"Heyy", zeggen de jongens en ze leggen het hele verhaal nog een keer uit. "Ah leuk, ik hoop dat jullie het in deze buurt leuk gaan vinden". Zeg ik, "dat hopen wij ook" zeggen de jongens lachend. "Het was leuk om jullie te zien en hopelijk tot een andere keer". "Oh wacht hoe heten jullie eigenlijk?" vragen we "ik ben Nick", zegt de jongen met zwart haar. "en ik ben Lucas". zegt de jongen met donker blond haar. "Leuke namen jongens!", zegt Jade. "Thnx jullie namen ook!" zegt Lucas, "maar wij moeten door Lu", "ja kom we gaan, leuk jullie te hebben leren kennen", zegt Nick "ja same", zeggen Jade en ik "doei!" zeggen we en we krijgen een doei terug.
De rest van de middag hebben we niks gedaan en het is onder tussen al 3 uur en dan heeft Jade een idee om naar Casa Del Huts te gaan. "Ja maar we kunnen toch niet zomaar binnen vallen?", zeg ik "dan app je Matthy toch, oh wacht je hebt z'n nummer niet", "jup" zeg ik "maar er bestaat ook altijd nog iets van instagram", "denk je dat hij dan gelijk reageert? Agja ik probeer t gewoon"
*Heyy Mat
Heyy hoe gaat ie?*
*ja goed heurr maar we Jade en ik vervelen ons en we hadden het idee om naar jullie te gaan, is dat goed?
ja tuurlijk! Alleen maar gezellig, als jullie willen mogen jullie ook blijven slapen*
*gezal maar Jade en ik moeten morgen werken
Oh ik kan jullie wel brengen als jullie niet te ver van elkaar vandaan werken*
*dat zou super zijn! Het scheelt dat we met elkaar werken
Nou top dan is dat ook geregeld!*
*is het goed als we ff onze spullen pakken en dan komen?"
Hele maal top!*
*oké tot zo!
"Jaad we kunnen naar de jongens!", "oké dan ga k ff mijn spullen pakken", zegt Jade "same". Als we al onze spullen hebben lopen we naar de auto en rijden naar Casa Del Huts. Een half uurtje later rij ik het terrein op, we pakken onze spullen en lopen naar de voor deur waar Raoul ons al op staat te wachten.
"goede middag dames", "goede middag Roelie" zeggen ik en Jade, en we geven hem een knuffel. Jade en ik lopen door naar de woon kamer en Mat en Milo zitten op de bank. "heyy jongens", zeg ik en geef ze een knuffel, "heyy leuk dat jullie wouden komen en blijven slapen!" zegt Matthy. "Ja tuurlijk is leuker dan de hele dag thuis zitten toch Lara?", "helemaal mee eens" zeg ik.
"Waar kunnen we onze spullen droppen?", "Lara jij kan je spullen in mijn kamer zetten en Jade kan wel op de kamer van rob, dan slaap je daar met Milo als je dat goed vind", Jade en Milo kijken elkaar aan en knikken . "Ja hoor alleen maar leuk", zegt milo. Als we al onze spullen bij Mat en Milo in de kamer hebben gezet gaan we gewoon nog ff chillen op de bank. Na een uurtje merk ik pas dan Koen en Rob er al de hele middag niet zijn, "ey mat waar zijn Koen en Rob eigenlijk?", "oh die zijn 4dagen een experiment te doen voor koen zijn kanaal hoe het voelt om een boerderij te runnen." "Wacht koen?",zeg ik verbaast. "Jep ik was ook verbaast toen ie dat zij".
"Ik ga even naar de supermarkt voor het avond eten, iemand die mee wil?" zegt milo. "Ik ga wel mee" zegt Jade, "Is goed dan zijn we zo terug", "yo tot zo", "tot zo" zeggen matthy en ik. Als we de deur dicht horen gaan staat matthy op van de bank, zet de tv aan gaat naar YouTube en zet klassieke muziek op. Dan gaat hij heel netjes staan en houd zijn hand uit, "mevrouw mag ik u deze dans vragen?" dus ik pak zijn hand en sta op. "Ja zeker mag dat" hij houd met een hand mijn hand vast en pakt me met zijn andere hand beet om mijn middel.
Ik doe het zelfde bij hem zodat we in een dans positie staan.We dansen ongeveer 5 minuten en dan zien we aan elkaar dat we er klaar mee zijn, mat zet de tv uit en het is even stil. Na een minuut kijken we elkaar aan en schieten we in de lach, "waar kwam dit ineens vandaan", zeg ik lachend en matthy haalt lachend z'n schouders op. "vond je het niet leuk?" zegt ie met puppy ogen "ik vond het super leuk"
*DING DONG*
ik schrik maar loop dan naar de deur, "zo dat is snel, hebben jullie alles?" "ja zeker we wisten wat we wouden koken dus dat was makkelijk te halen" zegt milo en duwt me aan de kant zodat hij nog meer ruimte heeft om naar binnen te gaan. "je kan de volgende keer ook gewoon vragen of je er door mag hé" zegt Jade, "waarom zou ik", "oooh milo zo mag je niet doen tegen meiden hé", zegt matthy die ook naar de voordeur loopt en slaat een arm om mijn middel wat ik niet had verwacht maar niet erg vind. Ik kijk hem aan en lach, hij kijkt me recht in mijn ogen aan en blijf in de zijne staren en hij in de mijne. Na een halve minuut komt Jade voor mij staan waardoor ik weg kijk en een paar keer knipper met mijn ogen.
We lopen samen naar de woonkamer en gaan op de bank zitten, mat legt weer een arm om me heen en ik ga dichter tegen hem aan zitten. "Wat is je nummer eigenlijk?" vraagt matthy terwijl hij met mijn haar speelt. Ik geef mijn nummer en dan gaan we allebei andere dingen doen op onze telefoon. "Milo waar liggen de pannen?", "wacht ik pak er wel ff een", "oh ja wat gaan we eigenlijk eten?".vraag ik, "tja dat zie je zo wel", zegt Jade.
Milo en Jade zijn klaar met koken en Milo roept Raoul van boven die de hele middag aan het editen was. "ETEN IS KLAAR", "K KOM D'R AAN". Mat en ik lopen al naar de eettafel en wachten op Raoul en het eten. tijdens het eten vertellen Mat, Milo en Raoul over de plannen van de vakantie, want ze zijn van plan om over 3 weken op vakantie te gaan naar Ibiza. "En omdat er plek is voor 8 mensen hadden wij de vraag of jullie mee wouden" zegt Raoul . Jade en ik kijken elkaar met grote ogen en een open gevallen mond aan, "weten koen en rob dit ook?" vraag ik. "ja we hebben het overlegd met hun" zegt milo, "maar willen jullie mee?" vraagt matthy. "JAAAAA heel graag" zeggen jade en ik heel enthousiast.
JE LEEST
from someone in the world to more (matthy)
RandomLara is een meisje van 23 die samen met haar beste vriendin Jade (ook 23) in een woning in hartje Amsterdam woont. Als Jade een feestje heeft van Evy (een vriendin van Jade) ontmoet ze een leuke jongen, of naja niet echt ontmoeten meer zien maar z...