Bne geldim önce ki bölüm öyle kısaydı ki şok oldunuz demi neyse siz sadece okuyun 🥺💋❤️🌈💅
Bölüm 10
Jisung~
Felix'e her şeyi anlatmıştık. Felix kesinlikle iyi değildi. Hyunjin'i arayıp duruyor Hyunjin'e ise ulaşılamıyordu. En son Felix kafasını omzuma koydu ve bana Hyunjin'e olan aşkını anlatırken uyuyakaldı. Gözleri şişmişti, elleri hala titriyordu ve burnu kıpkırmızı olmuştu. Daha fazla Felix'in bu görüntüsüne dayanamayıp Chan hyunga döndüm.
"Hyung?"
"Hm?"
"Hyunjin'i bir de sen arasan?"
Dediğimi ikiletmeyip telefonunu eline aldı. Uzun bir çalıştan sonra telefon açıldı fakat kimse konuşmuyordu. Hepimiz heyecanla ayağa kalmıştık fakat ben Felix'i uyandırmamak için nefesimi tutmuş oturuyordum. Karşıdan Hyunjin'in derin bir nefes alması ve burun çekme sesi geldiğinde hepimiz ağladığını anlamıştık.
"Hyunjin"
"Hı?"
"Neredesin sen?"
"Annemdeyim."
"Hyunjin çok salaksın. Her şeyi yanlış anlayıp Felix'i ne hâle getirdiğinden haberin yok."
"Noldu ona? Dur ne? Yanlış anlama mı? Jungwon öptü resmen Felix'i."
"Felix intihar edeceğin için korktu. Ağlamaktan gözleri şişti ve uyuyakaldı. Uykusunda da seni sayıklıyıp duruyor."
Chan hyung telefonu uykusunda sayıklayan Felix'e yaklaştırdı.
"Hyu- hık- Hyunjin."
"Tanrım."
Chan hyung elini Felix'in alnına götürdüğünde gözlerini kocaman açarak elini çektip acele ve endişeyle konuştu.
"Hyunjin çabuk gel Felix kötü durumda."
Telefonu kapatıp hepimiz Felix'le ilgilenmeye başlamıştık. Kendini Hyunjin'in intihar etme düşünsene fazla kaptırmış olacak ki; ateşleniyor, kabus görüyor, bir taraftan da sayıklıyordu.
"İntihar mı edeceksin Hyunjin. Hık beni hık bırakıp gitme."
"Sssshhhh. Sakin ol bebeğim Hyunjin hiç bir yere gitmiyor. Biz buradayız."
Onu birazda olsun sakinleştirmiştim. Tamamen uykuya dalmadan önce sayıkladığı son şey ise Hyunjin ölürse bende intihar ederim olmuştu.
____
Hyunjin~
Nihayet geldiğimde hemen Felix'in yanına koşmuştum. Felix benim intihar edeceğimi düşünmüş ve korkmuştu.
Aslında gerçekten intihar etmeyi düşünmüştüm. Fakat Felix'i korumam gerekiyordu. Bir söz vermiştim.
Evde bunalmıştım. Felix'i izlemeyi bırakıp biraz hava almak amacıyla çatıya çıkıp bir sigara yakmıştım.
Aklıma Jisung'un anlattıkları dolmuştu. Felix dün gece intihar edeceğimi söylemişti. Benim için endişelenmişti. Hem de ben ona bu kadar şey yaşattıktan sonra. Düşüncelerim beni boğarken gelen burun çekme sesiyle arkama döndüm.
Felix minik ellerini ağzına götürmüş ağlıyordu. Bu manzarayı görmeyi beklemiyordum. Ellerini ağzından çekerek zorla konuşmaya başladı.
"Hyu-hık-Hyunjin"
"Söyle güzelim."
"Gerçekten hık intihar mı edeceksin? Beni bırakıp gidecek misin?"
"Ne!?"
"Hyunjin ne olur atlama buradan! Ayrıca sen atlarsan kim koruyacak beni?"
"Felix be-"
"Hem ben aşığım sana!"
"Ne!?"
"Hyunjin seni aramıştım ya. Hani sana konuşmamız gerekenler olduğunu söylemiştim. Sana aşık olduğumu söyleyecektim Hyunjin ama sen Jungwon'u yanlış anladın. Ben o gün Jungwon'a alışveriş merkezinde bile seni anlatıyordum. Hani kahkaha atıyorduk ya biz işte seninle yaşadığım komik bir anımızı anlatıyordum. Kafe de ona sana aşık olduğumu açıklayacağımı fakat biraz korktuğumu söylemiştim. Jungwon'da bana cesaret vermek için öpmüştü beni."
"Felix sana inanamıyorum. Gerçekten intihar edeceğime nasıl bu kadar inandırdılar seni? Atlamayacağım ki."
"Gerçekten mi? Doğruyu söyle!"
Yanına gidip minik bedenini kollarımla sardım. Miniğimi kucağıma aldım ve aşağı inmeye başladım. Felix'de kafasını ve ellerini göğsüme yaslamıştı.
"Sigara içme lütfen. Kokuyorsun."
Arada bir burnunu çekiyordu ve inanılmaz tatlıydı. Bu şekilde aşağı inmiştik. Kucağımdaki Felix'i gören Chan hyung gülümsemişti.
"Uyuyor mu?"
Kucağımdaki miniğime inanamayarak baktım. Gerçekten de saniyeler içinde uyuyakalmıştı. Gece uykusuz kalmış olmalıydı. Onun bu tatlılığına gülümseyerek kafamı salladım.
"Aşkımış sana değil mi?"
Kucağımdaki Felix'i koltuğa yatırıp hyunga döndüm.
"Evet."
"Sonunda. Bak Hyunjin senin Felix'in."
Tüm masumluğu ile uyuyan aşkıma döndüm. Gülümseyerek söyledim hayalimdeki sözleri.
"Benim Felix'im."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK GEÇ | HyunLix
FanfictionFelix patronunun oğluna aşık olmuştu. Fakat kendisinin birkaç özelliği yüzünden patronun oğlu kendisinden nefret ediyordu. Felixin aşkı nefrete dönüşmeden Hyunjin durmalıydı... Angst yazmıyorum. Yan shipler changmin , chanın, minsung.