Hakkın Yokk

121 12 0
                                    

Medyada ki Selin diger bölüm de Efe'nin fotosunu atacağım.
Bir hafta boyunca bu çocuk beni rahatsız etmeye devam etti. Bazen sevsem de bazen de sorun oldu. Bugün okula gitmedim. Sinemaya gittim. Aksiyon filmine girdim(Ben hiç bir zaman romantik film izlemem). En arka koltuga oturdum. Film basladı. Bir anda yanıma biri geldi. Döndüğümde karşımda bana bakan Fatih'i gördüm. Ne hakla gelir ya ne hakla.
-Neden öyle bakıyorsun Selin dedi. Bense hayatım da attığım en sert tokatı attım ve "Senin gibi piçlerle isim olmaz benim"dedim ve dışarı çıktım. Okula gittim. Ahhh yine bu çocuk. Bıktım artık bu çocuktan yaa.
-Naber güzellik.... Ne bu halin.
-Ne varmış halimde. Ben gayet iyiyim.
-Pek öyle gözükmüyor ama neyse... Aaa bu arada Berk'in villasında parti var. Eşi olmayan giremezmiş. Benimle gelmek ister misin????
-Olurr şimdi başımdan gider misin???
-Sen kimsin de benim kiz arkadaşıma asılıyon lan!!!!
-Fatih sen ne yapmaya çalışıyorsun???? Ne demek sevgilim ya ben senle ayrıldım. Anladin mi???? Git başımdan şimdi...
Efe'nin ağzından#
Adamın Selin'e sevgilim demesi sinirlenmeme sebep olmuştu. Ama Selin ağzının payını vermişti. Adam Selin'i belinden tutmuş tam opecekti ki Selin'i kendime cekip öptüm. Selin de karsilik verdi.Inanamiyorum. Bu arada biz opusurken Aylin ve Berk geldi.
Aylin:Sen ne hakla gelirsin yaa!!! Senin buna hakkin yok. Siktir git burdan ve bir daha asla gelme.
Berk:Selin'i aldatan adi, piç, şerefsiz bu mu???
Aylin:Evet!!!!
Bu konusma gerceklesirken ben ve Selin ayrildik.
Selin:Git burdan!!!!
Fatih:Peki gidiyorum. Ama geri gelicem. Seninle de görüşücez lann. Bana mi dedi o piç. Bu arada o piçin adı ne yaa.
E:O picin adı ne??
A&B:Fatih
E:Selin ile ne işi var???
A:Selin'i aldatan serefsizin teki.
S:Ben ona aşıktım. Ama o beni baş dusmanimla aldattı. Onun icin hiçbir erkeğe guvenmiyorum.
E:Bana güvenebilirsin. Ben sana zarar vermemek için elimden gelen herşeyi yapmaya hazirim.
Selin'in ağzından#
Bu çocuk bana sürekli böyle davranırsa bu çocukğa âşık olucam. Belki de oldum...Ama hakkım yok. Ben o çocuka âşık olursam yine uzulucem...
A:Ha-hadi içeri girelim.
B&E&S:Tamam.
Içeri girdigimiz de Aylin beni kenara çekip"Sen bu çocuğa âşıksin ama kabul etmek istemiyorsun. Bu çocuğu kabul edersen seni uzmeyecegine eminim. Sadece tamam de."dedi. Biraz düşünüp ona dondum ve"Bilmiyorum Aylin. Eğer bu çocuğa guvenirsem yine uzulebilirim. Ben bunu istemiyorum anliyo musun???"dedim Aylin ise kafa sallayip bana sarildi. Canim arkadasim yaa.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Okuldan sonra eve geldim. Annemin esyalari bavullarin icinde karsimda duruyor. Aaa birde aglamaktan gözleri kipkirmizi olmuş annem var tabii.
S:Ben gidiyorum kizim. Sana son kez soruyorum eminim.
S:Evet anne eminim.
S:Peki o zaman ben sana maasimi aldikca para gonderirim. Ne kadar gonderiyim.
S:Her ay gondericeksen 1500 yeter.
S:Tamam.
Annemle uzunca sarildik. Telefonuma mesaj gelmeseydi ayrilmayi da dusunmuyordum. Bu arada mesaj Aylin'den
Kim:Kanks
Kızzz partiye kimle geliyon. Bu arada biz ........ cafedeyiz oraya gel. Bayss
Deli bu kiz yaa.
Kime:Kanks
Partiye Efe ile geliyorum. Bu arada ben gelmeden kalkmayin.Bekleyin beni ben geliyorummmm.
Gönderdikden sonra telefonu cebime sıkıştırıp annemi yolcu ettim. Sonra hizlica Aylin'in dediği cafeye gittim. Gozlerimle cafeyi taradiktan sonra Aylin'i ve Berk'i buldum. Yanlarında arkasi dönük biri vardi. Oturduklari masanin bir metre gerisinden bagirdiklari belli oluyordu. Yanlarına gittiğim de Fatih yanlarındaydı.
S:Senin burada ne isin var yaa. Ne hakla gelirsin. Siktir git burdan.
F:Sen benimsin Selin. O serefsiz herif sana dokunamayacak.
Biz konusurken Efe geldi ve
E:Birşey mi dedin sen. O zaman sen bizim Selin ile yattigimizi bilmiyon dedi.
Wooaow beni korudu. Hahaha erkeğim bee. Bir dakika bir dakika yattık mı dedi o. Yuhhh ayi yavas gel olumm. Sen kafayı neyle buluyan yaa.
F:Ne dedin sen? Selin bu piç ne diyo. Dogru mu bunlar.
S:Evet dogru olamaz mi?
Neee! Ne dedim lann bennn. Efe'ye saydirdim ben de dedim yaa.
E:Şimdi SİKTİR OLUP GIT LANN GÖT!!!
A:Selin'i üzmeye hakkın yok.
B:Aynen öyle. Git burdan yoksa sikerim seni.
F:Bu burada bitmeyecek.
E:Yaw he ya. Aynısını okulda da dedin noldu hiçbi bok olmadı. Haha gitti. Ama Efe'nin beni korumasi cok hosuma gitti.
S:Efe sen bizim burada olduğumuzu nerden biliyorsun? B:Ben çağırdım.

******************************

Hep beraber oturduk ve konuştuk. Hep beraber sinamaya gidecektik. Ama benim karnim agridigi icin gitmek istemedim. Ben gitmeyince Efe de gitmedi. Aylin de telaslandigi için yanimda geldi. Eve girer girmez "Yarın okul yokkk. Holeyyy holeyyyy" diye bağırdım. Aylin ise bana sesini duyurmak için bağırıyordu. "Yarın parti varr."dedi.
Ha siktir!

Parti

Yarın

Ama

Benim

Kı-ya-fe-tim

YOOKK!
S:Aylin kos alışveriş merkezine koşşş!!
Yorum ve votelerinizi bekliyorum ♥♡♥♡♥♡
Vote sınırı +5

Sonsuza Kadar BeraberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin