Deel 1 <3

236 2 0
                                    

Jade komt thuis van een avondje weg omdat een van haar vriendinnen 18 werd en had daarom vrij van werk, helaas moest ik wel gewoon werken gelukkig niet zo lang om half 5 was ik al weer thuis. Maar we hebben allebei nog niks gegeten dus hebben we pizza besteld, het is half 7 en de bezorger belt aan, "Goede avond bestelling voor de Jong" zegt de bezorger, "yes bedankt fijne avond nog" zeg ik vriendelijk en doe dan de deur dicht. Eten! schreeuw ik, ja ik kom er aan zegt Jade. Terwijl we aan het eten zijn bespreken we de dag met z'n 2en wat leuk en minder leuk was.

"En hoe was het feestje?" ,"Het was echt mega gezellig! en er was echt zoon leuke jongen maar ik ben niet naar hem toe gegaan dus ik weet niks van hem", zegt jade. "Oh jammer, maar misschien komen we hem ooit nog een keer tegen", zeg ik. "Maar hoe was het op werk"? "Ook goed hoor niet veel bijzonders gewoon zoals altijd" zeg ik "ik heb me alleen een beetje verveeld zonder jou" zeg ik expres zo zielig mogelijk. "Ach arm meisje van me kom maar hier" zegt Jade en ik doe net alsof ik moet huilen.

"Meid stel je niet zo aan" en ze laat me los, als we klaar zijn met eten maakt Jade de tafel schoon en ik ruim de vaatwasser in. Als we dat gedaan hebben laten we ons neer ploffen op de bank en zetten de tv aan om een serie te kijken. "Welke serie wil je kijken?" Vraagt Jade aan me, "doe maar wat maakt mij niet uit" Zeg ik. Jade zet een serie aan en we kijken tot 11 uur daarna vind ik het mooi geweest voor vandaag en ga naar bed, "Lara wat ga je doen"? "ik ga naar bed ben moe" "ah oké slaap lekker" "slaap lekker tot morgen!". Niet veel later hoor ik Jade ook naar haar kamer gaan.

De volgende morgen is Jade als eerst wakker en maakt wat ontbijt voor ons, als ze ons ontbijt klaar heeft maakt ze me wakker, "Goede morgen slaap kop" zegt ze, "hoe laat is het?" vraag ik "tijd om op te staan", "haha leuk ben je" zeg ik, "ik heb ontbijt gemaakt dus kom je?", "ik kom er aan" ."Dat ziet er goed uit Jaad", "hopelijk is het ook goed Laar" zegt jade lachend. "Staat er vandaag nog iets op de planning Lara?", "tot nu toe nog niks we kijken wel of we iets leuks weten"

from someone in the world to more (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu