♥SEZON FINALI ♥

33 5 1
                                    

Selin'den
"Kızım sen bu çocuğu sevdigine emin misin?"
"Evet anne ben Efe' yi seviyorum."
Annem sürekli aynı soruyu sorup duruyor.
A: Ya kızım sen anlamıyorsun bu çocuk hiç tekin biri değil.
S: Off anne. Nedense ben de Efe'i sevdiğini sanmıştım.
A: Sevdim ama bir yandan da içim hiç rahat değil.
S: Tamam ama ne yapabilirim. Sonuçta Efe'yi seviyorum. O zaman sen dedin diye Efe'den ayrılıyım sonra da kahrimdan öleyim mi?
A: Aman kızım ağzından yel alsın. O nasıl söz öyle
S: O zaman karışma. Zaten.....
Gözlerim doldu. Ama yine de devam ettim.
S: Zaten Fatih'i de senin yüzünden affettim ama sonra ne oldu? Ahh dur ben söyleyim. Beni yine aldattı.
A: Kızım o başka bu başka.
S: Hayır anne aynı ben Efe ile mutluyum.
A: Peki sen bilirsin.
Yani bana Fatih'i hatırlatmasa olmazdı. Annem çıkacağını söyledi ve gitti. Annem çıktıktan bir kaç dakika sonra Efe geldi. Bana gülümsedi ve " Çıkış işlemlerini hallettim. Çıka bilirsin." dedi ve güldü. Yasasin çıkıyorum."Tamam. Üstümü değiştirip geliyorum." dedim. Efe dışarı çıkınca kıyafetlerimi değiştirip ben de çıktım. Eve gittik. Çok yorgun olduğum için hemen yatağa yattım. Efe de gelip yanima uzandı. Kafamı göğsüne yasladim. Yarın ablamin mevlidi vardı. Bu yüzden yarın erken kalkıp kendimi hazırlamam gerekiyordu. Yani misafirlerin yanında salya sümük ağlamak istemiyorum.

Ertesi Gün
Sabah 6 'da kalktım ve siyah elbisemi koltuğa koydum. Siyah salımı koyduktan sonra banyoya geçtim ve kısa bir duş aldım. Dişlerimi fırçaylayıp odaya geçtim. Ahh iç çamaşırlarımı unutmuşum. Alt cekmeceye eğilip iç çamaşırlarımı aldım. Havlunun üstünden külotumu giydim. Havluyu indirip sütyenimi giydim. Elbisemi kafamdan geçirip arkama döndüğüm de Efe'nin bana baktığını gördüm. Yokk! Hayır! Görmüş olamaz değil mi? Ben dusunurken Efe ıslık çalmıştı."Vay be bu kadar güzel bir vücudun olduğunu bilmiyordum." dedi ve sinsice gülümsedi. Bense koltuğun yastığını alıp Efe'ye attım. Ama havada yakaladı. Ve yine (!) sinsice güldü. Umursamamis gibi yaparak saçımı kuruttum. Ama bunun intikamını çok kötü alacaktım. Saçımı kuruttuktan sonra şalı kafama geçirip aşağıya indim. Annem çoktan kalkmış sofrayı hazırlamıştı. Aylin, Berk ve babam da televizyon izliyorlardı. Ben güya erken kalkmistim. Meğer herkes erken kalkmış. Annem "Hadi herkes sofraya." diye bağırınca merdiven de dikilmeyi bırakıp mutfağa gittim. Yemeği yerken gayet mutlu görünmeye çalıştım. Aglamamak için kendimi zor tutuyordum. Yemeği bitirdikten sonra hepimiz oturduk konuşmaya başladık. Ablamın mevlitine daha iki buçuk saat vardı. Iki saat boyunca hep beraber konuştuk. Efe kahvaltı etmemişti. Ama sohbete katılmıştı. Artık yavaş yavaş ev dolmaya başladı. Herkesin geldiğine emin olduktan sonra kuran okunmaya başladı. Mevlidin bitmesine yarım saat kala zil çaldı. Herkes gelmemis miydi yaa? Annem kapıya bakmaya gitti. Içeri Ediz eniştem ve Çağlar abiyi görünce hem şaşırdım hem sevindim. Babam bağırarak"ÇIK GIT BU EVDEN! SANA IHTIYACIMIZ YOK! KIZIM SENIN YÜZÜNDEN ÖLDÜ!" dedi. Ne yani ablam Ediz eniştem yüzünden mi öldü? Peki Çağlar abi niye burada? Efe nereye gitti? Ediz eniştem niye birşey söylemiyor? Su an birinin bana açıklama yapması gerekmez mi? Ben.... ben ağlıyorum. Ama gizlice. Kimsenin beni görmesini istemiyormusum gibi gölgelere gizlendim. Biri beni bulursa Efe'den ayrılıp ablamın yanına gidecekmisim gibi hissediyorum. Ediz eniştem açıklamaya başladı. "Ben değildim. Her şeyin suçlusu Çağlar. Onun pis işleri yüzünden benim karım öldü. Çağlar, Doga'ya yakın olduğu için Çağlar'dan para alacak adamlar Doğa'yı Çağlar'ın sevgilisi sanıp öldürmüşler." dedi ağlayarak. Babam da annem de şok olmuş bir şekilde onlara bakıyorlardı.

Benim

Ablam

Çağlar Abi

Yüzünden

Öldü

Eveeeeet sezon finaline geldik. Sezon finali için biraz kısa bir bölüm oldu ama artık idare edin. Ayrıca biraz erkin sezon finali verdim galiba ama iki kitap birden zor olduğu için bu kitaba ara verdim. Yaz tatili bittikten sonra yazmaya devam edeceğim. Üç ay sonra görüşmek üzere
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuza Kadar BeraberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin