~11~

3.5K 58 10
                                    

Celý večer jsem byla nesvá. Archie odešel asi až v 11 večer a s Richardem jsme jeste koukali na pohádku.

"Vše v pohodě maličká?" nevěnovala jsem té pohádce moc pozornosti. Myslela jsem jen na zítřek a na Alici. Byla to ženská, kterou jsem nikdy neměla ráda. Maminka s ní měla nějaké neshody a mně taky nikdy z nejakeho důvodu neměla ráda.

"Ano, jen jsem lehce nervózní ze zítřka daddy" přitulila jsem se blíž k němu a žmoulala jsem jeho košili mezi prsty.

"To bude v pořádku, dovezu tě ráno domu a mohu tam být s tebou, co ty na to?"

"To by bylo super daddy" špitnu a usměju se na něho.

"Dobře, teď už půjdeme spinkat ano? Je pozdě, utíkej nahoru se vykoupat, věci na spaní ti připravim na postel"

"Dobře daddy" vyběhnu nahoru po schodech a ihned běžím do koupelny.
Tam si pustim teplou vodu. Milují ten pocit jak mi teplé kapky dopadají na kůži. Otevřu lahvičku sprchového gelu s vůní lesních plodů.

Najednou se ale otevřou dveře od sprcháče a vyjeknu když se mě dotknou 2 ruce ale pak mi dojde že je to Richard.

"Bože daddy, chodíš jako duch! Lekla jsem se"

"Ale ale maličká, přeci se nebojíš" dobírá si mě ale směje se u toho.

"Bojím, moc se bojím daddy, ochráníš mě?" nahodím roztomilej kukuč a zabralo to.

"Samozřejmě že te ochráním princezno" přitáhne si mě blíž k sobě a obejme mě.

"D-daddy?"

"Ano prcku?"

"M-mohu ti udělat dobře?" asi to nečekal, ale dle jeho výrazu těžko říct.

"To by jsi vážně chtěla?"

"Ano, moc"

"Dobře, už jsi to někdy dělala?"

"Nooo, nedělala ale pokusím se aby se ti to líbilo, pomuzes mi kdyžtak?"

"Samozřejmě že ano"

Klekla jsem si tedy na kolena a viděla jeho OBŘÍ chloubu přímo před očima. Jsem zvědavá jak se mi to vejde do úst.

"Něco v nepořádku maličká?"

"Nene, vše v pořádku daddy"

Odhodlala jsem se tedy začít. Šlo to lehce. Čekala jsem jak to bude složité ale nakonec to šlo samo.

Chvíli jsem použila jen ruku ale pak jsem přidala i ústa. Lehce jsem zakroužila jazykem okolo jeho žaludu.

"Pomalinku baby" sykne

Vložila jsem si ho do úst a začala ho kouřit. Párkrát jsem se snažila si ho dát do krku ale marně.

"Chceš s tím pomoct?"

"Ano prosím"

Propletl mi mezi vlasy jeho prsty a zatlačil mi na hlavu tak, aby se mi dostal do krku. Nebylo to těžké ale můj dávicí reflex se projevil vcelku rychle. Jen jsem zakašlala a pokračovala jsem dále.

"B-baby pomalu nebo se udělám a to nechci takhle poprvé"

Úplně jsem ho ignorovala a zapojila jsem k tomu i ruku. Zaklonil hlavu dozadu a pomoci ruky mi ho zatlačil dozadu.

"Ty moje malá kurvičko, jde ti to výborně"

Ty slova. Ach bože, miluji jak moc jsem mu podřízená a ty slova mě přivádí k šílenství. Zrychlila jsem tempo a během chvíle mi do pusy proudila teplá tekutina.

Chytil mě pomoci 2 prstů za bradu a dal mi tak pokyn, abych se zvedla. "Polkni princess"

Polkla jsem jako poslušná holčička a vyplázla jazyk na důkaz, že jsem jeho požadavek splnila.

"Šikovná maličká. Sice jsi to dělala poprvé ale bylo to dokonalé, děkuji" dal mi pusu a pak jsme se ještě umyly.

"Věci máš na posteli baby,počkej tam na mě az se obleknes ano?"

"Ano master" usušila jsem se a šla pomalu do ložnice kde na mě čekali kraťásky a tričko s Medvídkem Pú. Oblékla jsem si to a posadila se na postel.

Pak se otevřeli dveře a Richard vešel dovnitř. "Awwww jsi sladká baby, půjdeme spinkat?"

"Ano daddy" usmala jsem se a čekala než si lehne abych se k němu přitulila.

Vzal si deku a zahrabal se pod ni. "Pojď sem maličká"

Ihned jsem se k němu přitulila. Miluju dny strávené s nim. Miluju jeho.

Chvíli si hrál s mými vlasy a pak jsem usla.

Ráno mě probudily paprsky slunicka. Richard ale nikde nebyl. Asi už se probudil dříve a je dole.Půjdu za ním a budeme muset jet domu. Vůbec se mi tam při pomysleni na Alici nechce.

•••••••••••••
Ahojky, máme tu další kapitolu..neměla jsem motivaci psát..je mi 3 dny zle ale konečně jsem se k tomu dokopala❤ užijte si kapitolu love u all🖤🔥
•~Vaše Ronnie🖤~•

Jeho maličká kittenKde žijí příběhy. Začni objevovat