATİH'İN SEVDASI
RomanceHayata yenik başlayan genç bir kız peşindeki adamlardan kurtulmak için bir ara sokağa sapmıştı. Hayatını değiştirecek olan adamla o sokakta tanışacağını nerden bilebilirdi ki... Ailesi olsada yalnız kalan bir adamdı o... Kendisini yetiştirmiş, geliş...