Gecenin karanlığı ve denizin yakomozu muhtesem bir tablo oluşturmuştu. Denize girmemek için kendimi zor tutuyordum. Belimi saran ellerle irkildim. Arkamı döndüğümde sadece erkek oldugunu anlayabildigim biri vardı. Gözlerine baktığımda kendimi kaybettim. Kendimi toplayıp daha doğrusu toplamaya çalışıp belimi ellerinden kurtardım."Sen kimsin bee" diye bağırdım. Iysa sırıttı ve "Sevgilin" dedi."Siktir git bee" dedim ve ona öyle bir baktım ki korktu ve geri cekildi. Ben de evime dogru yürüdüm. Ama beni takip ettigini hissede biliyorum. Hızlı adımlarla eve girdim. Annem evde yoktu. Banyoya girdim dus alip ciktim. Islak saclarla yataga yattim ve uyudum.
###########################
Sabah kalktigimda annem kahvaltiya cagiriyodu. Bir dakika annem kahvaltiya mi cagriyo. Bugün cuma ve annem evde hayirdir insallah. Dus aldim dolabimin basina gidip elbise sectim. (Medyadakinin aynısı). Asagi indim. Annem kahvalti hazırlamis. Yanina gittim. Yanağına bir öpücük koyup yerime gectim.
-Annecim sen cuma günü işe niye gitmedin?
-Ben de sana onu diyecektim. Be-benim tayinim cikti. Artik Mersin de yaşayacağız.
O an oylece kalmıştım. Ben gitmek istemiyodum.
-Sen gidiyorsun anne ben Istanbul'u bırakmam.
-Selin canım anlamıyorum neden istemiyorsun? Ben senin cok sevincegini dusunurken sen neden böyle yapıyorsun?
-Cünkü ben arkadaslarimdan ayrılmak istemiyorum.Tek kelime ben gelmiyorum sen git dedim cantamida alıp çıktım. Okula gitmek istemiyordum ama bu durumda Aylin bana yardım eder diye düşünüp gittim. Ahh hadi ama yine mi bu çocuk.
-Naber güzelim.
-Sanane.
-Aaaa olmuyor böyle. Ben senin yanina geliyorum sen beni tersliyosun. Yakışmıyor Selin.
Bir dakika o bana Selin mi dedi. Adimi nerden biliyor bu pic kurusu.
-Bir sen benim adimi nerden biliyorsun.Iki ben neden senin adini bilmiyorum.Üc siktir olup git yoksa sapik var diye bagiririm.
-Tamam bu seferlik gidiyorum ama bir dahakine gitmiycem. Bu arada adım Efe dedi ve gitti. Ama iyiki geldi annemin sinirini unuttum.《》《》《》《》《》《》《》
Okulda Aylin beni rahatlattı. Teneffüse çıktık. Ben, Aylin, Berk. Berk ve Aylin üç senedir sevgili. Ben hala Fatih'i unutamadım. Aaa bir dakika ben Aylin'e Efeden bahsetmedim."Aylin bir dakika bakar mısın?""Tamam canım geliyorum" Ben Berk ten uzak bir yere gidince Aylin de geldi. O arada Berk'in yanina biri geldi. Arkası dönük olduğu için kim olduğunu anlamadım.
Aylin:Ne oldu?
Selin:Aylin ben sana her şeyi anlattım Efe'yi anlatmadım.
Aylin:Efe kim kızzz.
Selin:Yavşama Aylin dedim ve anlatmaya basladim.
Aylin:Iki gun bos bıraktık basina gelmeyen kalmamış.
Selin:Aynen öyle neyse hadi Berk'in yanına gidelim dedim ve Berk'e dogru yurumeye başladık. Berk'in yanina gidince
Selin:Ohaaaa yine mi sen yaa.
Efe:Evet yine ben....Aaaa Berk bizi tanistirmayacak mısın??
Berk:Haa doğru Efe bu Selin, Selin bu kuzenim Efe.
Selin:Kuzenin mi??
Yok artık yaa bu psikopat Berk'in kuzeniyse beni daha cok bunaltıcak.....
Arkadaşlar yorum ve votelerinizi bekliyorum. Hepinizi çok seviyorum♥♡♥♡♥ Arkadaslar vote sınırı 15 kitap yeni olduğu icin öyle. Sonradan çoğalacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar Beraber
Novela Juvenil+Aşk nedir? diye sordu adam. Kadın biraz bekledikten sonra derin bir nefes aldı ve konusmaya başladı. -Aşk; Aşk sevmektir, ozlemektir, korumaktır, korkmaktir dedi adama bakmadan. Ikisi de susmustu. Kadın bir müddet sonra yine adama bakmadan -Peki aş...