~9~

3.7K 57 5
                                    

Richard za sebou zavřel dveře a odešel nejspíš dolu protože jsem slyšela kroky na schodech. Vyhrabala jsem se ze zahřáté postele a mířila si to hned do koupelny. Tam jsem se jen učesala abych nevypadala jak strašák a šla jsem dolu.

"Dobré ráno" pozdravím ženu, která stojí u kuchyňské linky a ještě chystá snídani.

"Dobré ráno slečno, spala jste dobře?" pousměje se a přisune ke mně sklenici s džusem.

"Ano, vyspala jsem se do růžova, děkuji..co vy?"

"To ráda slyším. Já se vyspala také dobře. Nevím co běžně jíte ke snídani tak snad nebudou vadit tousty se sýrem a šunkou."

"Samozřejmě že ne, sním vše a tousty mám moc ráda..a mohla bych vás o něco poprosit?"

"Samozřejmě, ptejte se"

"Mohla by jste mi prosím tykat? Bude to pro mě lepší a pro vás určitě také."

"Ale samozřejmě, měla jsi to říct hned"

Usměju se na ni a poděkuju. Pak mi přisune talíř s tousty blíž a ja se do nich ihned pustím. Je to vážně výborné, vaří vážně skvěle, i ta večeře byla včera výborná.

"Pomalu maličká, volal Archie že jestli chceš, můžeš tu zůstat a že večer přijede"

Kde se tady vzal k sakru Richard? Neslyšela jsem ani kroky.

"Dobře, moc ráda zůstanu Master, ale co budeme dělat?"

"Zajel bych určitě na nějaké nákupy a pak na oběd, co říkáš?"

"Jednoznačně ano! Miluji nákupy!!"

"Tak to jsem rád" zasměje se a posadí se vedle mě kde už mu žena také podává snídani.

"Děkuji Camilo, dnes s námi tedy na oběd nepočítejte, až na večeři"

"Samozřejmě pane Richarde"

Dojedla jsem poslední kousek toustu a koukala na Richarda jak se také cpe, hlavně že mně říkal, ať nespěchám, ale dělá to stejné.

"Půjdeme ti vybrat nějaké oblečení a na nákupech si vybereš co chceš ale něco ti vyberu i já ano?"

"Dobře" dám mu pusu na tvář a odnesu zatím svůj talíř a sklenici.

"Tak pojď, venku je už horko, co takhle si vzít zase sukni? Sluší ti maličká, budeš je nosit častěji"

"Jasně, a budu si dnes moci nějaké vybrat? Chci jich mít více, aby se dalo z čeho vybírat"

"Samozřejmě, mám to v plánu. A vezmu tě i do obchodu, kde se ti to bude moc líbit"
Hmmm, co to asi bude za obchod?

Došli jsme nahoru kde mi Richard dal tedy oblečení a ja se začala převlékat.

"Za deset minut si tě tu vyzvednu ano?"

"Ano daddy"

Zavřel dveře a odešel se také převléct. Ja se oblékla do sukně a růžového crop topu a ještě jsem na sebe nanesla bílý pudr a řasenku.Pak jsem se posadila na stoličku a založila si ruce do klína.

"Aww, jsi sladká, pojď kitten, něco důležitého k tomu jeste chybí."

Přihopsala jsem k němu a pevně ho obejmula. Přitáhl si mě ještě víc a ja nasávala tu jeho krásnou vůni.

Šli jsme dolu a nastoupili tentokrát do černého BMW. To auto bylo obří oproti tomu mustangu včera.

Otevřel mi dveře abych si nastoupila a ještě než jsem si vůbec zapla pás, rychle vyjížděl ze dvora a neodpustil si ani to, aby ihned prvni zatáčku hodil bokem(driftem).

Jeho maličká kittenKde žijí příběhy. Začni objevovat