کینک جدید کشف کردم؟🤔

649 44 22
                                    

سلام سلام
همگی‌سلام
سلام سلام
همگی سلام
ای‌ زندگی سلام
ای زندگی‌سلاااااااام
بیبی ها، لیتل ها، پرنسس ها و پرنس ها، مامی ها و ددی ها، میسترس ها و مستر ها، اسلیو های خوشگلم...همتونننننن
دلم براتون اندازه "آقای ببعی" تنگ شدههههه
آقای ببعی کیه؟ ایشون عروسک دوستم ساراعه. سارا کوچولوام مثل من یه لیتله پدسوخته و شیطونه که از طریق همین واتپد باهاش آشنا شدم...یکم پیچیدس ولی خب مهم اینه که الان من اونو دارم و اون منو🤧
کائنات خیلی ممنونم که نینی قشنگمو دادین بهم...هق
خب خب حالا بیاین یه خبر بهتون بدم
اول اینکه از این به بعد قراره به غیر از کاپل یابی، دوستیابی هم داشته باشیم.
فقط اینکه هروقت خواستید فرم رو پر کنید و بفرستید تو فرمتون حتماااا بنویسید که واسه دوستی میخواید یا کاپل...باشه گوگولیام.
یه مورد خیلی مهم دیگم اینکه دیدم چندتا از بچه ها فرماشونو تو کامنتا میذارن. راستش یکم خودم دو دلم که از این به بعد هر چندوقت یه پارت بذارم واسه کاپل یابی و دوستیابی که خودتون بیاین تو کامنتا بنویسید مشخصاتتون و اینارو و دیگه مجبور نشید تو دایرکت بهم اطلاعات بدین و بعد یه پارت جدا براتون بذارم.
اینو حتما بهم بگین که بیشتر مایلید تو کامنتا خودتون فرم مر شدتونو بذارید یا اینکه تو دایرکت برام بفرستید و براتون پارتای جدا بذارم.
🔥حتما بگید بهم🔥
خب...بریم سر بحث اصلیه امشب...به به
اومدم امشب براتون درمورد یکی از کینکای جدیدی که پیدا کردم حرف بزنم.
البته نمیشه گفت که جدید پیدا کردم...درواقع تازه کشف کردم که دارمش.
دیدین بعضی اتفاقایی که میوفته یا تجربه هایی که میکنیم با اینکه بده...بده مطلقا...ولی بازم تو اون پشت مشتای قلبمون حسابی پروانه ای میشیم و حس میکنیم با هربار تکرار شدنش یکی دست میندازه تو دلمون میپیچوندش؟
البته میگم این اتفاقا خارج از بحث رول و بی دی اس ام کاملاااااا چیزای بدی هستن و حتی بعضیاشون جرم محسوب میشن.
حالا این اتفاقی که جدید کشف کردم چیه؟ وای خجالت میکشممممم
اهم خب....بولی شدن...😊خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است..هق🤧
بله...اکثریتتون میدونید "بولی شدن یا بولی کردن" چیه. اما واسه کسایی که نمیدونن توضیح میدم.
"بولی شدن یا بولی کردن" به فارسی یعنی "اذیت شدن یا اذیت کردن" یه نفر دیگه.
یعنی یکی رو هی مزاحمش بشی؟ مسخرش کنی؟ شاید کتکش بزنی و وسیله هاشو بگیری و کلا...نذاری یه نفس راحت بکشه.
یجورایی میشه گفت در واقع همون کینک تحقیر شدنه. به عنوان یه لیتل خیلی دارم وحشی میشم نه؟🤣
قضاوت نکنیدااااا...من هنوزم همون کوچولوی اکلیلی هستم🌈
ولی خب با کینکای....یکم وحشی...یکم فقط به جون خودم.
آره خلاصه که من حتی دیشب خوابشو دیدم و وای...وای...صبح که پاشم اون پایین انقلاب شده بود.🤦‍♀️
حالا تو یه پارت دیگه براتون تعریف میکنم چی خواب دیدم. البته باسد الان یادداشت کنم تا یادم‌نره. ولی فقط بدونید که کسایی که تو خواب بولیم کردن همون آدمایی بودن که تو تمام طول مدرسه و دانشگاه بولیم میکردن😶...بله...من این حس گوه بولی شدنو خارج از رول تو تمام طول تحصیلم تجربه کردم و فکر میکنید چرا؟
چون من " ساکت بودم و کوچولو و صدام درنمیومد و آخر عصبانیتم یه اخم کوچیک بود".
🚫هیچوقت🚫 اینکارو با کسی نکنید...میدونم خوش میگذره ولی...رو اعصاب اون آدم تاثیر میذاره و یجایی دلش میخواد دیگه اونجا نره یا حتی از خودش متنفرم میشه.
هاه فکر کنم سرتونو درد آوردم دیگه. واسه امشب کافیه
🎀حتما حتما حتما اگه دوست داشتین برام کامنت کنید که شما چه تجربه هایی داشتین و چه کینکایی دارید یا تازه کشفشون کردین🎀🤭
بوس به همتون عسلیای من...خیلی دوست دارم...خیلی🦥
کوالای پنبه ای شما باهاتون بای بای میکنه🐨
خوب بخوابیددددد🐣

روزمرگی های لیتل گرل 🍓Where stories live. Discover now