AŞIKLAR KAVUŞAMAZ

108 8 2
                                    

Merhaba aşkolar. Yazacak bir şey kalmadı. Kitabı btiriyoruz. Şaka lan şaka gülün diye. 🥺❤️💋🌈💅

Bölüm 6

Hyunjin~

Babamı arıyordum. Ondan her şeyi öğrenecektim. Felix Woojin'in platoniğiydi. (Nasıl yazılıyor bilmiyorum ama Woojin Felix'e aşık işte.) Benim Felix'e olan hislerimi biliyordu. Felix hafızasını kaybettiği için onu hatırlamıyordu.

Şirketin önüne geldiğimde bir an için vazgeçmeyi düşündüm. Fakat aklıma Woojin'in gözümün önünde Felix'e dokunduğu görüntüler geldi.

Hemen kendimi toparlayıp içeri daldım. Hızlı adımlarla merdivenleri çıkıp nihayet babamın odasının önüne geldim. Kapıyı tıklamadan açtım.

İçeride ne babam vardı ne de başka birisi. Masanın başına geldim ve içeriyi incelemeye başladım. Telefonumu çıkarıp babamı aramaya karar verdim.

Fakat "numara artık kullanılamıyor" sözüyle afallamam bir oldu. Biraz daha odayı inceledim ve gözüm masadaki zarfa kaydı.

Zarfı elime alıp incelemeye başladım ve farkettim ki üzerinde adım yazılıydı.

Bir hışımla zarfı açıp içindeki mektubu okumaya başladım.

Oğlum,
Bilmeni isterim ki seni çok seviyorum. Fakat seni bir yokluğun içine atmış, seni farkedememiş Felix'ten nefret ediyorum.

Woojin bana para teklif etti. En başından beri ortak olarak çalışıyorduk. Para karşılığında Felix'e dokunmasına izin verdim. Fakat şimdi benim aradan çekilmem gerekiyordu. Felix'i Woojin'e verdim. Bana para teklif etti ve ülke değiştirdim. Beni bulamazsın artık. Numaramı bile değiştirdim. Yarın saat 9.00'da Woojin ve Felix de başka bir ülkeye gidecekler. Sende kendi yoluna bak oğlum.

Okuduklarımı sindiremiyordum. Gerçekten babam Felix'i Woojin'e vermişti. Ellerim benden habersiz titremeye başladığında elimi cebime atıp telefonuma ulaştım. Hemen Chan hyungu aradım.

"H-hyung!"

"Ne oldu Hyunjin sakin ol sesin çok kötü geliyor."

"Hyung Felix-"

"Bir şey mi olmuş ne oldu?"

"Babam Felix'i Woojin'e vermiş.!"

"Ne!"

"Hyung ne olur yanıma gel Felix'i bulmanın bir yolunu arayalım yarın sabah gidiyorlarmış hem de başka bir ülkeye."

"Tamam Hyunjin"

Telefonu kapatıp masaya fırlattım. Başımı ellerim arasına alıp oflamaya başlamıştım ki gelen bildirimle hemen telefonuma döndüm.

Bilinmeyen numara bir video göndermişti. Hemen videoya tıkladım.

Fakat videoda ağlayan bir Felix görmeyi beklemiyordum.

___

Felix~

Gözlerimi açtığımda son hatırladığım ben ağlayarak yalvardığım halde beni zorla tekrar öpen Woojindi.

Kapı büyük bir gürültü ile açıldığında otomatik olarak oraya dönmüştüm.

"Ben geldim güzelim."

"Canım çok acıyor."

"Gayet eğleniyor gibi görünüyordu oysa ki."

ÇOK GEÇ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin