Başlangıç (YB) 1.Part

833 22 7
                                    

Elimde olan meyve suyuyla bahçeye indim.Son bahar ayındaydık ve her yer sapsarı yapraklarla çevriliydi.Ve ben buna bayılırdım.Sarının ve kırmısının binbir tonu sanki bir araya gelmişti.
Arka bahçeye doğru yönelince Bir bağırık duymuştum''Ben seni korumaya çalışıyorum!'' Alex'in sesiydi bu.Ne olduğunu görmek için daha hızlı yürüneye başladım.Gerçekten merak etmiştim ne olduğunu.
O sırada kendimi görmüştüm.Şaka olmalıydı değil mi bu?Benden bir tane daha olamazdı!
Alex'e vurduğu anda ben daha çok şok olmuştum.En sonunda ağzımdan bir şeyler dökülmüştu.''Sende kimsin?''
"Ooo...Prenses hazretleride buraya teşvik etmiş."dedi ve dudağını yaladı.Kaşlarımı çettım."Tekrardan soruyorum kimsin sen?!''
"Bunu neden şu bayılan ufaklığa sormayı düşünmüyorsun?Aaa.Soracak vaktin olmayacak ama." dedi ve birden bire gözden kayboldu.Etrafıma bakmaya başladım.Ama sözler kafamın içinde dönüp duruyordu."Yalan söylüyorlar...Hayatın yalanlarla dolu...Güçlerin yok mu zannediyorsun?...Aslında herşeyi yapabilecek...Güce sahipsin...Bize katıl...Güçlenmene yardımcı olalım...Yalanlardan kurtaralım...sadece kabul etmen...Yeterli."
Ellerimi kulaklarıma götürdüm."Hayır..." dedim."Güç falan istemiyorum...Sadece bu sesin dinmesini istiyorum..." dedim.Gözlerimden hızla göz yaşları süzülüyordu.
"Yapma." dedi bir ses.Gözlerimi yavaşça açmaya çalıçtım.Önümde duran kişi Edwerd Dedemdi (ndndjfjnf dede oldu adam yazık ya.O kadarda gençti halbuki.Neyse devam.) Hızla ona sarıldım.Ağlamaya başladım.O ise sadece saçlarımı okşuyordu.Yaprak hışırtıları duyunca kafamı kaldırdım.Gelen annem ve babamdı.
"Artık söylemek sorundasınız." dedi dedem.Ne olduğunu anlayamamıştım.
"Tamam baba.Zaten açıklama zamanı gelmişde geçiyordu." dediğinde anneme döndüm.Neyden sözediyorlardı?
"Böldüğüm için özürdilerim ama bir problemimiz da var." dedi babam ve Alex'i gösterdi "Aro problem çıkarabilir.Özelliklede bu oğlan varken."dedi.
Annem "Oraya götürebiliriz." deyince babam ateş saçan bakışlar attı anneme.Annemde sinirle."Başka şansımız yok!Orası kızımız için tek uygun yer" dedi annem ve bakışlarını bana çevirdi.
Birşey anlayamamıştım ama içimden bir ses hiçte iyi şeyler olacağını söylemiyordu.
Evett yeni bölüm sonundaaaa.Öncelikle kitabi tekrardan ojuyayim dedim ve vir cok yerde mantık hatalarından tutunda anlatım bozuklukları vb bir çok yanlşım var.Kucuk yasta yazmaya basladigima verip tekrardan o bolumleri gozden gecirecegim.
Ayrica artik kitabi bitirecegim ange'nin hayatinida annesinin hayati gibi antrikali yapmak istemiyorum.
Yepyeni kurgularla,yeni hikayelerle karsinizda olacagim.Mesela yeni yazacagim Renk Serisi Belirli bir zaman sonra onun hakkindada duyuru yapacagim.
Eee ne olacak alacakaranlık'a dediginizi duyar gibiyim merak etmeyin bu kitaptan ayri bir sekilde sizin onunuze super bir alacakaranlik kurgusu sunacagim.^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alacakaranlık (Jakop,Renesme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin