Dupa cateva minute bune, timp in care respiratiile noastre se mai linistira si tacerea isi facuse loc in camera , el se gandi sa distruga aceasta tacere si se ridica din pat indreptandu-se spre baie. Nu am reactionat in nici un fel doar urmarindu-i trupul cum se misca in lumina lunii fara a se sfii deloc de faptul ca este in costumul lui din nastere.
Usa lasata deschisa imi dadea ocazia sa vad lumina becului si apoi sunetul apei ce curgea se facu si el auzit. Probabil vroia sa faca o baie fiind acoperit de transpiratie. Si mie mi-ar prinde foarte bine una, mai ales ca pe mine mai sunt amestecate si alte subtante corporale inafara de transpiratia mea combinata cu a lui, dar mie imi era imposibil sa ma deplasez sa imi fac singur un dus, iar dupa ce s-a intamplat data trecuta in baie nu mai vreau sa ma duca el desi este evident ca am sarit peste pragul intamplarilor din baie la un cu totul alt nivel.
Privind spre use am avut marea surpriza de a-l vedea in toata splendoarea lui mai ales ca a aprins si becul din incaperea unde ma aflam eu. Efectiv am ramas cu gura cascata. Observasem pe franturi ca are trupul bine conturat dar acum il puteam vedea fara nici o haine pe el si stand in picioara. Aveam o privire de ansamblu. In timp ce el se indrepta spre patul unde ma aflam, muschii parca gemeau sub piele la fiecare incordare . Cand a ajuns langa pat privirea mea a coborat asupra zonei sale genitale. Era dotat, am simtit prea bine asta, dar acum pot vedea foarte clar cat de inzestrat e.
- Haide sa facem o baie calda amandoi. Daca ramai asa transpirat risti sa racesti.
Vocea lui ma facu sa imi revin din transa si sa imi ridic privirea spre el dar indreptandu-mi-o repede in alta directie simtindu-ma rusinat de faptul ca ma holbam efectiv la barbatia lui . El, in schimb, parea sa fie preocupat in a ma lua pe sus ca pe o printesa asa cum o mai facuse si inainte, iar eu nu puteam sa ma simt mai jenat. Parca as fi o fata virgina dupa prima ei noapte care nu a fost prea placuta iar norocosul ce a deflorat-o este nevoit sa o duca in baie si sa spele urmele pasiunii lor de pe trupul ei. Acum as fi vrut sa fi fost adormit sau lesinat, macar sa nu trebuiasca sa ii vad chipul sau expresiile.
Ajunsi in baie am fost usor lasat in cada ce era deja plina cu apa si cu destul de multa spuma ce emana un miros placut de flori de levantica. Simtind caldura apei invaluindu-ma am simtit fiecare por al pieli mele cum se deschide incantat ca primeste rasfatul apei , iar corpul meu parca a devenit brusc mai moale relaxandu-ma imediat simtind cum si somnul ma invaluia ca o patura calda si pufoasa . Am fost brusc tras din aceasta transa cand am simtit cum paseste si el in cada asezandu-se in spatele meu lasandu-ma sa ma rasm de pieptul lui, nu ca as fi avut de ales, si punandu-si o mana pe abdomenul meu.
- C-c-cred ca ma pot descurca si singur.
Nici nu sunt sigur daca m-a auzit caci mai mult am bolborosit aproape imperceptibil aceste cuvinte lasandu-mi capul usor in jos astfel incat gura sa-mi fie sub apa, chiar daca riscam sa iau o gura mare de apa cu spuma de baie.
- Nu fi prostut. Amandoi avem nevoie de o baie calda si in plus sunt si eu responsabil pentru ca esti transpirat si si eu te-am murdarit.
Chiar trebuia sa mai aminteasca de asta? Chiar trebuia? Mie inca nu imi vine sa cred ca am cedat atractiei trupesti si m-am culcat cu el sau mai bine zis i-am permis sa faca tot ce vrea cu mine. Incep sa devin tot mai patetic.
Nu am putut sa imi deschid gura sa ii spun nimic , chiar daca imi ridicasem capul din apa. El insa deja incepuse sa isi miste liber mainile pe trupul meu curatand orice urma a celor intamplate inainte. Totusi trupul continua sa raspunda la orice atingere a lui astfel ca apa devenise brusc mai fierbinte in special in locurile unde ma atingea el. Nu puteam sa ma impotrivesc propriului meu trup caci oricum el facea tot ce vroia nu ce dicta creierul. M-am lasat prada lui dandu-mi capul pe spate , pe umarul lui, inchizandu-mi ochii.
CITEȘTI
Salvatorul meu [Yaoi +18]
Algemene fictieHaruka este un tanar ce a indurat multe la viata lui, si inca indura, iar traumele trecutului nu inceteaza sa ii dea pace el cautand cu disperare in amintirile lui pentru a afla cui ii apartine acel chip zambitor incomplet ce stie ca este al persoan...