~12

2.8K 59 22
                                    

Po probuzení jsem zjistila že Richard už tu dávno není. Zvedla jsem se tedy z postele a běžela jsem po schodech dolů.

"Dobré ráno maličká, zrovna jsem si říkal kdy vstaneš" Richard seděl na barové stoličce a ujídal maliny, které tam nejspíš nechala Camila.

"Dobré ráno master, trochu jsem si přispala" pousmála jsem se a šla si sednout k němu. Čekaly tam na mě palačinky polité sirupem a ovocem poskládaným do tvaru smajlíku.

Začala jsem jíst a mezitím přišla Camila do kuchyně, nejspis někde uklízela nebo tak.

"Dobré ráno Mio, pokud ti to nebude stačit stačí říct, mám tu ještě další palačinky..ovoce tedy taky pokud ho mezitím Richard celé nesní..už jako malý takto vyjídal misky s ovocem" zasmála se Camila a postavila před něho další misku, tentokrát tam byli ostružiny.

Richard se provinile pousmál a nabídl Camile alespoň ostružinu. "Jsou výborné Camilo" Ta si vzala alespoň 3 ostruziny a začala utirat linku a prach.

Richard mi na palačinku položil hromádku ovoce, dal mi pusu na čelo a mel se k odchodu.

"Jdu ti nahoru připravit oblečení maličká, tak se pak jdi připravit a pojedeme k tobě"

"Dobře daddy.." řekla jsem s lehkou nervozitou, vážně se mi tam nechce..ale uvidím alespoň Archieho.

Dojedla jsem poslední sousto a odnesla nádobí do dřezu. Poté jsem vyběhla schody a zamířila si to rovnou do pokoje. Tam už čekala hromádka oblečení.

Našla jsem tam černou skládanou sukni s bílým topem, cernymi prezkami a oušky s obojkem. Vše jsem si oblékla, jen ouška a obojek nechávám pro Richarda. Je to pravidlo.

Dále jsem si jen udělala lehký makeup, ucesala si vlasy a přemýšlela jsem jestli jít za Richardem nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla ze půjdu.

Zaklepala jsem na dveře jeho kancelare.

"Dále"

Otevřela jsem dveře kde naproti me sedel Richard v černém saku a bílé košili.

"Ah, pojď dále maličká, sluší ti to"

"Děkuji daddy..už asi budeme muset jet, máme tam byt ve 12 a je půl"

"To stihame neboj se" vyskočil ze židle a mířil zamnou.

"Zatím běž k cernemu BMW a počkej tam na mě, jen si sbalim nejake věci"

"Ano master"

Šla jsem dolu, přeběhla jsem pres zahradu kde byli všechny jeho auta. Černé BMW z nich bylo největší takže jsem ho hned zahlédla. Netrvalo to ani 5 minut a Richard už si to kráčel zamnou. V ruce mel kličky od auta a kufřík.

"Daddy? Ještě jsem vzala ten obojek a ouška která jsi mi nachystal"

"Šikovná maličká, pojď sem, nasadim ti to"

Přistoupila jsem blíž a otočila se zády k němu. Nadzvedla jsem si vlasy aby mi Richard mohl lépe zapnout obojek. Lehce ho utáhl ze jsem cítila jak byl napnutý ale nic nesnesitelného to nebylo. Pak mi nasadil ouška která mi ve vlasech ještě srovnal a usmal se.

"Tak nasedni baby, musíme vyrazit"

Otevřela jsem si dveře a nasedla. Pote jsem si zapla pás. Ani nevím jak rychle to Richars stihl ale mezitím co já se ještě poutala, Richard už mel nohu na plynu a vysvištěl ze dvora.

Vypískla jsem a chytila se pevně sedadla. "Daddyyy, já se lekla, musíš pomaleji"

"Promin beruško ale rychlou jizdu miluji, sama to víš ale neboj, zvykneš si"

Usměji se na něho a dívám se na okolní baráky. Jsou pěkné, ale ani z daleko tak, jako ten Richardův.

Během cesty mi Richard položil ruku na stehno. Lehce ho zmáčkl a tím mi projel mráz po zádech. Viděla jsem jak mě Richard po očku sleduje. To mu asi dalo impuls aby mi stehno zmáčkl ještě jednou a vice. Zkousla jsem si rty a zmáčkla mu ruku.

"Nechytej mě maličká, tu ruku potřebuji" pustila jsem mu ji tedy a čekala co bude dál.

Richard popojel výš a jedním pohybem se ocitl pod moji sukní. Nečekal ani chvíli a zajel mi pod tanga.

"Ale ale, vždyť ještě nic nedělám a už jsi úplně mokrá princess"

Provinile jsem se usmala a musela jsem být červená jak rajče.

Začal mi jemně kroužit primo po středu. Přivádělo me to k šílenství tak, že jsem zaryla nehty do sedačky. Dále do me vnikl jedním prstem. Nebyl to žádný problém takže hned přidal i druhý. Tohle dlouho nevydrzim. Snažila jsem se byt ticho ale sem tam mi nějaký vzdych unikl.

"Nedrž to v sobě baby, chci slyšet jak moc ti delam dobře"

Fajn. Aspoň ze tak. Dále jsem tedy nezadrzovala nic a užívala jsem si to jak nejvíc jsem mohla. Cítila jsem ze se blizim k vyvrcholení ale už jsme se blížili k mému domu. V tu chvíli Richard přestal.

"D-daddy" hodila jsem na něho smutný a vycitavy obličej.

"Copak, uvidíme jak hodna dnes budeš baby, jestli budeš poslušná, večer tě udělam tolikrát, že už to nebudeš schopna ani počítat" Zkousl si rty a zaparkoval.

Znovu jsem zčervenala a podívala se jeho směrem.

"Dobře daddy, budu se těšit"

Ted už ale musíme vystoupit a jít ke mne domu. Za chvíli je tu Alice.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 28, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jeho maličká kittenKde žijí příběhy. Začni objevovat