Bruh başlık çok bruh gerçekten siz sadece okuyun ne de olsa benim gibi ağlak shipperlerin sonları mutlu bitiyor dimi 🥺❤️💋🌈💅
Bölüm 8
Hyunjin~
Felix gerçekten Jungwon'un çıkma teklifini kabul etmişti. Birazdan buluşacaklardı. Tabii ben durur muyum?
Hayır. Planım onları takip etmekti. Aralarında ne olduğunu öğrenmem gerekiyordu.
Felix'in Jungwon'a aşık olmadığını biliyordum. Çünkü Felix Jungwon'a bakarken gözlerinde en ufak bir parıltı görmüyordum. Bana bile daha güzel bakıyordu.
Hâlbuki aşık bile değildi bana. Jungwon için aynı şeyi söyleyemezdim ama. Jungwon Felix'e her baktığında bir tutku ile bakıyor. Her seferinde gözleri dudaklarına kayıyordu. Tabii ki masum Felix bunu anlamıyordu.
Şu an ise Felix'in odasında ne giymesi gerektiğini tartışıyorduk.
Felix ne giyse çok yakışıyordu. Her giydiğine hayır diyordum. En son rahat bir şeyler giyip tamam dediğinde teslim olmaya karar verdim.
"Hyunie~"
"Evet?"
"Neden hiç birini beğenmedin o kadar mı çirkinim ben?"
"Aa hadi ama Felix sen bu dünyada gördüğüm en güzel şeysin."
"Hala aşık mısın bana?"
"Her zaman."
Utandığını belli etmemek için kafasını eğmişti. Fakat ben onun her hareketini neredeyse ezbere biliyordum.
Kafasını kaldırıp sonuna kadar açtığı gözleri ve sweatinin etekleri ile oynayan minicik elleri ile bana bakmaya ve konuşmaya başladı.
"Hyunjin ben aslında Jungwon'a aşık-"
"Beyler nabionuz?"
Yanımıza gelen Jisung ile kafamızı ona çevirdik. Uzunca gözlerimi devirdim ve Felix ile kapıya yürümeye başladım.
"Sen nereye Hyunjin?"
"Bir arkadaşımla buluşacağım."
"Tamam."
Beraber binadan çıktığımızda ben ters yöne gidiyormuş gibi yaptım. Felix'de bana el salladı ve yürümeye başladı.
Bende hemen arkasından saklanarak yürüyordum.
Nihayet bir alışveriş merkezinin önüne geldiğimizde Jungwon kapının önünde bekliyordu.
Felix hemen onun yanına koştu. Beraber içeri girdiler bende arkalarından daldım.
___
Jisung~
Minho ile aramız bu aralar bir garipti. Bana fazla iyi davranıyor. En küçük bir şey olduğunda telaşlanıyordu.
Bugün Felix Jeongin ve Seungmin'in evde olmamasını fırsat bilerek onu bizim eve çağırmıştım.
Konuşmamız gerekiyordu.
Üstümü değiştirip aşağı indim ve güzel bir film seçtim. Koltuğa oturup Minho'nun gelmesini bekliyordum ve çalan kapıyla ayağa fırladım.
"Hoşgeldin."
"Hoşbulduk güzelim iyi misin?"
"İyiyim Minho hadi gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK GEÇ | HyunLix
FanfictionFelix patronunun oğluna aşık olmuştu. Fakat kendisinin birkaç özelliği yüzünden patronun oğlu kendisinden nefret ediyordu. Felixin aşkı nefrete dönüşmeden Hyunjin durmalıydı... Angst yazmıyorum. Yan shipler changmin , chanın, minsung.