''Sen...Nesin sen böyle?'' diye sordum ama bir cevap alamadım.
---Alex----
Bir anda bıçağın geldiğini görünce hedefin Ange olduğunu anladım.Çünkü 1-2 gündür ange'nin başına gelebilecek şeyler olduğunu Alice görmüş ve Aro amcama haber vermişti.Amcamın isteyi üzrine ben gönderilmiştim.Çünkü onun yaşında olan birtek ben vardım....
''Sen...Nesin sen böyle?'' diye sordu.''Ah!Böyle nasıl savunmasız olabiliyorsun?Eşi benzeri olmayan birisin!Daha güçlü olman lazım!'' diye bağırmak isterdim ama...Olamaz!Gözlerim sarıya dönmüş!Hızla üstünden kalkarak lavoboya doğru hızla koştum.
Yavaş yavaş eski rengine dönünce sınıfa geri döndüm.Ange'nin yüzü ben beyaz kesilmişti.Sanırım hala olayın şokunda.Bu kadar zayıf oluşuna katlanamıyorum!
Önündeki sıraya oturdum ve öğretmen geldi.Fakat dersi bir türlü dinleyemedim.Çünkü aklım fikrim o bıçağı atan adamdaydı.Tamam daha 6. sınıfım ve yaşım küçük ama çok iyi düşünme kabiliyetim var.Yaşımdan daha olgun davranıyorum.Bu yüzden Aro tarafından seviliyorum ya...
Zil çalınca omzumda bir kol hisetim.Bu Ange idi.''Efendim?'' dedim sesiz bir şekilde.''Seninle acilen konuşmamız lazım'' dedi önüme bir kağıt bıraktı ve sınıftan hızla çıktı.
Kağızı açtım.İçinde:
Okulun arka baçesine gel!
Diye yazıyordu.Bu kız kendini ne sanıyor!Arka bahçeye doğru yürümeye başladım..
Arka bahçede en köşede beni bekliyordu.Yanına gitti.''Ne var!?'' diye bağırdım.Tamam egom tavan yapmış.
''Sen Aro'nun adamısın'' dedi ve elimi kıvırıp sırtıma koydu.Bu hareketi yapmasıyla ben şaşkına döndüm.''Ne yapıyorsun sen!?Seni korumak için buradayım!'' diye bağırdım ama o ise ''Ah...Eminim.'' dedi ve bir yere vurdu.Oraya vurduktan sonra kafam öne doğru gitmeye başladı.Son hatırladığım şey ise ''Sen kimsin?'' diye soran Ange nin sesiydi.
Evet özür dilerim.Deç ekliyorum bölümü dün bazı nedenlerden dolayı girmeedim ve bugün elime geçtiği için hemen ekleyeyim dedim :) yorumları bekliyorum canikolar :)
İthaf ediyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alacakaranlık (Jakop,Renesme)
Fanfiction(Bu kitap Alacakaralık kitabının devamıdır.)Jakop Renesemeye bağlandığında başlayan bir hayat.Ve bu hayatın içindeki zorluklar?Peki onlar bu zorlukları aşabilecekler mi?Aşabilirlerse bile onları bekleyen bir konsey var...Aro... Bizimle alacakaranlığ...