„Nie możesz zostać bohaterem” - te słowa utkwiły w zostawionym na dachu czternastolatku. Usiadł on na skraju pozwalając by wiatr poruszał jego włosami oraz rozpiętą marynarką mundurka gimnazjalnego. Obok nastolatka leżał jego żółty plecak oraz zeszyt z autografem tego, który chwilę później zniszczył jego marzenia. Jego własny idol..
Zielonowłosy w końcu wstał i przepraszając szeptem swoich najbliższych ruszył swoim ciałem aby spaść. Upadek był krótki, a chłopak się uśmiechał ze łzami w oczach. W końcu gdy znalazł się na ziemi czuł okropny ból. Jakby wszystkie jego kości były złamane. Usiadł i spojrzał na swoje ręce. Wtedy zrozumiał..
- TO JEST KURWA MÓJ DAR?!!
***
(Przepraszam że rysunki są w bok)
Zaczynając od daru...
Izuku nie potrzebuje jedzenia, picia, ani powietrza itd bo jest kinda martwy so you know. Mimo wszystko wciąż może jeść czy oddychać, ale to nic mu nie daje.
W jakiś sposób nadal może.. Dorastać? Rosnąć i takie tam.
Izuku może stać się niewidzialny, jak typowe duchy. Jednak wtedy za sobą nawet jak idzie zostawia jasnozielony ogień, który nie robi krzywdy, więc tak jakby wiadomo gdzie jest.
Może latać i wtedy też zostawia pod sobą ogień, chyba że jest bardzo wysoko, ale zwykle się unosi bo tak jest szybciej.
Jego ubrania itd też stają się niewidzialne razem z nim.
Może przenikać przez ściany i takie tam.
Deku może widzieć duchy, ale nie wszystkie. Aby zobaczyć ducha, to musi dotknąć osobę która czuje się winna czyjejś śmierci. Np jak dotknie aizawe to będzie widzieć i móc rozmawiać z oboro. Po za tym jak ktoś jest winny czyjejś śmierci, w jakiś sposób, ale nie czuje tej winy jako czegoś złego (nie umiem tłumaczyć) to deku widzi te duchy bardziej jako zjawy i słyszy bardziej jako szepty. Również gdy ma duchy osób z nim związanych to może je widzieć.
Nie widzi hagakure, jest niewidzialna ale nie jest duchem!
Jest tak jakby na granicy życia i śmierci, ponieważ przez jego dar ciągle tak jakby żyje, ale też nie żyje bo jest duchem-
Ogarniacie?
Jak tak to super
Jak nie to nie umiem lepiej wyjaśnić-Nie może umrzeć, ale nadal czuje ból. Również może mieć rany, ale po swoim upadku na początku nie miał ich bo tak trochę ujawnił mu się jego dar..? Nie wiem jak to wyjaśnić również-
Gdy staje się 'duchem' (aka jest niewidzialny) to nie zostawia swojego ciała ani nic.
Ogólnie to nie może pójść do świata zmarłych w cokolwiek kto wierzy, a duchy z którymi rozmawia nie mogą mu zdradzić jak to wygląda.
Deku bohater:
Strój deku był inspirowany Naną Shimurą, chyba można domyśleć się dlaczego.
Ma on podobną kolorystykę do tego w anime, do tego rękawiczki bez palcy bo wyglądają cool.
Ma inne buty do stroju jak i normalne, mają czarne podeszwy coś ala glany.
Biała peleryna - podobna do tej nany shimury, tyle że na końcach ma takie coś jakby ducha + jest ona z kapturem.
Czerwony pasek - też podobne do tego co nana miała związane w pasie
Hero name: Phantom
To chyba już wszystkie ważne info do au żebyście mogli bardziej go sobie wyobrazić, do zobaczenia w następnym rozdziale ^^
CZYTASZ
Ghosts
Fanfiction„Nie możesz zostać bohaterem" - te słowa utkwiły w pamięci zostawionego na dachu czternastolatka. Usiadł on na skraju pozwalając by wiatr poruszał jego włosami oraz rozpiętą marynarką mundurka gimnazjalnego. Obok nastolatka leżał jego żółty plecak o...