Medyada ki Efe. Bolum ile Efe'nin hiçbir alakası yok ama söz verdiğim icin koydum. Neyse sizi fazla bekletmeyeyim. Zerda1887 adlı kisiye ithafen...
Aylin ile kostur kostur alışveriş merkezine gittik. Saatlerce dolaştık ama hiçbirşey bulamadık. Daha doğrusu bulamadım. Cünkü Aylin bütün kıyafetleri beğendi. Bense bir tane bile bulamadım. En sonunda pes ettim. Aylin ise limon sarısı dizinin bir cm üstünde sırt dekoltesi az ama göğüs dekoltesi fazla olan bir elbise de karar kıldı. Ben elbisesiyle bütünleşmiş olan Aylin'e uzaylı görmüş masum köylü gibi bakiyordum. Aylin fark edince napiyim cok yakışıklı bakışını napiyim cok guzel bakışı olarak degistirdi ve bana attı. (Çok sacmaladim ben yaa bakis atilir mi??). Ben de ona delirdin bakışı attım. Biz bakislarimiz ile anlaşırken yanimiza bir meteor geldi. Meğer bu meteor çalışanmış. Aylin elbisenin parasını ödedikten sonra benim eve gittik. Cünkü Aylin'in annesi Gönül Yenge ev de ve o surekli bize karışır. Eve girer girmez Aylin üstünü degistirdi ve aldığı elbiseyi giydi. Cokkk güzel olmuştu. Ben tam agzimi actim konuşacaktım kapı çaldı. Kargocu.... lann bu alışveriş merkezinde gördüğümüz meteor. Elinde hediye paketi yapılmış bir şey vardı.
Xxx:Selin Gürel burada mı
S:Evet benim.
Xxx:Bu size Selin Hanım.
S:Teşekkürler dedim ve paketi aldım.
Xxx:Burayı imzalamanız gerekiyor.
S:Peki ama bunu kimin gönderdiğini öğrenebilir miyim? Dedim ve imzalamamı istediği kagida baktım. O ne bee....
Arkadaslar yorum ve votelerinizi bekliyorum. Hepinizi seviyorum♡♥♡♥
Sizce Selin ne gördü? Orada ne vardi acaba?Emeğe saygı için lütfen voteleyelim. Kitabimi sevdiyseniz arkadaslariniza önerin. Kurgu hazır hatta iki bölümü yazdım ama voteler cogalana kadar yayinlamayacagim. Hepinizi sefyomm :) :)
Not: Bu arada yorum yapan ve voteleyen kişilerin adlarını kullanacagim. Iki kiz bir erkek olur büyük ihtimal. Şimdiden teskurlerr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuza Kadar Beraber
Teen Fiction+Aşk nedir? diye sordu adam. Kadın biraz bekledikten sonra derin bir nefes aldı ve konusmaya başladı. -Aşk; Aşk sevmektir, ozlemektir, korumaktır, korkmaktir dedi adama bakmadan. Ikisi de susmustu. Kadın bir müddet sonra yine adama bakmadan -Peki aş...