Medya:
Hooverphonic - Heartbroken
Keyifli okumalar 🌼
***
Jeju Gezisi Duyuru Ve Sohbet Grubu
09.23
Bayan Cha:
Çocuklar Taehyung nerede? Diğer araçta mı?
Uyuyorsa eğer, diğer araçtaki arkadaşlar beni bilgilendirsin lütfen; bazı sorunlar çıktığı için diğer araçtan önce çıkmak durumunda kaldık.
Jimin:
Bilemiyorum hocam. Onu en son dün gördüm.
Yeonjun:
Bugün ben de hiç görmedim. Burada yok. Otelde mi kaldı acaba?
Moonbyul:
E herhalde, kaçacak hâli yok ya!
Jimin:
:')|
Hoseok:
Biraz rahatsızmış. Tura katılamayacak kadar bitkin olduğunu söyledi bize.
Yani Bay Min'e söyledi, biz de yanındaydık.
Felix:
Yanlarındaydım ben de. Kötü görünüyordu doğrusu.
Taehyung, beni de kendine benzetti|
Bayan Cha:
Öyleyse neden bana haber verilmiyor? Bu kadar kötüyse en azından siz haber vermeliydiniz. Dün servis aracından indikten sonra gördüm sanırım onu en son; o vakitlerde kendinde görünüyordu. Ne oldu birden bire?
Ayrıca sizinle hiç görüşemedik Bay Min, neden bu kadar sorumsuzlaştınız? Sizi yanlış mı tanıyorum acaba? Mesajlarıma ve aramalarıma da dönmediniz.
Jimin:
Olmadı|
Buna sevinmeli miyim üzülmeli mi, yalan söylüyor|
Min Amca:
Üzgünüm Bayan Cha, size iletmemi rica etmişti Taehyung fakat sizin bindiğiniz araca binemedim. Biraz içim geçmiş ve bundan ötürü de erkenden uyanamadım, arkadakindeyim. Yazmayı unutmuşum, kusuruma bakmayın lütfen. Gün boyu yatacağını söyledi, endişelenmeyin.
Bayan Cha:
Bay Min, size güveniyor muyum endişeliyim; lütfen öğrencilerimize iyi bakın.
Taehyung'un interneti kapalı sanırım.
Oğlunuza da söyleyin, onunla iletişime geçsin ve kendisine şifalı çaylar söyleyeceğimi iletsin; ben otelle iletişime geçerim şimdi, çabucak iyileşip aramıza katılmalı. Daha bir hafta geçireceğiz burada. Sıkılmasını istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitter Lives ⇝ taekook ✔
Fanfiction[tamamlandı] [slight angst, mutlu son] ❝minik jungkook'un keşfettiği papatyalar, günün birinde elbet kokacaklardı.❞ • düzyazı ağırlıklı texting. hikâyeyi okuyan her çocukluğa adanmıştır ♡ #taekook 17.12.2021-18.09.2022