🍓مسئله مهم درمورد لیتل ها🍼

690 53 24
                                    

سلام قشنگای مهربونم
عید حال داد یا مثل من گوله شده بودید یه گوشه واسه خودتون؟ دانشگاها و مدرسه هوم که باز شد...قشنگ اعصاب همه رو خراب کرده نه؟
امیدوارم زود فقط تموم بشه و خلاص بشید.
حالا بریم سر اصل مطلب
"یه مسئله مهم درمورد لیتل ها و نحوه رفتار کرگیور(ددی،مامی) با این موضوع"
اینو هر کرگیور یا لیتلی باید، باید، باید بدونه که لیتل ها دوتا لیتل اسپیس دارن. که البته این بین لیتل ها متفاوته هرکس با توجه به شخصیت خودش این داستان هم براش فرق داره.
حالا این یعنی چی؟
یعنی لیتل یه "لیتل اسپیس" داره که تو اون موقعیت مشکلی با انجام رول های سکسی نداره. و یه لیتل اسپیس که لیتل نیاز داره مثل یه بچه باهاش رفتار بشه. دارم خیلی ساده میگم که قشنگ متوجه موقعیت بشید.
این وضعیت رو قطعا یه کرگیور با تجربه خیلی خوب میتونه از رفتار لیتلش بفهمه که اون دقیقا تو چه اسپیسی قرار داره.
ولی کرگیوری که تجربه های اولشه چی؟
♦️اول از همه:
لیتل وظیفه نداره که کرگیورش رو تربیت کنه. پس هیچوقت اینو نگید که خب مثلا چی میشه لیتل خودش راهنمایی کنه؟
درسته، توی هر رابطه ای شما باید بهم کمک کنید تا اون رابطه عمیق تر بشه. ولی نه اینکه سر هر مورد کوچیک لیتل مجبور بشه ریز به ریزه نکات رو هی مدام به کرگیور یادآور بشه.
خودتونو بذارید جای اون لیتل. دوس دارید تو لحظه ای که فقط به محبت و نوازش کرگیورتون نیاز دارید اون یهو بگه "باشه کوچولو. حالا شلوارتو برام دربیار"؟
این....حس مورد تجاوز و آزار قرار گرفتن رو بهش میده.♦️
پس به این نکته خیلی دقت کنید.
♦️دوم:
مطالعه راجع به لیتل ها و نحوه رفتارشون تو هر موقعیت. صحبت با خود لیتل تو روزای اول رابطه راجع به اینکه لیتل اسپیسش چطور میگذره، چه چیزایی باعث میشه بره تو لیتل اسپیس، از چه رفتاری تو اون لحظه از جانب کرگیور خوشش میاد و از چه رفتاری بدش میاد.♦️
اینا همه مواردی هستن که باید بهش توجه بشه وگرنه شما لیتل قشنگتون رو از دست میدید.
حالا این قضیه به کجا برمیگرده؟ به اونجایی که من با یکی از دوستام که لیتله حرف میزدیم و از تجربه تلخش در این مورد برام تعریف کرد و گفت که چقدر اون برخورد ار سمت کرگیورش اذیتش کرده.
راستش...میخواستم اون لحظه فقط سمت اون آدمی که اذیتش کرده بود حمله کنم و تک تک موهاشو بکنم...ولی خب دم دست نبود🖕
اما الان که اومدم و این موضوع رو اینجا براتون یکم...یه چصه، روشن سازی کردم حالم بهتره.
اگه خودتونم تجربه ای مثل این موضوع قبلا داشتین میتونین تو کامنتا برام تعریف کنید.
و اینکه برخلاف پارتای قبلی، ازتون میخوام که ووت بدید حتما تا این قضیه قشنگ واسه بقیه هم روشن بسه و بفهمن که تمایل به این مدل رولی پلی اصلا به معنی پدوفیل بودن اون آدما نیست🤦‍♀️😑
دق میکنم آخر سر این یه مورد.
بای بایی تا بعداااا🍔🍟🍩🍰🍕🍗🍫🍦🍝🍼🍉🥞🥝🥐💛
خوشمزه جات بخورید تا برگردم

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 05, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

روزمرگی های لیتل گرل 🍓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang