AŞIK FELİX'E BİR CEZA

290 18 20
                                    

Yeni fic vihuuuuuu 💅 Sadece okuyun aşkolar. 💋❤️🌈🥺 Mutlu Son... Bişey demek istiyorum bu fic çok önceden yazdığım bir şey ve neden bu kadar okunmuş anlamadım okumayın şunu ya çok saçma utanıyorum.

Bölüm 1

Ben Felix. Lee Felix. Ailem benden nefret ediyor. Bu nedenle arkadaşlarımla yaşıyorum gerçek ailemin arkadaşlarım olduğuna inanıyorum. Küçük gibi görünüyorum. Olgun değilim. Yani etrafımdakiler bana çocuk gibi hareketlerim olduğunu söylüyorlar. Ayrıca çillerimden nefret ediyorum. En büyük takıntım ise patronun oğlu Hwang Hyunjin.

___

Sabah uyanmanın verdiği ağırlıkla işlerimi halletmeye çalışıyordum. Şirkete geç kalmamak için çok erken uyanıp her dakika başı saate bakardım. Çünkü patronum ve oğluşu bir dakika bile geç kalsam gözümün yaşına bakmazlardı.

Her ne kadar Hyunjin'e aşık olsam da o beni sevmezdi. Hoş beni sevmesi için uğraşmıyordum.

Evden koşarak çıktım. Kısa bir otobüs yolculuğunun ardından şirketin önündeydim. Arkadaşlarıma haber vermeye karar verdim.

"Jisung bizi satma" grubu

Felix
Bana bakın
Geldim şirkete

Min
Tmmdir koçum
Ayı parçası

Bebek Ekmek
Hyung aslan parçası değil miydi o

Felix
Evet Minnie değil miydi?

Min
Jisung bunlar bebek aq

Şincap
Olm
Bebekler
Durun
Elim parmağımda kaldı

Felix
Ne oldu??

Jisung
Elim parmağımda kaldı.

Min
Beyler
Öküzler
Bebekler
Eli parmağında kalanlar.
İşlerinize

Telefonu kapatıp cebime koydum. Derin bir nefes alıp Hyunjin'in yanına gittim. Odasına girmeden üzerimi düzelttim. Aslında o kötü birisi değil fakat bazen birden değişiyor. Bir aralar Hyunjin'in şizofren ya da bipolar olduğunu düşünmüştüm. Yani Seungmin öyle bir şeyler demişti.

Fakat o aslında normal ve iyi birisi ama beni sevmek zorunda değil. Kalbimi tamamen parçalamasın yeter...

Kapıyı tıklatıp gel komutuyla içeri girdim. Hyunjin beni gülümseyerek karşıladı.

"Otursana."

Yavaşça koltuğa adımladım. Üzerimi düzeltip oturdum. Hyunjin yavaşça bana döndü.

"Evet bugün ki görevleri-"

"Hyunjin?"

"Baba?"

Patron gelmişti. Korkulu rüyam, illa ki beni azarlayacak bir şey bulacaktı. Sadece bekliyordum.

"Vayy Lee Felix!"

"Evet efendim."

Hyunjin'in kulağına eğilip bir şeyler söyledikten sonra ikisi de bana döndü.

ÇOK GEÇ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin