"Prý večer přijede Archie a chvíli se zdrží, budeš tu chtít ještě spinkat?"
"Ano prosím"
"Dobrá, večer se s ním domluvíme, co podnikneme na zbytek dne prcku?"
"Hmmm to nevím daddy, co takhle nějakou pohádku?"
"Může být..pojď, něco spolu vybereme"
Nakonec jsme spolu vybrali Ledové Království. Bylo to těžké rozhodování ale přeci jen jsme dospěly k tomu, že Ledové Království je skvělá volba.
Při koukání se k nám na chvíli přidala i Camila když zrovna nic nedělala. Bylo to moc fajn a ani nevíte jak se těším na prázdniny až tu budu celé 2 měsíce.
"Maličká?"
"Hmm?"
"Co takhle někdy spolu jet vybrat nějaký hračky? S čím by sis hrála ráda?"
"Mám ráda plno hraček ale třeba nějaké Lego nebo plyšáčci by se hodili" usmála jsem se na Richarda. Miluju plyšový zvířátka. Jako malá jsem jich měla vždy plnou postel aby nějaký z nich nebyl uražený, že semnou taky nemůže spát.
"Jasně, co takhle příští týden? Školu už nemáš, a Archie říkal ze prý máte max do 11:30 takže bych tě pak vyzvedl"
"Jasně..a daddy?"
"Ano?"
"Co je za těmi dveřmi nahoře? Neukázal jsi mi tu místnost jako jedinou" zakňučím
"Někdy ti ji ukážu, a slibuji ze to bude co nejdříve"
"Dobře daddy"
Přitulila jsem se k němu a koukala na pohádku.
"Dáš si něco maličká? Večeře bude dnes trochu později" ani nevím kde se Camila vzala ale zní to dobře.
"Ano prosím, máte tu třeba zmrzku?"
"Samozřejmě, udělám vám oboum pohár, taky si date že pane Richarde?"
"To bych nebyl ja kdybych nechtěl zmrzlinu" zasmeje se Richard i s Camilou.
"Dejte mi chvíli, hned to bude"
Asi za 10 minut byla Camila zpět. Přinesla pohár kde jsme měli kopečky čokoládové, jahodové, vanilkové a citronové zmrzliny. Dále byla nahoře třešnička a celé to bylo posypané posypkami.
"Děkujeme, vypadá to skvěle"
"Není vubec za co, Richarde budu na zahrade kdyby něco"
"Samozřejmě jen bezte"
Okay, pohár jsem skoro snědla ale už jsem ho dojídala z posledních sil.
"Hmm je teprve 5, co kdyby jsme pro nějaký hračky zajeli už ted?"
"To by šlo? Samozřejmě, jedeme"
"Vedel jsem ze neodmitnes, ale dones si obojek nějaký a ja ti ho nasadim ano?"
"Ano Master"
Běžela jsem nahoru po schodech. Tesila jsem se na to, co vše si vyberu. Na poličce jsem rychle vzala černý obojek s rolničkou a zase jsem běžela dolu.
"V klidu maličká, máme dost času"
Podala jsem Richardovi obojek a zapl mi ho. Pak me objal zezadu a lehce mi libal krk. Uhhh lhala bych kdybych řekla, že se mi to nelíbí a že mě to nevzrušuje.
Pak ale přestal. Achjo.
"Jedeme"
Sebrali jsme se a šli k autu. Jeli jsme zase černým BMW. Zastavili jsme u obchoďáku tam, jak jsme minule kupovali obleceni. Vešli jsme do obchodu s hračkami. Páni. Nemůžu se ani nadechnout, všechno co tam vidím chci.
První běžím k regálům s modelínou. Vezmu 2 sady. Dále bezim k plysovym zviratkum. Tady to bude sakra hard si vybrat, maji jich tu strašně moc.
Nakonec zvolím velké kuře s šatičkama a kloboukem, pak malou želvičku, malého pejska, lemura a opičku. Asi mám vybráno. Okay ted přejdeme k panenkám. Beru Barbie kde se nachází i Ken a plno doplňků k nim.
"Maličká, ty jim tu vše vykoupíš" zasměje se Richard když drží košík a pozoruje mě jak si vybírám.
"Já vím daddy, už jen nějaké lego a to bude vše"
"Dobře"
Běžela jsem k legu kde jsme si vybrala nějakou krabici kde byli 3 panáčci a k nim kočka a pes. Pak jsem si vzala krabici kde byla restaurace. To jsem musela mít!
"Tak jo, mám vše daddy" zazubím se a dám mu pusu na tvář.
"Dobře malá, pojď k pokladně"
No, prodavačka se tvářila všelijak když viděla všechny ty hračky ale jak může vědět že ty hračky jsou pro mě? At si mysli cokoliv, může ji to být úplně fuk.
Vyšli jsme s obchodaku a bylo pul 7. Whoa jsem si vybírala fest dlouho.
"Tak pojedeme prcku, Camila už určitě chystá večeři a Archie za chvíli dorazí taky"
"Dobře a děkuji za všechny ty hračky daddy"
"Nemas vůbec za co"
"Budeme si spolu někdy hrát? Moc prosím daddyyyy"
"Ale samozřejmě, když budeš hodna holčička tak si s tebou budu hrát rád"
Awww to se budu muset extra snažit.
Dorazili jsme domu asi v 7. Richard se mi tahal s těma taškama tak jsem mu alespoň otevřela dveře.
"Panebože maličká, jsi to vše vykoupila ne?" zasmeje se nahlas a kouká na Richarda.
"Noo, skoro" zazubím se a beru aspoň jednu tašku.
"Pojď princezno, dáme ti to do pokojíku a pak to společně uklidime"
Tašky jsme zatím dali jen ke dveřím a šli jsme dolu, kde někdo zvonil jako o závod.
"To bude Archie, zvoní vždy jak blázen"
"Čau brácho" viděla jsem jak si klepnuly pěstmi.
"Bráškoo" běžela jsem za nim a objala ho.
"Taky te rad vidím. Koukam ze te Richard vybavil, krasnej obojek a ouška Mio"
"Děkuji" takhle me vidí bráška poprvé.
"Jsem rád že jsi šťastná"
Usmala jsem se na něho a Richard si mě chytil okolo pasu a pritahl si me blíž.
"Dlouho se nezdrzim bracho, dáme pokec a pojedu"
"Jakto? Myslel jsem ze si s námi dáš večeři"
"Nezlob se ale dnes to nestihnu"
"Co mas zase za práci vole, furt někde couráš"
"Nějaký papírování do práce,je toho jak nasráno"
"Jo tak, no fajn..hele probirali jsme s Miou ty prazdniny a ráda by tu zůstala"
"Jasný není problém"
Vymenim si s oběma úsměv a drzim se u Richarda.
"Mio, musím ti něco říct"
"Povídej, stalo se něco?"
"V úterý nebo ve středu přijede Alice"
"Ale ne, proč?"
"Aby nás prý viděla nebo co, nejsem na ni moc zvědavej ale co se da dělat"
"Nojo, snad se dlouho nezdrží"
"Taky doufam"
Braskovi začal zvonit telefon, že by zase někdo z prace?
"O kurva, Alice"
Po zvednutí telefonu vypadal braska dost naštvaně.
Co se asi stalo?
•••••••••••••••
Nová kapitola is heeere🖤 tentokrát se v této kapitole toho moc nestalo, ale v příští už se to rozjede..co myslíte? Jaka bude asi Alice?🤔🖤nechte se překvapit<3 love u🖤
•~Vaše Ronnie~•🖤💪🏻💍
ČTEŠ
Jeho maličká kitten
Roman pour Adolescents"Pojď sem maličká"ozvalo se,pustila jsem všechny své hračky a běžela za ním "jsem ráda že jsi tady daddy"