Volturi geldi

2.4K 86 12
                                    

~~~~~~~~~~~~Yazardan~~~~~~~~~~

Renesme bunlarla uğraşıp kendini geliştiriyordu.Fakat bunu neden yaptığı hakkında en ufak fikri bile yoktu.İçindeki ses Kötü günler bizi bekliyor.Ona çalışmalısın diyordu.Renesmede bu talimatlara uyup çalışıyor,çalışıyor ve çalışıyordu.Hatta kılıç kullanmayı bile öğrenmişti.Hayatı sadece çalışmaktan oluşuyordu.Hep ormanda oluyor.Eve bile sadece yemek yemek ve uyumak için gidiyordu.Bella ve Edwerd bu durumu anlamamış ve endişelenmeye başlamışlardı.Forks'ta bunlar yaşanırken tam yanında bir kasaba vardı.Bu kasabadaysa sadece kurtlar vardı.Bir gün Fred adında bir kurtadam yanlışlıkla bir insanı ısırdı.Isırdı insan tam 12 saat sonra bir kurt adam oluyordu.Fred bunu öğrendi ve sürüye anlatı.Anlatığı sırada bir vampi sürüsü geldi.Vampirler 22 kişiyken kurtlar 14 kişiydi.Bütün vampirler öldürüldüğünde sürüden sadece 2 kişi kalmıştı.O sırada akıllarına Fredin anlatığı şeyler geldi akıllarına.Kendi kasabalarına karışamazlardı.Onlarda Forks kasabasına gitmeye karar verdiler.Öeln kurları gömdükten sonra ordan ayrıldılar ve Forksa doğru yola koyuldular.İşte herşey şimdi başlıyordu.

~~~~~~~~~~~~RENESME~~~~~~~~~~

Ormanda kılıç antramanı yapıyordum.Birden birşeyler gördüm.Gördüğüm kurtların kürkleri hiç tanıdık gelmemişti.Akıllarını okudum (Evet artık geçmişi görürken gördüğüm kişilerin akılarından geçenleride duyabiliyorum).İkiside Forksa saldırmaya geliyorlardı.Dur,dur,dur.Kurtlar bir insanı ısırınca o insan kurt mu oluyor?Kadının dediğini şimdi anlıyorum.Kılıcımı kınına soktum ve eve doğru koştum.Dur bi saniye.Bunlar kurt.Jakop'a gitmem lazım.Kulübe ne taraftaydı?Şu taraftaydı sanırım.O tarafa doğru koştum.Ben onların yanına gittiğimde değişmek üzerelerdi.Bağırarak:

-Durun!!!!!

Beni ilk duyan Jakopla Leo olmuştu.Leo:

-Ne oldu?

Jakop beni inceleyerek:

-Seni bu kadar endişelendiren olay ne?

Nefes nefeseydim.Ben:

-Şeyy...Diyer kasaba..daki kurtlar...buraya geliyorlar.

Herkes bana bakıyorlardı.Austin:

-Renesme sakin ne oluyor?Neden buraya geliyorlar

Nefes alışımı kontrol altına aldım ve anlatmaya başladım:

-Diğer kasaba birşey bulmuşlar.Fred adında biri yanlışlıkla insan birini ısırmış.İnsan şu anda kurtadam.Fred bunu öğrenince grubuna anlatmış.Anblatığı sırada bir grup.Gurup bunun yanında az kalır.22 kişilik vampir sürüsü 14 kişilik kurlara saldırmış.Kurtlar hepsini öldürmüş ama bedelini ağı ödemiş.Kurtlardan sadece 2 tane kalmış.Onlarda Fredin dediğini hatırlayıp bizim kasabaya gelmeye başladılar.Bizim kasabadaki insanları kurt yapacaklar.

Jakop ve diyerleri ağızları beş karış açık kalmıştı.Jakop:

-Gelmelerine ne kadar var

-Tamı tamına 2 gün 9 saat 29 dakika 20 saniye.Ayrıca diğer kasabalara uğrayıp insanları ısırarak kendi gurubunu çoğaltacak.Tam olarak 39 kişi olacaklar.

Leo:

-Bizden sayıca üstünler.Bunu kazanamayız.

-Ah yapma Leo.Ben günlerdir kılıç kulanmamı geliştiriyordum.Ve süper gidiyorum.Eğer işe yaramaz diyorsan bir düelo yapalım.

Leo sırıtarak:

-Kabul.Ne zaman?

-Hemen şimdi.Burda yapacağız.İstersen kurt şeklinde,istersen insa şeklinde.

Alacakaranlık (Jakop,Renesme)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin