ÇIKMA TEKLİFİ

89 7 5
                                    

Parçalar aklıma iyice oturmaya başladı bruh siz sadece okuyun 🥺❤️💋🌈💅

Bölüm 7

Felix~

Nihayet evime gelmiştim. Hyunjin'i iyi kandırmıştım. Jungwon'a falan aşık değildim. Fakat Hyunjin'e de değildim. Artık her şeyi hatırlıyordum. Eski anılarımı hatırladıkça yüzümde oluşan tebessüme engel olamıyordum.

Şimdi ise kurabiye yapan Seungmin'i izliyordum. Arkadaşlarımızı bizim eve çağırmıştık. Tabii ki Hyunjin'de gelecekti. Fakat Hyunjin ona yalan söylediğimden beri çok mutlu görünmüyordu.

Ben Seungmin'i izlerken çalan kapıyla hemen ayağa kalktım. Üzerimi süzdüm. Üstümde sarı bir sweatshirt altımda ise kısa siyah bir şort vardı. Ayağıma da civcivli bir panduf gitmiştim.

Koşarak kapıyı açtım ve sonuna kadar gülümsedim.

"Hoşgeldiniiiiiz!"

"Hoşbulduk Lixie~"

Burnumu sıktıran Chan hyunga yüzümü buruşturmuştum. Peşlerinden salona girdim ve kendimi koltuğa attım. Hyunjin'in gözlerini üzerimde hissediyordum.

"Chan gelmişsin!!"

Jeongin bağırarak salona koşmuştu. Şahsen onları çok yakıştırıyordum. Bana olanları henüz anlatmamışlardı. Tanışma hikayelerini merak ediyordum.

"Hyung ben sizi buraya gerçekleri öğrenmek için çağırdım bir nevi."

"Felix bence bugün sırası değil tadını çıkaralım hm?"

Şahsen bu manzarayı bozmak istemiyordum. Sessizce kafamı saklamakla yetindim.

"Yarın okul var."

"Sadece Jeongin ve sana var ama!!"

"Ya of evet!"

"Seni bırakabilirim Lix?"

Hyunjin'in sorusuyla ona döndüm. Ona hala aşık mıydım? Hayır. Ama onu hala abim gibi seviyordum.

Ona hala güvenmiyordum ve tereddüt etmiştim. Neyse ki Jeongin de geliyordu.

"Olur zaten Jeongin de gelecek."

"Bana hala güvenmiyor musun?"

"Evet."

Uzun bir sessizlik olmuştu. Hyunjin elleriyle oynuyor, Seungmin ve Changbin hyung sohbet ediyor, Jeongin ve Chan hyung yiyecekleri hazırlıyor Minho hyung ve Jisung ise birbirlerine sarılıyorlardı ve ben de film arıyordum. Arkadaşlarımı uzun süredir bu kadar mutlu görmemiştim.

"Hyunjin?"

"Hm?"

"Bu film nasıl?"

"Bu film büyükler için Lixie"

"Ama hyung aramızda sadece 2 yaş var."

"Olmaz dedim. Hem sen bu filmi nereden buldun?"

"Changbin hyung önerdi."

Hyunjin Changbin hyunga ters ters bakarken Changbin hyung kahkahalara boğulmuştu. O sırada Seungmin bana döndü.

"Bana niye hyung demiyorsun? Bende senden 2 yaş büyüküm."

"Hadi ama hyung sizinle çok yakınım."

"Doğru."

Hyunjin'in derin nefes aldığını duymuştum. Sanırım ona biraz şirinlik yapmam gerekiyordu.

"Hyunnie~ kucağına oturabilir miyim? Eskiden yapıyorduk ya?"

Bana gözlerini kocaman açmış bakıyordu ki arkadan Jisung'un sesi duyuldu.

ÇOK GEÇ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin