Sedla jsem si mezi brášku a toho muže.V místnosti byli další 3 lidé ale vůbec nevím kdo to byl zač. ,,Jinak,tohle je Mia" kývla jsem hlavou že všechny zdravím protože jsem nevěděla jestli jim vykat nebo tykat.
,,Hmm krásné jméno,já jsem Richard,moc mě těší Mio",,D-děkuji,taky mě těší"muž se na mě usmál a ja na něho taky.Byl vážně okouzlující.Bráška si tam chvíli povídal se všemi a já byla na mobilu ale pozorně jsem poslouchala co říkají. ,,Dojdu nám pro něco k piti,dáte si také něco?"
Richard si řekl o džus s vodkou a ledem.Já nevěděla co si dat tak jsem řekla ať mi bráška něco vybere.Šel nám tedy pro piti a mezitím ti dva muži se zvedli a byli na odchodu.Super,ted jsem tu s Richardem zůstala sama.Né že by mi to vadilo,ale jsem stydlivá.
,,Tak se mějte a zítra v 17:00 tady,pozdní příchody netrpím,ale to už víte"Zavřel za němi dveře a šel si sednout.Jak jsem ho tak pozorovala tak mel tak 2 metry.
,,Určitě si rikas co byli zač,byli to moji zaměstnanci co pro mě dělají"Jak-jak mohl vědět že se na to chci zeptat?,,Aha a tento klub je tvůj?"přemohla jsem tedy svou stydlivost a zeptala se.
,,Ano je můj,je to majetek po otcovi"Páni,s tím musí byt prace to tady vést.,,Hmm,cítím tu nejaky lehký parfém ale nejsem si jist co to je,je to tvůj parfém?" To jsem zapomněla zmínit, že jsem se navoněla svou nejoblíbenější voňavkou.,,Ano,t-to je můj parfém,voní vám?"
,,Samozřejmě že voní,ale cítím to jen lehce,můžeš prosím přijít blíž?" vážně chce abych k nemu šla?No fajn.Zvednu se a s lehce klepajícíma nohama se vydám k němu.,,Pojď blíže,neboj se" šla jsem tedy blíž a nahla se k němu.,,Páni,voní fakt krásně,jemně ale zároveň tak intenzivně"usmala jsem se a odtáhla jsem se ale to byla asi chyba.Chytil me za zápěstí a přitáhl si mě zpět.,,Dovolil jsem ti snad aby jsi se odtáhla?"Bože,dominance z něho jen číšila.
,,N-ne nedovolil,omlouvám se" Ach bože ten jeho hlas.,,V pořádku"cítila jsem jeho teplý dech na svém krku.,,Jsi nádherná Mio"Citila jsem jak mnou projel takový zvláštní pocit. ,,Děkuji"usmála jsem se a byla stále nakloněna u něho.
,,Můžeš si jít zpět sednout a mimochodem,dáš mi své číslo?" odtáhla jsem se a dala mu ho.Nevím na co ho chce,ale snad na něco důležitého.Sedla jsem si zpět na své místo a právě včas protoze přišel braska s našimi drinky.,,Snad mi to dlouho netrvalo,ale byla tam strašná fronta,fakt hrůza"zasmáli jsme se a Archie před nás postavil naše pití.,,Děkuji,co je to?"
,,Namíchal ti nejakou specialitu,nějaká ledová tříšť s trochou vodky a ledem" hmmm vypadá to fakt skvěle a ještě lépe to chutná!!!,,Olízla jsem si rty protoze mi tam nedal brčko,sakra.
,,Brácho,budu potřebovat laskavost"Rekl Richard bráškovi a ten jen zvedl oci protože se soustredil na svůj drink.,,Jasný,jsem s tím"
,,Potřeboval bych tady s něčím pomoct zítra,mohl by jsi dorazit?"Poklepával prstama na stole.,,Jasný,dej mi pak vědět v kolik a budu tady.Mio,budeš chtít jet semnou?"Že se vůbec ptá,jasný ze chci!Chci hlavně lépe poznat Richarda.,,Jasně,ráda pojedu,tedy jestli to ovšem nebude vadit"Richard se na mě usmal a odpověděl ze ne.
Sedeli jsme tam ještě asi hodinu a jeli jsme domů.Po cestě jsem myslela jen na jedno.Na Richarda.Na co asi chtěl to mé číslo.No to je jedno,zítra ho zase uvidím!Po pul hodině jsme dorazili domu a ja šla rovnou do pokoje pro věci na spaní a do koupelny.Bráška tam ještě dělal něco dole.Když už jsem si stáhla vlasy do drdolu,protože si vlasy dnes umývat nebudu,cinkl mi mobil.Hmm že by Amy?Podívám se na mobil a tam neznámé číslo:
Dnes jsi mě opravdu okouzlila,snad zítra dorazis s Archiem😉🖤
Dorazím,už ted se těším😊
To já také,mimochodem jsi opravdu nádherná🖤😏
Děkuji moc😊🖤
Zhasnula jsem mobil a s úsměvem jsem vlezla do sprchy.Teplé kapky vody dopadali na mé tělo a ja si teplotu jeste přidala.Použila jsem svuj oblibeny sprchový gel s vůní levandulí.Vypla jsem vodu a zabalila se do ručníku.Rozpustila si vlasy a ucesala si je.Vzala si na sebe kratasy a tricko co jsem si připravila a šla si lehnout.
Dobrou noc a sladké sny maličká,zítra se uvidíme🖤😏
Dobrou noc😊
Premyslela jak si ho uložit ale nakonec jsem zvolila pouze Richard a černé srdíčko k tomu.Položila jsem mobil na noční stolek a dala ho na nabíječku.Už se nemohu dočkat zítřka.
-------------------------------------
Tak tady máme další kapitolu,snad bude mít skvělé ohlasy jako ta minulá,enjoy🖤
🖤~•Vaše Ronnie•~🖤
ČTEŠ
Jeho maličká kitten
Teen Fiction"Pojď sem maličká"ozvalo se,pustila jsem všechny své hračky a běžela za ním "jsem ráda že jsi tady daddy"