Yazamıyorum bruh kitap saçma yerlere gidiyor aggagaa 🥺💋❤️💅🌈
Bölüm 5
Seungmin~
"Minnie hayatım ben geldim!"
İşte şimdi sıçtık. Changbin'in bunu yanlış anlayacağını emindim. Çünkü Felix ve Jisung'u henüz tanımıyordu.
Şimdi ise Jisung bir ayı edasıyla yanımıza geliyordu.
"Hoşgeldin Jisung."
"Anlaşılan yerim doldurulmuş birileriyle."
"Sen kimsin ayol?"
"Jisung mal mısın olm ya? Chnagbin otur sende şuraya."
"A selam Changbin sensin demek. Seungmin her gece Changbin de film severdi Changbin de si-
Elimle ağzına koca bir donatı tıktığımda Jisung nihayet konuşmayı kesmişti. Changbin ise malak gibi bize bakıyordu.
"Changbin yanlış anladın anlaşılan bu Jisung. Sen yokken aramıza katıldı. Bir de Felix var. Onu da görünce böyle olma."
"Yok yok ama şey yani Felix'i biliyorum."
"Nasıl ya?"
"Seungmin bunları şu an konuşmayalım."
Kafamı sallayıp yanımda bir telefona bir de etrafına heyecanla bakan Jisung'a döndüm.
"Jisung ne yapıyorsun noluyo aq?"
"Minho buraya gelecek burada bir arkadaşı varmış hem de beni onunla tanıştıracak."
Changbin içtiği suyu püskürtmemek için kendini tuttuğunda ona doğru döndüm.
"Noldu Binnie~?"
Gözlerini sonuna kadar açarak bana baktı. Heyecanlandı herhalde Binnie dediğim için. Şapşik.
"Binnie mi? Neyse bunun için sonra sevinirim. Jisung Minho'nun arkadaşıyla tanıştın bile."
"Ne?"
"Jisung bebeğim ben geldim."
"Sanırım gerçekleri açıklama zamanımız geldi."
___
Jeongin~
Chan ile uzunca konuşmuştuk. İyi anlasacagimizi düşünüyordum. Sanırım kendime bir prens bulmuştum.
Şimdi ise beraber Felix'in çantasını almak için yukarı çıkıyorduk. Chan'in telefonunun çalmasıyla durduk.
"Bir saniye güzelim."
Lan! Güzelim mı!? Bu adam ne böyle aşık oluyorum galiba. Bayılacam bne.
"Alo?"
"Evet burada."
"Hangisi?"
"Emin misin peki?"
"Tamam o zaman. Bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum. Yapacak bir şey yok."
"Anlıyorum. Görüşürüz."
Chan telefonu dudaklarını ısırarak kapattı ve hızla cebine koyup vücudunu bana çevirdi.
"Benimle gel Jeong."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK GEÇ | HyunLix
FanfictionFelix patronunun oğluna aşık olmuştu. Fakat kendisinin birkaç özelliği yüzünden patronun oğlu kendisinden nefret ediyordu. Felixin aşkı nefrete dönüşmeden Hyunjin durmalıydı... Angst yazmıyorum. Yan shipler changmin , chanın, minsung.