Deel 11 <3

130 1 0
                                    

Na ongeveer een half uurtje passeren we de parkeerplaats van schiphol en jade en ik halen even wat te drinken in de albert hein terwijl de boys wachten en video ideeën aan het verzinnen zijn voor de vakantie. "Jade wat moet jij hebben?", "uhmm doe maar een aardbeien smoothie". "Is goed kan jij iets van chocola pakken?", vraag ik"doe ik", zegt jade.

Een paar minuten later hebben we alles en rekenen we af en lopen we naar de jongens die inmiddels al best wel wat video ideeën hebben. We hebben 30 seconds online gedaan om de tijd de doven wat we nog best heel lang vol hebben gehouden vind ik. "Jongens moeten we niet zo naar de gate of hoe zit het?" vraagt jade en raoul kijkt verschrikt op, "oh ja kut helemaal vergeten". "Denk je dat we het nog redden?" vraag ik, "jawel komt goed", zegt Matthy lief tegen me.

We lopen richting de gate en we zijn net optijd. We gaan opzoek naar onze plekken en gaan zitten, (de plekken zijn: robbie en koen daarvoor zitten lara en matthy en aan de andere kant zitten jade en milo en raoul) Gelukkig zit matthy naast me. Ik vind het best spannend om te vliegen en dat ziet matthy aan me, "Hey is d'r iets?". "Nou uhm ik vind het eigenlijk best spannend om te vliegen", "oh joh is niet erg het komt goed ik ben bij je er kan niks gebeuren echt waar". Rob en koen zitten achter ons en hebben gehoord wat ik zij.

"Laar het komt goed echt waar we zijn bij je en zoals matthy al zij kan er echt niks gebeuren echt waar beloofd" zegt robbie en wrijft over mijn schouder. Ik knik lichtjes en leg mijn hoofd op matthy z'n schouder en probeer om te slapen. Matthy speelt met mijn haar en koen vraagt of ik slaap, "ja ze slaapt ze vond het echt heel spannend". "Laat d'r maar slapen totdat we er zijn", zegt koen en matthy knikt.

Anderhalf uur later word ik wakker en ben gelukkig rustiger. "Hey hey goede morgen" zegt matthy met een glimlach, "zijn we er bijna?" vraag ik en hoor een nee van milo aan de andere kant. "Ohw, hoe lang moeten we dan nog?" vraag ik aan matthy. "Ongeveer één uur" zegt ie en ik knik, ik open insta en maak een foto voor op mijn verhaal. Ik maak een foto van boven af en probeer iedereen er zo goed mogelijk op te krijgen met als tekst, "op vakantie met de boys en sis🥰" en tag iedereen er in.

"Waar zit jade eigenlijk?" vraag ik en raoul wijst naar milo en milo wijst naar de stoel naast hem waar jade ligt te slapen. "Aha was te verwacht naast milo" zeg ik tegen matthy waardoor hij moet lachen. Ik praat nog wat met matthy, rob en koen en doe daarna mijn airpods in, droom een beetje weg en denk na over de vakantie. Ik hoor vaag iets door mijn muziek heen en kijk naast me waar de stem vandaan komt en doe een van mijn airpods uit, "Lara kijk mat" hoor ik raoul zeggen. Hij slaapt heel lief en ga iets meer naar hem toe zitten zodat ik mijn schouder onder z'n hoofd kan schuiven

Ik speel met zijn haar terwijl ik mijn muziek weer opzet en weg droom. De rest van de tijd in het vliegtuig is niet zo heel bijzonder zo goed als iedereen slaapt en we willen allemaal zo snel mogelijk op de vakantie bestemming zijn. (Daarom maken we even een tijdsprong naar de landing) "Matthy wakker worden we zijn er" zeg ik zachtjes maar net hard genoeg zodat hij het hoort. Hij wordt wakker en vraagt meteen aan me hoe ik me voel, "gaat wel hoor ik had het erger verwacht", "Gelukkig" zegt matthy en legt zijn hand op de mijne.

We lopen het vliegtuig uit en we krijgen gelijk een klap warmte tegen ons aan. "Mogen we nou weten waar we zijn?" vraagt jade aan milo en de jongens kijken elkaar aan, ik zie koen ja knikken en de rest geeft een klein knikje. "We zijn in...." zegt koen en de andere jongens maken de zin af "IBIZAAA". Ik en jade kijken aan met grote blije ogen, "OMGG JA IK WIL AL ZO LANG NAAR IBIZA" zeg ik en vlieg matthy in zijn armen, "super erg bedankt jongens" zeg ik. "Wie gaat er mee de auto die we gehuurd hebben zoeken?" Vraagt raoul, "ik ga wel mee!" zegt rob en loopt achter raoul aan.

Na een minuut of 6 zie ik raoul achter het stuur zitten van een zwarte Mercedes bus met geblindeerde achter ramen, ik, jade, milo, matthy en koen stappen in in de bus en we rijden naar de vila die de jongens gehuurd hebben. "Hoe lang is het eigenlijk nog rijden naar het huis?" vraagt jade, "Ongeveer 15 minuten staat hier" zegt raoul die leest wat er op de route staat. "Oh dat valt mee" zegt milo, "Hoe ziet het huis er eigenlijk uit?" vraagt jade. "Tja daar kom je over 15 minuten achter" zegt koen.

Een kwartiertje later rijden we de oprit van de vila op en ik en jade kijken met grote ogen en open mond naar de vila. "Hey doe je mond eens dicht" zegt matthy lachend tegen me en duwt mijn mond dicht. "Oh ja sorry ik ben een beetje verbaast dat we hier in verblijven deze 2 weken", "hoezo vind je het niet mooi?" zegt matthy en geeft me een stomp tegen mijn arm. "OH JA ZEKER VIND IK HET MOOI", matthy moet lachen en trekt me mee naar de vila.

Ik loop vol bewondering het huis binnen en mijn blik valt meteen op de mega binnenkomst hal die verlicht wordt met een mega mooie grote kroonluchter. Ik twijfel of ik meteen naar boven zou gaan of eerst beneden alles te ontdekken, ik heb besloten om eerst beneden verder te kijken dus loop ik door de grote glazen deuren de woonkamer binnen. De ruime woonkamer wordt verlicht door de grote ramen waardoor je meteen het zwembad te zien krijgt.

Verder kijk ik nog naar de keuken en de badkamer maar dan bedenk ik me waar de jongens en jade zijn. "Oh ja die zijn natuurlijk een kamer uit aan het zoeken, zou er een kamerindeling zijn of zijn er genoeg kamers voor ieder apart?"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 24, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

from someone in the world to more (matthy)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu