Deel 3 <3

200 1 0
                                    

Rob en Lara gaan naar rob zijn kamer iedereen is nog in de club behalve Rob, Lara, Milo en Jade maar Jade is mee gegaan met Milo naar zijn huis en Lara met rob mee naar Casa Del Huts (ik weet dat ze daar nu niet meer wonen maar voor het verhaal is dat het leukst.

De volgende ochtend ben ik als een van de eerste wakker en ik ben even in shock waar ik ben, ik ben natuurlijk straal bezopen hier naar toe gegaan. Na iets van 2 minuten weet ik weer een soort van waar ik ben, ik loop naar de woon kamer want Rob ligt nog te slapen. Ik loop de woon kamer in en zie een jongen met blond haar en prachtige blauwe ogen.

"Goede morgen" zegt de jongen, ik staar een beetje. "Oh uhm Goede morgen" zeg ik een beetje ongemakkelijk, "wil je een kopje coffie?", "ja lekker" zeg ik. "Waarom ben jij hier eigenlijk al zo vroeg?" "Oh ik woon hier" zegt de jongen, "huh ik dacht dat Rob alleen woonden. "Nee we wonen hier met z'n 4e ik ofterwel Matthyas je mag me ook Matthy noemen, Rob dus, Koen en Raoul". "Wow dat had ik niet verwacht, ik dacht al waarom dat grote huis". "Tja je moet ergens je geld in steken als je met je beste vrienden youtubers bent en niet op een kantoor wil zitten.

"Wacht youtubers" zeg ik met grote ogen, "ja had Robbie dat nog niet gezegt", "nee anders had ik het wel geweten toch" zeg ik lachend ,"ja dat is waar" zegt Matthy ook lachend. "Maar nu weet je wel al onze namen maar wat is jou naam eigenlijk? "Lara", "mooie naam Lara" zegt Matthy met een grote lach op z'n gezicht. "Heb je vanavond wat te doen?" vraagt Matthy, "niet dat ik weet", "mooi nu wel", "uhm oké" zeg ik een beetje ongemakkelijk maar wel met een lach op mijn gezicht.

Na een uurtje hebben Matthy en ik samen ontbeten en komen de andere jongens langzaam naar beneden "uh wie is dit, Matt heb je weer fix", "hoe krijg je het steeds weer voor elkaar" zegen Koen en Raoul schuddend met hun hoofd. Matthy en ik kijken elkaar aan en moeten onze lach in houden maar het lukt niet, "wat is er zo grappig?" vraagt koen, "Robbie heeft mij gister nacht mee naar jullie huis genomen zeg ik lachend en precies dan komt Rob de woonkamer in. "Huh wat is er met mij, oh hey Lara goede morgen" zegt hij en geeft me een knipoog en daarna een knuffel. *PING* "oh dat ben ik" zeg ik *Hey Laar waar ben je?* lees ik van Jade *bij Robbie en zijn vrienden thuis* *Robbie?* *die jongen waar ik gister mee naar huis ben gegaan* *oh hij, hoe is het daar?* *echt fk gezellig, wil je ook komen?* *dan vraag ik aan de jongens of je mag komen* *lijkt me gezel* *oké ik ga ff vragen app je zo terug*

"ey boys m'n beste vriendin zou graag langs willen komen, vinden jullie dat goed?", "ja hoor lijkt ons gezellig" zeggen ze. "Toppertjes" zeg ik super blij en ik zie dat matthy een lach op zijn gezicht krijgt als hij mij ziet lachen. "Matt je vind Lara leuk hé" fluistert rob in matt z'n oor, "uuhmm" zegt matthy ongemakkelijk en moet blozen. "Ik ken je goed genoeg om te weten dat dat een ja is maatje", "ja oké maar niet zeggen hé en hopelijk ben je niet boos", "boos? hoe zo zou ik boos moeten zijn?" vraagt rob. "Omdat jij Lara mee naar huis hebt genomen en, naja je weet wel", "neeej joh ik ga je helpen met haar te fixen voor je maar volgends mij is daar niet zo veel meer voor nodig" zegt rob met een grijns op z'n gezicht

DING DONG ,"IK GA WEL!" schreeuw ik door het huis ik hoor een "yo!" van boven en ren naar de voordeur. Jaad! Laar! roepen we en we geven elkaar een knuffel "jeetje wat een huis" zegt Jade "dat is precies wat ik ook zij toen rob de oprit opreed" zeg ik lachend "kom binnen in Casa Del Huts" en jade moet lachen. Matthy staat om een hoekje en laat ons schrikken "BOO" "AAAH MATT!" schreeuw ik en matthy gaat zo wat dood van het lachen, "niet leuk!" ik zie dat matthy z'n lach moet inhouden en zegt dan "sorry mevrouw ik zal het nooit meer doen"

maar dan barst ik ook uit van het lachen en matthy lacht net zo hard. Jade kijkt ons aan alsof we trollen zijn."ja sorry, dit is matthy" zeg ik nog lachend en dan geef ik Jade een rondleiding door het huis. "Wat een mooi huis boys" zegt Jade, "thnx" hoor ik matthy, koen en robbie zeggen. "Jongens stel jullie zelf eens ff voor!" zeg ik "Ik ben Matthy k ben 24 jaar oud en mijn werk is YouTube". "Ik ben Koen k ben 23 jaar oud en mijn werk is ook YouTube". "Ik ben robbie k ben 22 jaar oud en mijn werk is ook YouTube, en zo stelt iedereen zich voor behalve mio maar die kent Jade al.

from someone in the world to more (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu