Capitolul 4

1.5K 110 17
                                    

Dupa supa mult prea delicioasa a urmat o friptura pregatita cu aceasi indemanare. Oare de unde a invatat sa gateasca asa de bine? Ar putea cu usurinta sa deschida un restaurant . O data va fi deajuns sa guste oameni din mancarea pregatita de el si vor deveni clienti fideli. Si eu m-as numara printre acei clienti fideli chiar daca stiu ca e are o minte perversa. Nu, nu. Mai bine zis el e un pervers. Altfel nu il pot numi dupa... stiti voi ce.

In timp ce mestecam o bucata de friptura, pe care el mi-o taiase cu grije inainte sa mi-o inmaneze cu o furculita, il priveam destul de atent profitand de faptul ca el era concentrat asupra bucatii de carne din farfurie taind alte bucatele destinate mie. 

Parea a fi asa de cam iar chipul lui nu lasa la iveal nici macar  o urma de expresie. Un indiciu ceva care sa imi spuna si mie ce ii trece prin capusorul ala al lui. Ce as vrea sa stiu ce gandeste el acum. Sau poate ca ar fi mai bine sa nu aflu. Daca se gandeste cumva sa imi faca ceva? Daca ma violeaza? Asta nu ar fi ceva nou si rau pentru mine. Dar daca are de gand sa ma omoare dupa? O fi vreun sado masochist dela ? Daca e vreun ciudat de ii place sa faca sex cu cadavre? 

- Haruka, esti bine?

 Am tresarit clipind des atunci cand am realizat ca faceam contact vizual cu el. Ma lasasem iarasi absorbit in gandurile mele care o luau pe carari tot mai ciudate. Acum intrasem cu adevarat in panica numai din cauza propriilor mele ganduri. Nu vreau sa mor ! Inca mai am lucruri de facut si o misiune de indeplinit. Dar cum putea sa arate atata compasiune in privire si sa fie un criminal? Nu te-ai mai invatat minte sa nu judeci dupa aparente?  Da! Propriul gand ce imi fulgera mintea avea dreptate. Cred ca acea voce e constiinta mea. Si avea dreptate. Am invatat ca nu trebuie sa judec dupa aparente. Poate parea el bun si bland dar poate sa fie cel mai ciudat si sadic tip de criminal despre care am auzit vreodata. De un lucru sunt clar sigur. E un pervers ! 

Ochii mi s-au marit brusc atunci cand am revenit cu picioarele pe pamant, a doua oara, si am realizat ca limba lui umbla libera prin gura mea. Cand dracu m-a sarutat? Si de ce i-am permis sa isi vare limba asta de sarpe in gura mea? Nu trebuie sa imi mai las garda jos in preajma lui ! Si ce metoda mai buna de a incheia un sarut de acest gen decat prin muscarea limbi. Original final nu? 

- Au! Asta ce a vrut sa insemne?

Cred ca am muscat umpic prea tare pentru ca am simtit un gust familiar, cel al sangelui, in gura mea. Dar si-o merita. Ce daca l-am muscat pana i-a dat sangele? Cine l-a pus sa ma sarute !

- Sa nu ma mai saruti pe neanuntate , perversule! 

I-am raspuns pe un ton serios incruntandu-ma spre el. Dar incruntarea mi-a disparut atunci cand am observat schimbarea din privirea lui si expresia fetei ce deveni brusc intunecata. Cred ca tocmai am calcat pe o mina de teren si urmeaza sa fiu aruncat in aer si rupt in mii de bucatele. Arata ca si cum ar fi un caine turbat. 

- Ha? Pervers? Eu? Trebuie sa iti amintesc a cui scula s-a ridicat falnica spre cer in baie? Perversule!

Se pare ca imi raspundea cu aceasi moneda atacandu-ma pe acelasi front. Dar eu nu puteam sa nu ma tem de expresia lui ce ma ingrozea de-a dreptul. Dar cu ce sunt eu de vina ca am avut o erectie? Chestia aia de acolo de jos face ce o taie pe ea capul , nu ma asculta niciodata. Cand am nevoie cu adevarat sa fie treaza trebuie sa ma rog de ea. Sa o mangai sa o scutur ca sa se trezeasca. Dar cum a atins-o el cum poc a si fost tare.

- A cui mana a fost pusa acolo? Puteai sa ma pui pe veceu nu trebuia sa pui tu mana ! 

Aproape ca am tipat la el fiind deja mult prea rusinat in capatana venindu-mi toate imaginile ce parca mi-au fost tatuate pe creier . Chiar trebuia sa imi aduc aminte acum de tot ce s-a intamplat in baie? Se pare ca si creierul meu face ce vrea el nu ce vreau eu. Imi simteam pana si urechile arzand si, chiar daca imi era frica de expresia pe care inca o avea intiparita pe chip, tot am indraznit sa mentin contactul vizual. 

Salvatorul meu [Yaoi +18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum