Ráno mě zase probudil budík.Protáhla jsem se a chvíli jsem seděla na posteli než jsem se konečně zvedla.Zamířila jsem si to hned do koupelny kde jsem si dala sprchu,namalovala se a dala si vlasy do drdolu.Na sebe jsem si vzala černé šaty s černými podkolenkami a k tomu jen černé Nike tenisky.Na lodičky nemám náladu a navíc,tenisky jsou pohodlnější.Ještě jsem se zkontrolovala v zrcadle a běžela jsem dolu na snídani.
,,Dobré ráno Archie,jak jsi se vyspal?" zeptala jsem se brášky mezitím co jedl. ,,Dobré Mio,dnes semnou někam po škole pojedeš,bereš?Musím si něco zařídit a nechci tě tu stále nechávat"
,,No jasně,ve škole končím ve 12,přijedeš pro mě?" usmala jsem se na něho a byla jsem zvědavá kam pojedeme. ,,jasně že přijedu.Cestou se ještě stavíme na jídlo ano? ,,Dobře"
Dojedli jsme snídani,uklidili jsme nádobí a ja si ještě běžela nahoru pro batoh,kam jsem si hodila sešity a učebnice.Archie mě dovezl ke škole kde už mě vyhlížela Amy.
,,Tak ve 12" dala jsem mu pusu na tvář a vystoupila jsem z auta.Viděla jsem jak na me Amy mává a míří ke mně. ,,Ahoj,tak co,jak ti je po včerejším fitku?ja jsem rada ze jsem se zvedla z postele.Zasmála se nahlas a drkla do mě loktem.
,,Náhodou dobře,jen mě trochu bolí nohy"zasmála jsem se a pobídla jsem Amy aby jsme se vydali do třídy.Škola celkem ubíhala,už se moc neučíme,za chvíli jsou prázdniny a za týden nás čeká nějaký ceremoniál na rozloučení a příští rok nás čeká maturita.Jak ja se na ni netěším.Ale to ted nebudu řešit,ještě me čekají prázdniny které si chci užít na 100%.
S Amy jsme seděli v poslední lavici u okna a před námi seděl Max a Jug.My 4 jsme byli nejlepší kamarádi už od základky a teď to spolu táhneme i na střední,no není to šílený?Den utíkal celkem rychle a už bylo 10h.Zatím jsme se učili jen na Matice,to docela ujde,ne?Po zbytek školy jsem si jen něco čmárala do sešitu nebo jsme vymýšleli nějaké plány s Amy,Maxem a Jugem.Trávíme spolu dost často a tento rok to bude stejně.
Měli jsme konečně poslední hodinu.Ta byla asi nejhorší,vůbec to neutíkalo ale naštěstí nás učitelka nechala být a dělala si nějakou svoji práci.Amy dnes měla v plánu jít zase do fitka ale já nemohla.Místo mě šel ale alespoň Max.Po poslední hodině jsme se rozloučili a ja už si to mířila do auta k braskovi.Jeho černý Mercedes byl nablýskaný jako vždy,byl to jeho největší miláček.Mel ho snad radši než mě.
Vlezla jsem do auta a zavřela dveře.Tašku jsem si hodila na zadní sedačky aby mi nepřekážela. ,,Tak co ve škole?učili jste se ještě?" zeptal se mě bráška když jsme odjížděli od školy. ,,Už ne,kromě 2 hodin ale to se dalo přežít."
Jeli jsme asi 20 minut a konečně jsme zastavili u nějaké restaurace,mela jsem opravdový hlad že bych snědla snad cokoliv.Vešli jsme dovnitř a šli se posadit.Číšník nám donesl seznam jídel aby jsme si mohli vybrat.,,Já si dám krevety v sýrovém těstíčku a k tomu si dám colu prosím" olízla jsem se nad myšlenkou jak dobré to bude.
,,Dobře,ja si dám totéž" usmal se na mě Archie a objednal nám jídlo.Asi po 10 minutach nám číšník donesl jídlo a my se do něho pustili.Byla to fakt mňamka.Když jsem dojídala poslední krevetu tak jsem si ji ještě pořádně vychutnala,utřela si pusu a prsty do ubrousku,pila zbytek coly a čekala než braska dojí taky.
,,Tak jo,pojedeme at tam jsme včas,pojď" seskočila jsem se židle,bráška zaplatil a mířili jsme do auta.Jeli jsme asi jen 10 minut což bylo fajn protože už jsem byla celá nedočkavá kam to jedeme.
Vystoupili jsme z auta u nějaké velké budovy kde byl velký svítící nápis LA CONCERN,vubec jsem nevedela co to je a ten název byl taky nějaký podivný.Braska otevřel dvere a tam staly dva bodyguardi.
,,Dobrý den pánové" pozdravil je bráška,oni ho pozdravili také a ja kývla hlavou že taky zdravím.Pustili nás dále a mně se naskytl pohled na obrovskou místnost kde byl obrovsky dav lidí.Všude byli lidé ale pak mi došlo kde že to jsme.Viděla jsem jak asi 3 dívky tancují u tyče ale tančili půvabně,jako kdyby se pro to narodili.
,,Bráško,co tu děláme?Proč jsme v klubu?"zeptala jsem se protože jsem vazne chtěla znát odpověď.
,,Ničeho se neboj Mio,jen jdeme za mým známým,pojď zamnou" pobidl me že mi lehce zatlačil na záda rukou.Prošli jsme kolem několika lidí až jsme se dostali do nejake dlouhé chodby,kde bylo asi 6 dveří.Byli černé a červené ale jedny byli černé s červenou krajkou.Zajimalo by me co ze za těmi všemi dveřmi nachází.No,třeba to někdy zjistim.
Braska zaklepal na jedny z těch dveří a ozvalo se dále.Bráška vstoupil jako první a ja stala za nim.Slyšela jsem nějaké 4 hlasy,asi jsou to ti jeho známý.
,,Archie,primo na čas,už jsme se chtěli vsadit o to,jestli přijdeš nebo ne" Ten hlas,byl tak krásně chraplavý ale zároveň jemný.Kdo tam asi sedí?
,,Nojo,a ja se vsadim ze jsi očekával,že se zpozdím viď?" zasmal se bráška s dalsimi hlasy co patřili těm lidem uvnitř.,,Přivedl jsem svoji mladší sestřičku,snad to nebude vadit,už jsem ji chtěl přivést dlouho ale ted byl ten správný čas. Řekl a odstoupil aby na mě videli.
,,Páni,neřekl jsi že mas tak kurevsky sexy ségru!" zasmal se nějaký chlap a u toho si me prohlížel od zhora dolů.,,Ale notak,nezírejte tak,je to neslušné když do místnosti vejde dáma"Zase ten chraplavý hlas ale ted už jsem i viděla komu patří.Sedel tam muž který na me koukal ale ne tak jako ten předtím,bylo to jiné.Sklopila jsem oči aby neviděl jak se červenám.
Mel zrzavé vlasy sčesané směrem nahoru,nagelované a celkově je měl krásně upravené.A hlavně,miluju zrzky!Jsou zatraceně sexy! Mel na sobě Bílou košili a vytažené rukávy.Mel modré oči a byl nádherný!Odhaduji tak 22 let,víc ne.
,,Notak,pojďte si sednout,přeci nebudete stát"Pokračoval a stále ze mně nespouštěl oči.
Páni,další kapitola je tu s 1050 slovy!🖤🤣Snad se kapitola líbí a ted už se příběh bude rozjíždět!🖤máte se na co těšit!!
~Vaše Ronnie🖤😽😍~
ČTEŠ
Jeho maličká kitten
Teen Fiction"Pojď sem maličká"ozvalo se,pustila jsem všechny své hračky a běžela za ním "jsem ráda že jsi tady daddy"