Nu stiu de ce ,dar raspunsul meu pare sa il fi bucurat extrem de mult caci m-a sarutat imediat si ca sa devin eu si mai confuz a fugit din camera cu un zambet urias pe fata. Bun...deci, oficial, tipu asta e mai sonat decat mine si deca as fi crezut ca e. Adica, sa fim seriosi tipu asta m-a luat de pe strada cand eram plin de rani si aproape mort degerat in zapada si nu m-a dus la spital doar pentru ca eu l-am sarutat si m-am rugat sa nu faca asta. Iar acum m-a intrebat daca il las sa ma ajute sa-mi gasesc un nou loc de munca si cand a primit un raspuns pozitiv mai ca a sarit in sus de bucurie si a zbughit-o pe use. Si sa nu mai spun de blowjob-ul pe are mi l-a facut cand m-a dus la baie si apoi noaptea aceea nebuneasca, desi am facut-o decat o data si, recunosc, jumatate a fost vina mea ca l-am lasat sa faca tot ce vrea cu mine inclusiv sex. Deci, mda, tipu e mai ciudat ca mine, poate, dar totusi e interesant. Ma face sa fiu curios de motivele pe care le are. De ce are atata grije de mine care, oficial, ii sunt un necunoscut. Si, mai ales, sunt foarte curios ce a fost cu faza aia de la inceput cand m-am trezit in casa lui , iar cand el mi-a auzit numele a parut a fi foarte fericit ca am acest nume si in ochii lui am putut citi acea caldura pe care o vezi doar in ochii cuiva care te cunoaste si tine la tine, acea caldura pe care o vad in ochii mamei si ai surori mele.
O data revenit in camera avea intr-o mana un carnetel si un pix, iar in cealalta mana avea telefonul lui mobil. Desigur ca eu ma uitam la el ca la masini straine nestiind ce are de gand cu acele obiecte din mana lui. Dar nelamurirea avea sa-mi fie curand elucidata. Cand s-a asezat pe pat, langa mine, a lasat telefonul pe noptiera si a luat pixul in mana libera tinand carnetelul in asa fel incat sa poata nota ceva pe paginile lui.
- Deci, inafara de ... slujba pe care ai avut-o inainte, ce slujbe ai mai avut?
Brusc ma simt ca la interogatoriu. Pana si expresia de o avea pe chip era una serioasa. Ma facea sa ma gandesc la politistii aia de ii vezi in seriale sau filme, iar eu eram suspectul principal sau unul dintre martorii cheie ai unei crime odioase.
- Um... pai am avut diferite slujbe. De la chelner la ajutor de bucatar, am lucrat cu jumatate de norma si ca florar, dar slujbele astea marunte nu imi aduceau bani prea multi. Infara de slujba de tocmai ce am pierdut-o a mai fost o singura slujba care era platita bine, dar era in strainatate.
De daca asta am facut eu pauza nefiind decis daca sa ii spun despre slujba mea ca si acrobat la un circ. Totusi un zambet mi-a aparut pe chip. Imi placea sa lucrez acolo. Spectacolele pe care le organizam erau asteptate cu nerabdare atat de copiii cat si de adulti , iar auzindu-le rasetele sau reactiile de surprindere la anumite acrobatii plus aplauzele care se auzeau frenetic la final , era cea mai mare bucurie a mea. Ma facea sa uit de tot ce mi s-a intamplat rau in viata doar pentru ca putea sa le ofer altor persoane o clipa de fericire si uluire prin ceea ce faceam. Totusi acea slujba de vis nu a durat mult caci acel monstru a decis ca e prea mare bataie de cap ca el sa se ocupe de sedintele cu parintii ale surori mele la care trebuia sa puna acea masca de parinte responsabil si sa se mai duca sa vorbeasca si cu medici care o aveau in grije pe mama si sa umble dupa tot ce ii trebuie pentru tratament si pentru lungile perioade in care statea internata, asa ca a decis sa imi impuna sa ma intorc inapoi acasa ca sa am grije eu de aceste detalii ca altfel lui nu ii va mai pasa de nimic. Practic nu mi-a dat de ales, ori ma intorceam sa ma ocup eu de aceste detalii ori el le lasa pur si simplu balta. I s-a parut ca banii de ii trimiteam nu ii alungau responsabilitatile astea de pe cap care I s-au parut ingrozitor de greu de indeplinit.
- Si ce anume faceai la cealalta slujba din strainatate?
Vocea lui ma scoase din transa in care intrasem si m-a facut sa-l privesc.
- Eram acrobat la un circ. Dar nu am putut sa stau acolo mai mult de un an jumatate acolo caci starea mamei s-a inrautatit si eu eram singurul care se putea ocupa de toate cele care ii trebuiau si singurul care o putea supraveghea si in care avea incredere sa ii spuna sigur cand nu e bine si ce anume o doare . Asa ca am fost nevoit sa imi dau demisia si sa ma intorc inapoi in tara si cum banii din alte slujbe nu imi ajungeau am ajuns sa lucrez sti tu unde.
Nu stiu exact ce tot isi nota acolo dar clar scria repede si mult. Cred ca si-a notat fiecare cuvant pe care l-am spus de cand are carnetelul in mana.
- Si cum se numea acel circ? As vrea sa fac rost cumva de o recomandare de la ei pentru prestatia ta acolo si, poate, cu ajutorul acelei recomandari iti pot gasi un loc de munca bine platit. Nu garantez ca va fi la fel de bine platit ca si cel pe care l-ai avut mai inainte dar macar va fi mai bine platit decat acele slujbe cu jumatate de norma pe care le-ai avut in tara.
- Numele circului era si este Miraclle. Desi nu stiu daca isi vor aduce aminte de mine, va dura ceva pana cand vor gasii dosarul meu. Acolo vin si pleaca anual o multime de acrobati si jongleuri si mai stiu eu cate tipuri de circari. E un circ destul de cunoscut din America si multi vin sa isi demostreze talentul acolo sau sa e cizeleze apoi se intorc in tarile lor pentru a se inscrie in circuri mobile ce fac turul natiunii lor.
- Am auzit de acel circ, dar, din pacate, nu am fost niciodata la vreun spectacol de-al lor, dar am auzit numai cuvinte de lauda cu privire la spectacolele pe care le organizeaza. De multe ori recreaza faimoasele povesti clasice Disney reprezentandu-le prin miscare si acrobatii si nu prin cuvinte. Recunosc , sunt surprins sa aflu ca ai facut parte din acel circ. Din cate am auzit nu accepta pe oricine cu una cu doua, acolo doar cei care merita sa fie numiti acrobati sunt acceptati ceea ce ma face sa cred ca esti un acrobat axcelent daca ai fost la ei un an jumatate si nu te-au trimis ei acasa ci ai plecat tu din motive personale.
Parea sa ma priveasca admirativ si imi adreasa numai cuvinte de lauda ceea ce m-a facea sa rosesc si mi-am ferit privirea de a lui ceea ce m-a facut sa tresar cand mana lui s-a asezat pe crestetul capului meu ciufulindu-ma.
- Cred ca am deja o idee de loc de munca si sunt sigur ca iti va placea, dar trebuie sa dau cateva telefoane. Tu odihnestete caci ai nevoie de foarte multa odihna sa iti refaci fortele. Cand te vei trezii iti voi spune ce am reusit sa rezolv.
Si din nou m-am ales cu un sarut , de data asta ceva mai lung, iar el a plecat din camera aproape topaind de fericire. Si sa nu mai spun ca avea un zambet asa de mare pe fata ca aproape m-a facut sa cred ca e Jocker, numai ca zambetul lui nu era unul nebunesc , era unul plin de fericire.
Nici nu cred ca mai are rost sa imi bat capul incercand sa imi dau seama la ce slujba s-a gandit el si pe cine v-a telefona pentru a-mi obtine acel post. Pur si simplu ma simt deja epuizat atat emotional cat si fizic. Nu credeam vreodata ca un drum dintr-o camera pana in capatul unui hol ma va solicita si epuiza in asemenea hal, dar pana la urma nu crezi pana nu vezi. Acum cred ca e cat se poate de posibil, asa ca tind sa fiu de acord cu el, am nevoie de odihna cine stie ce vesti ma vor astepta cand ma voi trezii.
Nu ma omorati! Stiu ca a durat o vesnicie pana sa scriu acest capitol, dar important e ca l-am scris, nu? Nu?
Um...cine vrea dedicatie la acest capitol sau la capotilele viitoare, simt ca numai in felul asta va pot rasplatii cat de cat de vreme ce mereu ajung sa scriu capitolele la distante mari de timp :(
Lov'ya!!!
CITEȘTI
Salvatorul meu [Yaoi +18]
Fiction généraleHaruka este un tanar ce a indurat multe la viata lui, si inca indura, iar traumele trecutului nu inceteaza sa ii dea pace el cautand cu disperare in amintirile lui pentru a afla cui ii apartine acel chip zambitor incomplet ce stie ca este al persoan...